huh miten pitkällä kesä on!

Äkkiä se lyhyt kesä menee, mut elokuukin on mun mielestä kesää vielä ja varsinkin kun synttäri kuukausi itselleni :) Ei täällä onneks illat vielä tunnu syksyiseltä. Varmaan vähän riippuu missä päin Suomea majailee :)
 
Jäiks!
Niimpä. Ens kuussa alkaa koulu ekaa kertaa 2-vuoteen. Vähän jännittää ja ahistaa. Ihan täysin outo paikka, enkä ees tiedä onko se hyväksymislappu menny perille. Jäiks!
 
Mun kesä on aina vähän tuskaa lintujen kanssa kun törmäilee mun ikkunoihin eli sen suhteen talvi mukavampaa. Viikonloppuna meni taas ikkuna hajalle kun varis siihen lensi, mutta onneksi sain uuden lasin 2 päivän sisällä. Ei ollut ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinenkään.
 
Mulle tämä kesä on ollut ihan persiistä. Mä otin loman ensimmäisen kerran elämässäni kesäkuun alusta ja se ei sovi näemmä mulle pätkääkään. Töihin kun meni niin tuntui että ei ollut lomalla ollut ollenkaan vaikka viisi viikkoa oli lomalla :mad:
 
Mulle tämä kesä on ollut ihan persiistä. Mä otin loman ensimmäisen kerran elämässäni kesäkuun alusta ja se ei sovi näemmä mulle pätkääkään. Töihin kun meni niin tuntui että ei ollut lomalla ollut ollenkaan vaikka viisi viikkoa oli lomalla :mad:
Voi harmi :( Oliko sulla liikaa suunnitelmia jotka meni mönkään vai ei sitten lainkaan kun tolleen tuntuu?
 

Yhteistyössä