Hakutulokset

  1. Ä

    Päivähoito

    Meillä meni eilen lapset päiväkotiin. Poika 11kk on ryhmäperhepäivähoidossa ja tyytyväinen on ollut, äitiä tietenkin vielä ikävöi. Tyttö 3v8kk päiväkodissa, on ollut molempina päivinä kotiin tullessa kiukkuinen ja pahoilla mielin. Sanoo että kiusataan ja luultavasti on äitiäkin ollut ikävä...
  2. Ä

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Hei kaikille! Eipäs ole taas tullut pitkiin aikoihin kirjoiteltua. Liikkeitä olen itsekin kovasti odotellut, ensimmäisen kohdalla ne jo tuntui tässä vaiheessa mutta toisen kanssa taitaa mennä pidemmälle. Kieltämättä välissä miettii onko kaikki ok, mutta keskiviikkona on neuvola niin...
  3. Ä

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    moi! Kattelin ultralappuja ja meillä oli vauveli 73,0mm 12+6 vaiheessa. Oli se mieslääkärillä käyntikin eilen, eipä tuo ollut sen kummempaa jos ois naislääkärillä käynyt. Sydänäänetkin kuului jo ihan mukavasti. Ollaan miehen kans kumpikin 23 vuotiaita ja saatiin tuo meidän esikoinen 21...
  4. Ä

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    Moi kaikille!!! Eilen oli np-ultra ja kaikki oli hyvin. Nyt uskaltaa jo viimein rentoutua ku vauva näytti voivan hyvin. tänään rv13. Huomenna ois neuvola, vähän hirvittää ku on lääkärineuvola ja on mieslääkäri...en oo ennen käyny mieslääkärillä "tongittavana" :/ . Mielihaluja ei pahemmin...
  5. Ä

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    MOI :wave: Täällä ois yksi mamma lisää lokamasuihin!! Laskettu aika on 22.10, toinen ois tulossa ja oys on synnytyspaikka. Esikoinen on nyt 2 vuotias ja tykkää vauvoista, saa nähdä miten käy ku vauva tulee kotiin sit aikanaan.. Eka neuvola oli eilen ja kaikki arvot oli kunnossa :p ...
  6. Ä

    synnytyksenkeston määritys...

    mulla laskettiin siitä ku oli kotona menny lapsivesi.... synnytys kesti alle neljä tuntia ja esikoinen synty :whistle:
  7. Ä

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    \ meillä tyttö syntynyt kans 01.02.06 ja äiti vuosimallia 85 =)
  8. Ä

    Imetys

    Kannattaa käydä hakeen apua sivulta imetystukilista.net Sieltä löytyi mulle ohjeet =)
  9. Ä

    millä rv synnytit?

    Mulla tuli tasan laskettuna päivänä :p . Tarkka tyllerö (esikoinen) synty 1.2.2006, klo22.29..tytöllä tuli jo kiire ku niin iltaan meni ja äiskä ei ees puudutusta kerenny saada. :)
  10. Ä

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Äiti 21.v ilmottautuu Lumijoelta..tyttö 3kk vappuna :) .
  11. Ä

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Aika erikoisia nimiä osa, mutta ihania nimiä silti =) Itellä tytön nimi Alina Marja Anneli

Yhteistyössä