Hakutulokset

  1. G

    Hoidot Kysillä

    Pitkästä aikaa tänne tulin katsomaan mitä ihmisille kuuluu... Itsellä on nyt tilanne muuttunut. Miut voi nyt poistaa tuosta listasta, ei sillä että olisin saanut plussan, vaan me päätettiin tuon miehen kanssa ettei me aloitetakaan hoitoja... Jotenkin se tuntui niin raskaalta projektilta ja...
  2. G

    Hoidot Kysillä

    Me ollaan myös siirtymässä nyt Kysille kun ei täällä tuppukylässä mitään tehdä :) Me saatiin aika syyskuun puoleen väliin, ja aloitetaan inseminaatiolla. Toivon, että jo lokakuussa päästäis inssiä tekemään, mutten sitten tiiä, miten nopeasti se etenee siellä... Tutkimukset siis jo tehty tällä...
  3. G

    Clearbluen digitaalinen raskaustesti

    Voihan kökkö, varmasti harmittaa!!! Mulla on itselläni nyt tässä kierrossa ekan kerran käytössä tuo samainen testi ja vähän jänskättää miten se toimii. Toivottavasti paremmin... Mutta mulle tuli mieleen, että pitäiskö sun laittaa ihan maahantuojalle/valmistajalle palautetta tuosta asiasta...
  4. G

    Tietämätön kohta 3 vuotta yrittänyt...

    Minä tein niin, että ihan normaalin gynekologin (yksityinen) käynnin yhteydessä pyysin lähetettä polille tutkimuksiin. Mulla ei siis tutkittu mitään ennen polikäyntiä. Lähetteen saamisesta kesti kolme kuukautta, ennen kuin päästiin polille. Että ei kovin paha odotus, kun siinä oli kesä välissä...
  5. G

    Keväällä/syksyllä 2008 hoidot aloittavat

    Kai mäkin voisin tänne itseni tunkea... Meillä on käyty viime syksynä tutkimukset läpi, ja mitään vikaa ei kummastakaan löytynyt. Nyt huhtikuussa sitten saa ottaa taas yhteyttä polille ja sitten aloitamme ilmeisesti joitakin hoitoja. Olemme yrittäneet huhtikuusta -06, eli kohta kaksi vuotta...
  6. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

    Tämä pino on tosiaankin hiljentynyt. Kaikki muut menneet niihin täsmäpinoihin. Mä olen lähinnä täällä käynyt lueskelemassa kuulumisia, omassa tilanteessa kun ei mitään tapahdu. Hirmuisesti kuitenkin jännään teidän kaikkien puolesta! :heart: Meillä siis luomuilua siihen huhtikuuhun asti...
  7. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

    Napsuneiti, tervetuloa! Aina on toivoa, kannattaahan sitä kaikkea kuitenkin kokeilla... Hilma71, onnea! :flower: Tämä vuosi vaikuttaa hyvälle tuon meidän listan kannalta! Se kasvaa koko ajan... ja listan päivittelijöille: multa on pudonnut yksi päivä pois, tänään pitäis olla kp 6.
  8. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

    :flower: onneksi olkoon kamalasti! Ihanaa, että saadaan sitä plussapinoa vähän edes kasvatettua. Jospa me kaikki jossain vaiheessa sinne päästäisiin... (.) Mulle voipi laittaa kp 1 tänään... Ei naurata niiku yhtään!
  9. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

