Hakutulokset

  1. P

    Ei hitto mikä yö...

    nyt ei kyllä saanut nukkua juuri ollenkaan! Tytöllä yökaveri kylässä, joka alkaa yöllä yskiä ihan kamalasti ja pahan kuuloisesti. Henkitys rahisi ja kuulosti ettei hän saa enään kunnolla ilmaa. Hoitelin parhaani mukaan, mutta en uskaltanut mitään lääkettä antaa kun en tiedä mitä hänelle saa...
  2. P

    Voiko kirppikselle viedä

    tai kannattaako viedä myytäväksi vauvan turvakaukaloa? Useamman vuoden vanha, mutta täysin kunnossa oleva ja siisti.
  3. P

    Kertokaas jotain

    mieltä piristäviä juttuja? täällä alkaa niin taas tympäseen koko elämä.... tai ei koko elämä, ukko vaan...
  4. P

    Kertokaas mulle facebookista tietävät!

    Miten se toimii ja kannattaako kirjautua? Plussat ja miinukset?
  5. P

    Voiko panadol hottia juoda

    jos ottaa myös jotain kipulääkettä?
  6. P

    Nyt se tuli se välinpitämättömyyden tunne

    miehen kaljoittelureissuja kohtaan. Taas painui baariin, mutta enään minusta ei tunnu enään miltään... En jaksa enään vaivata päätäni ja stressata sen menemisiä.
  7. P

    Kertokaas helppo ja hyvä

    runebergin torttu ohje? Googletin jo ja löytyi useampia ohjeita,mutta mikä niistä nyt sitten olis kaikkein paras? Kertokaa omat suosikkinne. Ja kumpi on parempi siihen päälle: kermavaahtorengas vai vesi-tomusokerirengas?
  8. P

    Miten mun mies voi olla

    näin vastuuton?!! Eilen illalla valehteli ja lähti kapakkaan. Puolen yön maissa laitoin viestiä, että vauva sairaana, oksentaa. Tarvisin sua kotona. Ei vastausta. Yritin soittaa. Ei vastausta. Yritin uudelleen ja huomasin, että puhelin oli suljettu... Mies tuli puoli viis kotiin tuhannen...
  9. P

    Muistaako kukaan tätä?

    Siis tämä oli niiiin hyvä silloin kun olin pieni tytön tylleröinen. http://www.youtube.com/watch?v=ddUzOZJZvLg
  10. P

    Onko kukaan lukenut

    Jääkansan tarina kirjasarjaa? Saakohan niitä kirjoja enään mistään? Olen aikoinaan niitä jostain tilannut.... Haluaisin aloittaa taas alusta asti lukemaan niitä, mutta puuttuu useita kirjoja...
  11. P

    Mitäs mä tästä tekisin?

    Eli vinkkejä kaipaan... Mulla on kaapissa appelsiinituorejuusto jonka päiväys menee 20.1. Mitä helppoa siitä voisi tehdä?
  12. P

    Laitoin profiiliin

    hetkeksi vauvani kuvan n. viikon ikäisenä.
  13. P

    Tytär täytti nyt sitten 7-vuotta!

    Tuli vaan tuossa mieleen, että mitenkäs se neuvola? Joko seuraava tarkastus on koulussa vai olisiko tässä pitänyt aika varata sinne neuvolaan?
  14. P

    Kauheita juttuja

    taas tapahtunut maailmalla jouluna :'( Lehdet täynnä taas surmia ym.
  15. P

    Lasten suusta se totuus tulee...

    Syötin vauvaa ja tyttö tuli siihen katsomaan ja tuumas, että onpas vauvalla pullukat jalat.Ei mulla vaan oo. Minä vastasin, että vauvoilla ruukaa olla vähän pyöreyttä ja pulleat jalat. Tyttö katseli minua hetken ja sanoi niin ja sinulla äiti! :)
  16. P

    Tietäiskö kukaan?

    Mitä rasvaa kannattaa noihin ontelosyyliin laittaa? Tytöllä on melko paljon jalassa niitä. Muutama tulehtunut, mutta paranemaan päin. Joskus terveyskeskukseen soitin ja ne suositteli jotain rasvaa, mutta en muista enään mitä se oli... :ashamed:
  17. P

    Millon te aijotte sen

    kinkun laittaa?
  18. P

    Huomenta!

    Uusi päivä, uudet kujeet!
  19. P

    Huomenta!

    |O Miksi ihmeessä lapset herää aina niin aikaisin...
  20. P

    Mitäs herkkuja sitä tänään?(turhis)

    Kaupasta kotia kantais? Ainakin sipsejä ja suklaata :p

Yhteistyössä