Hakutulokset

  1. A

    Hyi, katoin eilen otettuja kuvia itsestäni

    Minä ainakaan henkilökohtaisesti en näe peilistä omia kilojani samalla tavalla, valokuvissa näytän aina lihavammalta :D
  2. A

    Missä on paatti-retkiä ympäri Suomen maata?

    Lieksasta kulkee kai autolautta Pielisen yli Kolin kansallispuistoon :)
  3. A

    G: Mitä painoit laitokselle mennessäsi?

    Jotain 99 kg. Pelkäsin että menee sadan kilon raja rikki, ei ehtinyt mennä :D
  4. A

    Kirja galluppia pitkasta aikaa - mika kirja meneillaan?

    Elizabeth Gaskellin "Ruth" (luen englanniksi, en tiedä onko samanniminen suomeksi). Ihan kiinnostavalta vaikuttaa :)
  5. A

    Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

    Hyvin tulee suhde varmasti kestämään jos sinulla noin huono kielitaitokin. Miten meinasitte keskenään kommunikoida? :D
  6. A

    Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

    Tämän on pakko olla provo :D Et edes tiedä miehen ammattia ja meinaat jo matkustaa toiselle puolelle maapalloa ja muuttaa yhteen asumaan.
  7. A

    Voiko riippurintoja ehkäistä?

    Geenit..
  8. A

    Ollaanko me ainut perhe, joka ei syö "perinteistä" kotiruokaa?

    Merkkaan, haluan tulla myöhemmin lukemaan :)
  9. A

    Mitä mieltä Maajussien Artosta?

    Tätä mietin minäkin..
  10. A

    Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Olen ex-narkkari ja minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Onko minulla mielestäsi oike

    Eikös kaikilla ihmisillä ole jonkinasteisia edes lievempiä neurooseja, joten tuolla kriteerillä kukaan ei saisi lisääntyä..
  11. A

    Onko esim. 32-vuotias liian vanha saamaan lapsia?

    Minä taas olen lukenut että hedelmällisyys alkaa heiketä 30 ikävuoden jälkeen, ja 35 jälkeen vasta reippaasti! :)
  12. A

    Tositarina: Annoin lapseni lastenkotiin ja liftasin ympäri Suomea

    Merkkaan myöhemmin luettavaksi..
  13. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 14

    Minulla oli illalla sellaiset mässyttelyt että :ashamed: .. Sipsiä ja karkkia kului. Harmittaa kun olen ollut flunssassa, tekisi mieli kuntoilemaan (tilasin uuden jumppa-dvd:nkin =) ) mutta ei vielä oikein uskalla.. Miten te muut olette muuten laihduttaneet, omin neuvoin vai oletteko käyttäneet...
  14. A

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 14

    Voiko liittyä joukkoon? :attn: Olen laihduttanut vuoden alusta 6 kiloa, vielä muutama kilo matkaa.. Pituus 170 cm ja paino nyt 76,2 :)
  15. A

    laihtuuko näin?

    Varmasti laihtuu jos ruokavalio muina päivinä suht kunnossa.
  16. A

    G:Millä raskausviikoilla olet synnyttänyt?

    40+6 Pari päivää aimmin alkoi supistelemaan vähän enemmän ja pari kivuliaampaakin joukossa, ja edellisenä aamuna alkoi menemään lapsivedet.
  17. A

    Mistä lähtien YH on ollut haukkumasana?

    Tätä olen minäkin ajatellut, että minun lapsen ei ainakaan tarvitse koskaan seurata vierestä vanhempien riitelyä.

Yhteistyössä