    Hei vaan minunkin puolestani kaikille, en ole tainnut vielä tässä uudessa pinossa kirjoittaakaan :wave: Monet onkin henkisesti vähän heikossa kunnossa. Tää koko lapsettomuus tuntuu olevan niin arka asia, ettei ole ihmekään, jos on vaikeaa. Kun ei maailman yksinkertaisin ja itsestäänselvin...
  10. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    Sunnuntai 30.12.2007 mukana menossa: Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07 .... kp:94/23-56 JaneG, 27v ..... Yritystä: 12/06...... 1. toiveissa ...... eka käynti: 10/07,ISCI hoidot vuoden 2008 alussa ......... kp 34/14-90 Tiinuli81, 26 v ...
  11. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    J3N3, mulla sillon kerran kun oli hirveen voimakkaat raskaustuntemukset ( :laugh: ) niin ne alkoi jo viikko oviksen jälkeen... Sun pitää nyt juoda lasillinen punaviiniä niin se pääsee kiinnittymään :hug:
  12. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    Kirma, sitä mäkin ihmettelin, että luottaako ne lääkärit todella siihen yhteen kertaan... Mullakin siis sillon siinä verikokeessa näytti et ovis tapahtuu mutta en mä silti sitä joka kierrossa bongaa. Enkä usko että se joka kierrossa tapahtuukaan. Mä sanoinkin siitä lääkärille, mutta se vaan...
  13. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    Onpa meitä tädin riivaamia nyt paljon, mullekin voi laittaa kp1... Ei kyllä v-tuta yhtään, olihan se odotettavissa kun ei mitään tuntemuksiakaan ollut. Nyt kyllä ihmetyttää kovasti tämä vuoto, kun mullahan on aina ihan järkyttävät kivut (lattialla kieriskelyä kivuissa ja joskus ihan...
  14. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    Pitkästä aikaa täällä... :wave: Dreamerille :hug: ! Tosi ikävää, että asiat meni sittenkin noin. Vaikeita asioita nämä :( (.) Mä sitten tässä kierrossa mittailin niitä aamulämpöjä mutta en sitten tiiä onnistuinko. Kyllä ne vähän nousi siinä arvioidun oviksen jälkeen, mutta vain vähän...
  15. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    Voi että, Äitylille hirmuisesti onnea plussasta! :flower: :flower: :flower: Ihanaa. Kyllä se plussapino sieltä pikkuhiljaa kasvaa... Annuli, tiedän kyllä tunteen, eli et ole ainut :) Joskus ottaa niin pannuun semmoset kaverit, jotka tulee raskaaksi heti ekasta yrityskerrasta. Kyllä se...
  16. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    Juu, olipa outoa kun ei tää toiminut koko viikonloppuna. :| Vaikken mäkään aina täällä kirjoittele mitään, lueskelen kyllä usein ja outoa on kun ei pääsekään tänne... Mutta nyt toimii ja hyvä niin. :) Taivaansilpojalle paljon peukutuksia! Ja Dreamerin uutisia odottelen minäkin... niin ja...
  17. G

    onko kukaan kokeillu omenaviinietikkaa?

    Myös minä ostin sitä. Olen joskus käyttänyt samaista tuotetta laihduttamiseen (tepsii kuulemma siihenkin) ja tiesin kyllä sen karmean maun. Mutta onhan se tätäkin nyt kokeiltava...
  18. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    Katjuska, :hug: Nämä on rankkoja asioita, koita jaksaa jotenkin! Toivotaan että saatte asiat kuntoon. Kirma, ihan samoja fiiliksiä täälläkin. Mullekin on niin vaikea ymmärtää sitä, että ihmiset, jotka ei edes välttämättä halua lapsia, raskautuvat lähes heti. Sullakin on tavallaan mennyt...
  19. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    Taivaansilpoja, toivotaan todella että se on toivon perjantai =) Miikkikselläkin tapahtuu ja nopeasti vielä. Ihan mahtavaa. Ja Sitrus ja Dreamer, ihmismieli todella on kummallinen! Mäkään en voinut sitten uskoa sitä viime viikkoista negaa... Tämän viikon jännännyt sitä tädin tuloa, ehkä...
  20. G

    syksyllä -07 hoidot aloittavat

    nanna81, auts kuulostaa pahalta! :( Ilmankos multakin hoitaja silloin omassa aukiolotutkimuksessa sanoi, että pidä silmät auki ja hengittele syvään koko ajan... Jotkut todella pyörtyy siihen. Mutta sehän hyvä, että pääset siihen laparoskopiaan, onpi varmempi sitten. Mulla itelläni ei ole...

Yhteistyössä