Minkäikäisten annatte katsella Salkkareita?

jokainen on vähän homo
Mulla ei oo lapsia, mutta toi homosuhde olis yks pienimmistä pahoista kyseisessä sarjassa. Pikemminkin siitä syystä voisin antaa lasten katsoa, jotta oppisivat, että parisuhteita on erilaisia.

Enemmän mua vaivaa noi kaikenmaailman murhat ja kiristykset.
 
Saraldo
Mä en ole itse koskaan kyseistä sarjaa katsonut, niinpä tyttökään ei ole ollut kiinnostunut. Kunnes joku kavereista alkoi katsoa. Selitin asian hänelle niin, että mun mielestä ala-asteikäisen ei tarvitse katsoa sellaisia ihmissuhdekuvioita, mitä tuo sarja käsittelee. Ei hän seuraa muitakaan "aikuisten" sarjoja, vaan katsoo piirrettyjen lisäksi ns. realitysarjoja, kuten Amazing racea, Kidsingiä, Splashia, Linnaketta jne. Mutta ei Viidakon tähtösiä tai BB:tä :D
 
Saraldo
Niin, ja siis kyse ei ole homoudesta, vaan näistä kieroista ihmissuhdekuvioista, kuka makaa kenenkin kanssa, riitaa ja kiristystä, murhia ja pahoinpitelyjä..... Ei kiitos.
 
anti-salis
15- vuotiaan. Mikä siinä homoudessa on niin kauheaa? Eikö se ole kauheampaa että Peppi käytti huumeita ja näytti silti hyvältä eikä riutuneelta kuten narkomaanit yleensä? Millaisen kuvan nuoret tästä saavat ?En tiedä käyttääkö vieläkin, en ole katsonut sarjaa v. 2011 joulutauon jälkeen... :)
 

Yhteistyössä