Hakutulokset

  1. L

    New York

    Onko kukaan nykissä käynyt kuljettanut matkalaukussa omat lastenruuat koko reissun ajaksi? Saako sinne edes viedä vauvanruokia? Ollaan lähdössä 11 kk ikäisen lapsen kanssa reissuun ja mietityttää vauvan syömiset. Jospa se ei syökään sikäläistä lastenruokaa! :/
  2. L

    Pitkän/ epäsäännöllisen kierron kiukuttamat.....

    Hyvin pätevältä vaikuttaa toi sun gyne Luru Lude :p No sattuuhan sitä mokia paremmissakin piireissä...
  3. L

    Pitkän/ epäsäännöllisen kierron kiukuttamat.....

    Luru Lude Mulle gyne tosiaan sano, että luultavasti olen ovuloinut kaikissa muissa kierroissa (30-40 pv) paitsi yhdessä, joka oli 44. Mulla vuoto on ollut nyt pitkissä kierroissa (kaikki kierrot pillerien lopetuksen jälkeen) niukempaa kuin ennen pillerien lopettamista (!) tai joskus muinoin, kun...
  4. L

    Pitkän/ epäsäännöllisen kierron kiukuttamat.....

    Mulla kanssa pitkät kierrot (30-44 vrk). Oviksen bongaan testeillä, ja viimeeksi se tuli kp 25 eli silloin kun monilla muilla alkaa pian jo menkat. Ärsyttävää! :kieh: Ite kävin viime kierrossa gynellä tarkistuttamassa, että kaikki on ok, ja hän sanoi, että toisilla on vaan luonnostaan...
  5. L

    Ovistesti + mutta lämmöt ei nouse!

    Aaargh...tosi turhauttavaa. Sain vihdoin ja viimein tikutettua ovistestiin kaksi yhtä tummaa viivaa kp 31 (mulla on ollu aika pitkät kierrot), mutta sen jälkeen ei ole lämmöt lähteny nousuun :( Ilmeisesti siis tarkoittaa, että lh-kuippu on ollut mutta ovulaatiota ei ole jostain syystä...
  6. L

    Tärppääkö koskaan...

    Kannattaa yrittää tikuttaa sitä ovulaatiota. Yhtenä syynä siihen, ettei ole vielä tärpännyt, voisi olla juuri ovulaation puuttuminen eikä yrityskertojen vähyys. Itse epäilen, että en ovuloi, koska kierrot ovat olleet niin pitkiä ( myös välillä 30-40). Nyt on menossa kp 21 eikä ovulaatiota...
  7. L

    miten aamulämpö mitataan?

    Oon jostain lukenut, että aamulämpö pitäisi mitata heti herättyään ennen kuin nousee edes sängystä ylös. Ja muistaakseni kai suusta piti lämpö mitata?! Ite mittaa otsakuumemittarilla, mutta luulisi kai olevan ihan sama millä mittaa, jos aina mittaa sillä samalla laitteella. Näkyyhän se...
  8. L

    KUN lopetit pillerit ?

    Mä lopetin pillerit kesällä (Minuletteja söin n. 3 vuotta) ja kierrot on ollut tyhjennysvuodon jälkeen 30 ja toissapäivänä alkoivat kuukautiset kiertopäivänä 41. Nää onkin sit aivan ihmeelliset kuukautiset! Mulla ei ole ollut minkäänlaisia menkkakipuja (normaalisti on!), rinnat ei oo ollu...
  9. L

    Raudan maku suussa?!

    Kääk, toivotaan, että se on mullakin raskausoire =) Missä vaiheessa raskautta sulla Raakel tuli raudan maku suuhun? Ajattelin vaan, kun mulla tuli noin aikaisin eli heti OLETETUN hedelmöittymisen jälkeen.
  10. L

    Raudan maku suussa?!

    ..hyvältä :$ On mullakin joskus tullu veren maku suuhun, mutta ei ikinä ennen sellasta raudan makua. Ihan kun olis nuollu ruosteista rautatankoa, yöh :x
  11. L

    Raudan maku suussa?!

    Heips! Mulla oli heti oviksen jälkeen muutamana päivänä tosi vahvasti raudan maku suussa (ei ole koskaan ollut vastaavaa!). Jostakin sitten luin, että joillakin on alkuraskauden aikana ollut vastaavia oireita (en tiedä tarkemmin milloin). Voisikohan liittyä jotenkin hedelmöittymiseen vai...
  12. L

    Raudan maku suussa?!

    Heips! Mulla oli heti oviksen jälkeen muutamana päivänä tosi vahvasti raudan maku suussa (ei ole koskaan ollut vastaavaa!). Jostakin sitten luin, että joillakin on alkuraskauden aikana ollut vastaavia oireita (en tiedä tarkemmin milloin). Voisikohan liittyä jotenkin hedelmöittymiseen vai...
  13. L

    Millä rv:lla tuli testiin plussa?

    Eli tuossahan tuo kysymys jo tulikin :) Eli mikä rv ja päivä oli jo menossa, kun ensimmäisen kerran sait plussan testiin?
  14. L

    Gallup: Lainan määrä ja nettotulot

    Lainaa: 250 000 euroa Lyhennys: ~1500 euroa/kk Nettotulot: 3000-3500 euroa (Kyllä tää asuminen on niin sikakallista täällä pk-seudulla :| Tällä meidänkin asunnon hinnalla saisimme aika kivan omakotitalon jostakin vähän kauempaa. Nyt meillä vuoden vanha 90-neliöinen rt 4h+k+s.)

Yhteistyössä