Hakutulokset

  1. M

    Päivähoitoon vienti...neuvoja??

    Menen syyskuussa töihin ja tyttäremme menee päivähoitoon josta ei vielä tietoa, mutta oisin kysynyt kuinka rytmititte yms. opetitte lapselle ennen hoitoon joutumista. Miten herätitte aamulla ja koska nukutitte lapsenne päivän aikaan. Pitäisikö jo opettaa nousemaan aamulla puoli 7 vai antaa...
  2. M

    Neuvoja JOVI AIR vaunuihin

    Meillä on nyt vähän yli vuoden jovi air oran vaunut.Pesin nuo kangas osat ja nyt ongelmia hieman kasaamisessa onko muilla vastaavia vaunuja joista voisi olla apua. Miten ratas osan takapuolen alunen on kiinni?jotenkin niillä turvavöillä raudan takaa ??kun ongelmana on jos laittaa makuu asentoo...
  3. M

    Turvaistuimeen istuminen yhtä tuskaa...

    Neuvoja miten saan tyttäremme (1v) menemään istumaan kiltisti turvaistuimeensa ilman joka kertaista kauheeta huutoa ja vääntelyä...sitten kyllä kun saan sen tuoliin niin istuu kiltisti
  4. M

    NEUVOJA Plasto vauvakeinun kiinnitykseen.

    Tyttäremme sai plaston vauvakeinun, mutta ongelmana on sen kiinnitys voisiko joku neuvoa miten narut kiinnitetään,että olisi oikein? Tuossa on jonkin lainen malli, mutta onko narut katkastu kun mukana tuli yksi pitkä naru ja 2mustaa rinkulaa ja 2 tuollaista mistä pujotellaa tuo naru...
  5. M

    NEUVOJA Plasto vauvakeinun kiinnitykseen...

    tyttäremme sai plaston vauvakeinun, mutta ongelmana on sen kiinnitys voisiko joku neuvoa miten narut kiinnitetään,että olisi oikein? Tuossa on jonkin lainen malli, mutta onko narut katkastu kun mukana tuli yksi pitkä naru ja 2mustaa rinkulaa ja 2 tuollaista mistä pujotellaa tuo naru...
  6. M

    Kellään antaa ylimääräisiä etikettejä

    Laitan tänne saman viestin... Olisin iki onnellinen jos jollain olisi antaa noita piltti,nestle etikettejä...=) Laittakaa vaikka y-viestiä tai tänne niin annan sitten vaikka sähköpostiosoitteeni.
  7. M

    Kellään antaa ylimääräisiä etikettejä

    Olisin iki onnellinen jos jollain olisi antaa noita piltti,nestle etikettejä...=) Laittakaa vaikka y-viestiä tai tänne niin annan sitten vaikka sähköpostiosoitteeni.
  8. M

    Mistä täytemaata Pomarkkuun?

    Tarvittaisiin täytemaata mieluiten ilmaista Pomarkun läheltä...onko kellään ideoita mitä saisi kunnalta olen kysynyt muttei sieltä saanut.
  9. M

    Milloin tavallista maitoa?

    Sitähän sanotaan että lähempänä vuoden ikää saa alkaa antaa tavallista maitoa.Itse en silti saanut neuvolasta mitään neuvoa kuinka aloitetaan ja minkä ikäisenä...tyttäremme täyttää ensi kuussa 11kk... Neuvoja??
  10. M

    Pyöräilykypärää?

    Onkos täällä kellään ylimääräistä pyöräily kypärää annettavana...tai voisin siitä toki vähän maksaakin
  11. M

    Etikettejä

    Laitan vielä saman viestin tällekin puolelle... Elikkäs... Onko täällä kellään BONA, NESTLE tai Piltti tuotteiden etikettejä? Ottaisin mielelläni vastaan laittakaa y-viestiä tai sähköpostia Maria.Makela@netti.fi
  12. M

    Onko täällä Satakuntalaisia äitejä?

    Onko täällä satakunnan alueelta äitejä...
  13. M

    Onko kellään Bona etikettejä tai Libero merkkejä?

    Olisin halukas ottamaan vastaan Nestle BONA etikettejä - pilttipurkeistä Etiketit - velli ja puuropakkaukset etuopuolen yläosat sekä libero vaippapaketeissa olevia merkkejä(pupu,poika....)
  14. M

    Neuvoja vauva kuumeessa...

    Tyttärellämme oli 37,8 kuumetta laitoin 7 aikaan supon ja vähensin vaatteita. Miten usein pitäisi kuumetta seurailla ja koska laitan seuraavan kerran supon? Esikoisemme kun on ensimmäistä kertaa kuumeessa:(
  15. M

    Miten syötät lastasi...

    Olen ajatellut että mikäli tyttäremme nukkuisi huonosti yönsä juuri huonon syömisen takia. Miten siis te annatte lapsellenne lisäravintoa ja mitä se on... Meillä ollaan pelkällä rintamaidolla aamusta siihen 15-17 jolloin annan peruna-porkkana-kukkakaali sosetta ja jälkkärinä jotain hedelmä...
  16. M

    Milloin äitiysloma loppuu?

    Jäin toukokuun lppupuolella äitiyslomalle... Milloin minun pitää mennä kelalle sanomaan että aion olla kotona vielä sen jälkeen...? Ajattelin että menisin sitten kun tyttäremme täyttää 1v niin takaisin töihin, mutta sen näkee sitten miten kaikki etenee, mutta pitääkö se tietää että koska aion...
  17. M

    Miten teidän vauva nukkuu?

    Meillä tyttö täyttää ens kuussa 5kk ja nukkuu öisin hirmu huonosti... Nukkumaan menee siinä 19-21 välillä, mutta herää yön aikana 2-3 kertaa. Itseä alkaa hieman rassaamaan tuo tiuha yöllä heräily... Päivisin nukkuu ulkona 2-3h sisällä vain 30min. Hereillä ei jaksa olla kuin joku 1-2h Mitä...
  18. M

    Äidinmaidonkorvikkeista neuvoa!!!

    Olen alkanut käymään harrastuksessa 2h joka toinen maanantai ja tyttö jää isän kanssa kotiin siksi aikaa. Olen tähän asti lypsänyt maitoa tuttipulloon joten isä on vaan lämmittänyt sen ja antanut, mutta nyt ei tunnu maitoa heruvan enää niin paljon että illan maitovarasto saataisiin täyteen...
  19. M

    Onko muilla...

    Meidän vauvelillamme tuli eilen kolme kuukautta täyteen ja on kahtena yönä jo heräillyt kahden tunnin välein. Päivisin nukkuu vain puolen tunnin unia ja on sitten kiukkuinen kun on väsynyt eikä aina jaksa edes syödä. Pelkällä rintamaidolla on ollut tähän asti, neuvolassa sanottiin että oisi joko...
  20. M

    Jatkokirje...Onko muille...

    Onko teille kelleen tullut ketujukirjettä joka on aloitettu 1998? Itselleni sellainen tuli tänään, mutta ongelmana on että en tiedä 6 lasta joille voisin sellaisen lähettää. Joten onko täällä ketään halukkaita saada tällaista? Voisit laittaa lapsesi yhteystiedot henkilökohtaisesti minulle niin...

Yhteistyössä