Hakutulokset

  1. V

    Uusia meili/mesekamuja...?

    Moiks! Lsisäsin sut meseen! Oon 26.v kahden lapsen äiti. Myös muut halukkaat voi lisäillä mut meseen. vii80@hotmail.com
  2. V

    Mese kavereita etsin...

    minut saa myös lisäillä meseen. Olen kahden lapsen äiti satakunnasta. vii80@hotmail.com
  3. V

    Syntyikö vauvasi noin viikolla 30?

    mun poika synty viikolla 32+6 vuosi sitten maaliskuussa. Lapsi voi hyvin,oli vaan pieni 44cm ja 2100g. Poika joutu olemaan kolme viikkoa sairaalassa. Kaikki sujui hyvin,en vaan imettänyt koska olisi täytynyt poika opettaa siihen..ei oikeen jaksanuyt imeä ku tuttipullosta vaa. Tuttelilla kasvoi...
  4. V

    gallup

    \ *25.v *2 lasta *avoliitossa *kaupassa käydää kerran viikossa jonne menee n100euroo,joskus vähemmän. Vaatteisiin menee kuukaudessa itelläni n.50euroo mut ei kuitenkaan joka kuukausi..
  5. V

    mittoja?

    166cm ja 66kg
  6. V

    millä rv esikoinen syntyi?

    tyttöni syntyi rv 40+1
  7. V

    Keskosia?

    Synnytin poikani,joka oli rv 33 ja painoi 2100g. Hän voi ihan hyvin,ainoastaan oli vaan pieni. Joutui olemaan keskoskaapissa viikon ja sen jälkeen pääsi tavalliseen vauvan sänkyyn..kaikenkaikkiaan oli sairaalassa kolme viikkoa. Mutta sulla taisi olla vähän eri tilanne ku vauva oli noinkin...
  8. V

    meilaillaanko?

    Mulle voi myös voi laittaa yv:tä tulemaan. Oon 25.v kahden lapsen äiti. Jos kiinnostaa niin kirjottele. :wave:
  9. V

    onko joku tilannut vaunut hobby hallista?

    Me tilattii myös abc:t ja tyytyväisii ollaa oltu =)
  10. V

    meiluska kaverieta

    Mullepa voi kirjoitella =) Olen 25.v ja lapset 5.v ja 1kk. Porista ollaan. Pistä yv:tä tulemaan.
  11. V

    Hello!

    Mun tytöllä oli myös viivästynyt tää puhuminen,mutta nyt tyttö on 5.v ja puhuu hyvin. Käy edelleen puheterapialla mistä on ollut apua. Kirjottele jos haluat enemmän jutella. :wave:
  12. V

    1 kaveri vähemmän mulla

    Joo tuollaiset "ystävät" voi unohtaa. Kyl täytys osata pitää mölyt mahassa ja mielipiteitä saa olla mutta rajansa kaikella :attn:
  13. V

    Millaisia uusperheitä täällä on?

    Mulla on 5.v tyttö ja miehen kanssa yksi yhteinen poika joka on 3vko. Enemmänki on suunnitelmissa ;)
  14. V

    Vauva pääsi vihdoinki kotii

    Tänää se sit tapahtu et saatii vauva pois sairaalasta kotii :) Oli kyl ihana ammuherätys ku puhelin soi aamulla ja siält sairaalasta sit soittivat ja kertovat ilouutisen vauvan kotii pääsystä!! Mies oli sillo viäl töis ja heti mun piti kyl soittaa sil töihi. Nyt vauva nukkuu ihanasti omassa...
  15. V

    20 vuotiaana äidiksi???

    Mä olin 19.v ku odotin esikoistani ja olin ehtinyt sitten täyttää 20.v kun tyttö sitten syntyi. Olin opiskelija silloin myös ja jätin koulun kesken äitiysloman ajaksi ja jatkoin koulua sitten kaksi vuotta siitä myöhemmin. Nyt olen 25.v ja synnytin toisen lapsen kaks ja puol viikkoa sitten. :D
  16. V

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Ite olen 25.v ja mul on kaks lasta, tyttö 5.v ja poika 2vko :D
  17. V

    Ei enää ikinä epiduraalia!

    Mulle laitettiin epiduraali ja olin kyllä todella tyytyväinen. Se vei mun kivut paitsi ei ponnistus vaiheessa,mut kätilöt kyl sanokin et se ei auta ku pitäs ponnistaa. Mutta muuten hyvä juttu.
  18. V

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    tyttö 3450g 50,5cm rv 40+1 poika 2100g 44.5cm rv 33+1
  19. V

    Maalisvauva tuli sittenkin...

    Meiän poika on nyt kaks viikkoo vanha ja painaa nyt 2150g ja on 46cm pitkä =) Pääsi viikko sit pois keskos kaapista. Pojal on viäl nenämaha letku ku ei jaksa viäl syödä kaikkii maitoja pullosta. mutta päivä päivältä kasvaa koko ajan et kai se enne vappuu pääsee kotiin, ainaki kovasti toivotaa!! :)
  20. V

    syntyneet

    Esikoiseni syntyi rv 40+1 ja kuopus 33+1.

Yhteistyössä