lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Totinen Totti
Kiva nimi edellisellä! Tykkään tosi paljon tuosta Matias nimestä!

En tiedä olenko jo vastannut kertaalleen. =)
Meillä pojat: Niilo Aleksanteri, Taavi Aleksis ja Kaarlo Aukusti.
 
PVS pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 07:53 PVS pikana kirjoitti:
kivat nimet edellisellä! Vanhoja perinteisiä nimiä kaikilla! =) :flower:

Meillä Iiris Alma Emilia ja Markus Vilho Sakari.
Siis mun tulevien lasten nimet on nu. Vielä ei lapsia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2005 klo 22:14 Anne kirjoitti:
Ai että kun mainioita nimiä! =) Varsinkin tuo Kaspar Ristel kuulosti tosi mahtavalta!!!

Meillä tyttö

:heart: :heart: :heart: Vilma Kaisla-Amanda :heart: :heart: :heart:
Meillä on tytön :heart: nimi Wilma Amanda :p
 
kiva nimi vaikka ei meille niinkään sopiva=)
kyllä joskus itsekinmietin tuota veetiä pojalle mutta nyt jos tulis poika niin nimikirjaimet olisi valmiina=)=) (suvun mukaan)

meillä kolme tyttöä:
Jenni Janette
Henna Julia
Netta Jannika

neljättä lasta odotellaan mutta sukupuolta ei vielä tiedetä.tyttö jos tulee niin toinen nimi tulee alkamaan J:llä kuten muillakin tytöillä.
 
Täällä on törmännyt moneen kivan kuuloiseen nimeen! =) =) =)

Meillä on yksi poika Markus Eemi Juhana, täyttää elokuussa 2 vuotta. :heart:

Jos luoja suo meille vielä lapsia, niin tytöstä tulee Venla ja pojasta Oskari.
Mutta jotenkin tuntuu että meidän perhe on jo koossa, kun meillä on vaikeuksia saada lasta elossa pois kohdusta... :( :'( :/
Mutta Markus on meille kultaakin kalliimpi.
 
Julla
Ihana nimi edellisellä! =)
Meilläkin vaikeuksia saada lapsi elävänä ja terveenä maailmaan.
Omat rakkaani ja silmäteräni: "Topi" (keskenmeno rv 8, 1994), Iisa Olivia (kuoli kohtuuni rv 30+1, 1995), "Seeni"; keskenmeno rv 10, 1997, Eeli Mikael -98, Senna Amanda (kuoli kohtuuni rv 25, 2001) sekä Enni Aurora 2005.

:heart: :heart: :heart: :heart:
 
Julla, tulin surulliseksi tekstistänne! :'( :hug: Voimia teille oikein paljon. Lapset ovat teille lehja, nautikaa täyin rinnoin niistä kahdesta kasvavasta! :heart: :saint: :hug: =) :hug:

Minun ja miehen kaksi ihanaa poikaa; Emre Arvi Wilhelm ja Noel Topi Alexander. :heart: :heart:

Arvi on äitini isän nimi ja Topi isäni isän nimi.
 
Mukavia nimiä edellisellä. Sitä edellisellä kyllä nimet Martta ja Taavi valloittivat minut.
Itsellä 10 kk ikäinen Nuutti Veeti Kristian.
(Kristian isän toinen nimi ja Veeti masunimi).
Tytölle oli valmiina nimi Taika Vilma Olivia, mutta se jäi sitten käyttämättä :)
 
Kati83 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 08:49 ÄIBBÄ82 kirjoitti:
Vilma ja Veera ihania nimiä... Jos mulle olis yläasteen aikana tullu tyttö olisin laittanu Vilma-nimeksi.. Ite oon syntyny Veeran päivänä ja ihmettelen miksei äiti oo laittanu mun nimeks Veeraa... Muillakin on erittäin kivoja nimiä.. Meijän poika on RASMUS ARVO VILJAMI :heart: =)

Oli pakko kommentoida, meisän pikkupojusta tulee Rasmus Raimo Viljami :D Tyttö on Ronja Camilla Kaarina, Raimo tulee isänsä isoveljeltä, joka kylläkin eli vain 5 päivää :\| Viljami taas minun vaarilta, Camilla taas kummitädiltänsä ja Kaarina mummultansa.. :heart:
 
Meillä on esikoinen Aada Eerika ja sitten on Nikolas Juho Hjalmar ja tästä uusimmasta 3 viikon ikäisestämme tulee Tobias Kaius Valtteri.

Olen yllättynyt ihmisten ihanasta mielikuvituksesta ja rohkeudesta nimetä lapset erikoisillakin nimillä.Ihanaa!
 

Yhteistyössä