Hakutulokset

  1. S

    Hauskaa miten suuri osa (yllättävän suuri) suomalaisista

    on nyt huolissaan "tasa-arvosta" ja "ihmisoikeuksista". Sama porukka joka 15 v sitten viis veisasi kyseisistä asioista :) NYt kun on trendikästä suvaita ja nuoleskella homoja niin johan ollaan ajamassa ihmisoikeuksia :) Olen seurannut ihan kummissani tätä vyörytystä. Riittäisi vähempikin...
  2. S

    Oletko tehnyt abortin?

    En. Onko se murha? Ei. "Abortin jälkeen en voinut enää asua kotonani" ”Abortin jälkeen en voinut enää asua kotonani” | Yle Uutiset | yle.fi "Tein abortin työmatkalla, illalla olin jo viettämässä iltaa" ”Tein abortin työmatkalla – illalla olin jo viettämässä iltaa ystävien kanssa” | Yle...
  3. S

    Porilaiset

    Moro. Olisiko mitenkään mahdollista, että joku Porilainen voisi lähettää mulle pari Pori-aiheista postikorttia? Rakastan ja kerään postikortteja, varsinkin kaupunki-aiheisia, ja kortteja kirkoista. Voin antaa osoitteeni yksityisviestinä. Vastikkeeksi en voi antaa mitään, tai no vaikka pari...
  4. S

    Mammat: voisitteko kuvitella menevänne avioon toisen naisen kanssa?

    Jos ei, niin miksei?? Itse voisin, aika näyttää :heart: :heart: Naisen sylissä on ihanaa :flower:
  5. S

    Kruunupyyn kirkko, häät?

    Moikka! Mitä olette mieltä Kruunupyyn kirkosta? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fc/Kronoby_church.jpg Voisitteko kuvitella mennä esim. avioon siellä? Itse en ole menossa :D mutta olen kirkkofani ja kirkkobongailija :flower: Suomessa on paljon kauniita, idyllisiä kirkkoja...
  6. S

    Voi tätä moraalitonta maailmanmenoa :(

    Että toinen ukko kotona, ja toisen kanssa paneskelua Haluaisin polyamorisen suhteen. - Rippituoli - Suomi24 Olisi pitänyt arvata, että kohta vaaditaan solmia avioliitto vaikka kuinka monen kanssa jne.
  7. S

    Muistatteko Kikan?

    Supersuosittu laulaja 80/90-lukujen taitteessa :heart: http://www.discogs.com/viewimages?artist=Kikka+%282%29 http://www.youtube.com/watch?v=wD2a_caECZc Olin Kikka-fani ja olen edelleen ja ylpeä siitä! :xmas:
  8. S

    Mikä tämä kappale on? On niin tuttu melodia

    Mistä yhteydestä tämä on niin tuttu? Suomenkielistä versiota??? Anne-Lie Ryde-En natt i Moskva - YouTube http://www.youtube.com/watch?v=WoyXGlosd88
  9. S

    Onko ulkomaalaiset rikolliset vallanneet maamme?

    Tällaiset uutiset alkavat olla päivittäisiä Varo! Siististi pukeutuneet miehet vievät lompakoita Lahden busseissa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Onko tässä röyhkeyden huippu? Naisvarkaat pitivät iäkästä miestä aloillaan | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Terveisiä Helsingistä. Täällä...
  10. S

    Minkäikäisten annatte katsella Salkkareita?

    Aika suorasukaista homoilua nykyään :xmas:
  11. S

    Onko USA maailman napa?

    Kun Bostonissa 3 ihmistä kuolee pommi-iskussa, sitä vatvotaan koko viikko, viikon ykkösuutisena. Kun jossain muualla kuolee 30 ihmistä esim. terrori-iskussa, lento-onnettomuudessa; se on uutinen muiden joukossa, yhden päivän ajan.
  12. S

    Voisitteko kuvitella lähettävänne käytetyt pikkarinne tuntemattomalle?

    joku ruotsalainen mies pyysi lähettämään, ja liittämään mukaan häpykarvoitustani ja että "varmasti pikkarit tuoksuu ja toivottavasti on läikkiä mukana" :D maanantaina laitan postiin. euroissa 50 lähetti mulle etukäteen. Ukolleni en kerro, en nyt enkä myöhemminkään. Onko kukaan teistä koskaan...
  13. S

    Mitä pidätte tästä asusta?

    Ja varsinkin kaula-aukosta Tämä kaula-aukko on silkkaa huomion kerjäämistä! | Viihde | Iltalehti.fi Ihana! :heart:
  14. S

    huh miten pitkällä kesä on!

    ensi viikko on heinäkuun viimeinen kokonainen viikko. Elokuu tuntuu jo niin syksyiseltä, varsinkin iltaisin. No ei se mitään, en ole mikään viikkokausien hellejaksojen ystävä. :D
  15. S

    Tietokilpailu: kuka tietää ILMAN GOOGLEA keitä ovat:

    Barbo Assassin Per Gessle Sanna Kojo Petri Tiili?
  16. S

    Mitä pidätte tämän naisen lookista?

    upea upea upea! :) ihana paita ja kauniit kasvot.
  17. S

    No johan on kun oikein yhteiskunnan täytyy patistella nuoria opiskelemaan ja töihin

    A-studiossa on siitä juuri. presidentin johdolla kootaan oikein työryhmiä tähän ja viikottain puhutaan mediassa nykyään syrjäytyneistä nuorista. Mulla on 29 v. tuttava, joka on työtön; takana vain peruskoulu ja opiskelemaan ei halua lähteä, koska opiskelijana saa vähemmän rahaa kuin...
  18. S

    Mitä sana leipäpappi tarkoittaa?

    Onko se pappi, joka on ties mistä syystä lähtenyt opiskelemaan papiksi, eikä juuri välitä Raamatun opetuksista? Vai tarkoittaako se jotain muuta?
  19. S

    Kuka osaa hyvin ruotsia? Voisitko suomentaa pari lausetta

    1. vem tänder stjärnorna 2. En blekt blondins hjärta 3. Bara för din skull Kiitos! Ruotsi on kaunis kieli, mutta en osaa sitä yhtään vaikka tietty koulussa jouduin sitä lukeen.
  20. S

    Bad Boys Blue Vantaan Tulisuudelmassa

    Muistatteko tämän yhtyeen? Onko kukaan menossa keikalle tänään? Jos lukee että keikka alkaa klo 22, niin eikö se käytännössä ala klo 24 kun juotetaan ihmisiä (bisnestä) jotka odottaa keikkaa?? http://www.youtube.com/watch?v=rmyQo_FHX30 :heart:

Yhteistyössä