Hakutulokset

  1. M

    onko kukaan ollut Finnmatkoilla

    mä tässä yritän arpoa meniskö tutulle ja turvalliselle aurinkomatkalle vai uskallanko lähteä finnmatkoille... onko niillä retkillä lainkaan suomenkielistä opasta yms? kertokaa pian kokemuksistanne
  2. M

    te jotka olette olleet finnmatkojen Rodoksen matkalla

    ollaan menossa keväällä ja olisi mukava tietää minkä hintaisia nuo retket on ja onko niissä useimmin suomenkielinen opastus kuin englannin kielinen opastus..ja myös kokemuksia retkistä ja muustakin.
  3. M

    Mihin ylimääräiset tavarat ja vaatteet?

    mulla on huutonetissä paljon myynnissä mutta jos ne ei siellä mene kaupaksi niin sitten lahjoitan ne jollekin. paras olisi saada ne sitten vaikka karjalaan tai pietariin mutta oisko jotain muuta vaihtoehtoa? tai jos jollain on tietoa kuka vie kyseisiin paikkoihin. Asun turun lähellä joten...
  4. M

    Minne lahjoittaa vaatteita?

    eli myyn paljon laten vaatteita eteenpäin huutonetissä yms mutta sitten on sellasia vaatteita joissa voi olla joku haalea tahra tai nirhauma tai pieni reikä jonka paikannu tai tummat värit haalistuneet..näitä en viitsi myydä mutta en viitsit roskiinkaan heittää koska menisivät vielä toisella...
  5. M

    mistä mä saan kuusia??

    edellinen asukas istuttanut kuusiaidan mutta on vähän harva joten tarvittais kuusia..ei niiden välttämättä tarvis olla edes ihan pieniä taimia tai ees samankokoisia..kun kuitenkin pisimmät on jo puolitoista metrisiä.. mutta mutta mistä mä saan kuusia? tietääkö joku? pitäisi olla...
  6. M

    LAITOSHUOLTAJA PÄIVÄKODISSA

    väärä osasto joo=) utta kysynpä kuitenkin että mitä laitoshuoltaja tekee päiväkodissa? siis tiskaa ja järjestelee mutta ei kai pienessä piväkodissa siivoa 8 tuntia päivässä??
  7. M

    Pituutesi ja kengännumerosi?

    158cm ja 36-37
  8. M

    Miten puhdistat napasi?

    ei mullakaan kerry tai jos kertyy niin pesussa se lähteekin. mulla ei ole mikään syvä napa :laugh:
  9. M

    Uskaltaako sieltä Hobby Hallista nyt tilata mitään?

    mä olen kans ollut uskollinen asiakas jo yli 10v.joskus olen joutunut palauttamaan mutta laskut tulee kyllä todella nopeasti. ei siis ole koskaan ongelmia ollut kyseisen kaupan kanssa mutta sattuuhan niitä kömmähdyksiä joskus.
  10. M

    mitä keräätte?

    mä en sinänsä kerää mitään..joskus keräsin postiemerkkejä.nyt myin pois suurimman osan.vielä löytyy kyllä ahvenanmaan postareita keräilykansiossa. samoin keräsinnuorempana pikku pulloja siis täysinäisiä ja ovat vieläkin korkkaamattomia...kaikkea ei uskaltais edes avata.vois haju olla...
  11. M

    LOIMAA-FORSSA-TURKU SEUTU

    Olen jo 30v ja ollut 10v kotona lasten kanssa. nyt ois kiva tehdä jotain harrastusmielessä=) kiinnostaisi erityisesti sähly mutta miksi sitä ei järjestetä ihan harrastusmielessä ja naisille?? toinen ois jalkapallo..kummastakin tiedän vähän mutta onko täällä mahdollisuutta tuollaiseen?? jos...
  12. M

    MISTÄ ISO LÄMPÖPUSSI

    juu huomasinkin aika pian kun olin tuon ilmoitusken jättänyt että taikapilvessä ja babyideassa oli. täytyypä isää pyytää käymään prismassa kun asuu ihan vieressä...niin ei tule sitten turhaan postimaksuja..kiitos kaikille vastanneille.saan varmasti sen pussin hankittua=)
  13. M

    MISTÄ ISO LÄMPÖPUSSI

    HEI.POIKA ON 75CM PITKÄ JA TARVIS LÄMPÖPUSSIN.KAIKKI NÄYTÄÄ OLEVAN PITUUDELTAAN SEN 80CM ELI AIKA JÄMPTI KYLLÄ POJALLE. KERTOKAA HYVIÄ IDEOITA PIKAISESTI.
  14. M

    pienen vauvan tapaamiset yms asiat..

    ensin sitä että lastenvalvoja ei suosittele yhteishuoltajuutta mikäli vanhemmat eivät ole väleissä. meillä tuli mulle yksinhuoltajuus vaikka isä samalla tunnusti isyytensä. koska emme ole väleissä oikeastaan lainkaan. toiseksi yhteishuoltajuudessakaan toinen vanhempi ei voi estää muuttoa...
  15. M

    millaisia tapaamissopimuksia

    minulla on 7v tyttö joka on vasta vuoden päivät tavannut isäänsä säännöllisesti. välimatkaa on 350km ja kuljetukset hoidetaan puoliksi. matkaan menee 4-5tuntia yhteen suuntaan ja se tuntuu tytöstä aika pitkältä. onko hyvä että tapaamiset on joka toinen viikonloppu vai kerran kuukaudessa...
  16. M

    Kenelläkään Alfa Romeo 166 2.0 twinspark <-(mikälie?)???!! -99

    meillä on tuollainen auto muunmuassa ja isäntä korjaa ihan itse!! eli eipä tiedetä huoltopaikkoja
  17. M

    Meili- ja meseystäviä Hämeestä!

    täällä olisi 30v neljän lapsen äiti Loimaalta. vanhin on 9v ja nuorin 9kk. kirjoitelkaa ihmeessä=) vastailen mahdollisimman pian. sannat77@suomi24.fi
  18. M

    TARVITSETKO LAPSENVAHTIA=)

    1
  19. M

    Nyt vatuttaa ja kympillä tuo Bona- ja Pilttikeräys=(((((

    missään ei kyllä lue että pitäs olla uusia etikettejä!! mutta eipä sitä sitten tiedä.itse en noita kirjoja aio ottaakaan=)
  20. M

    Nimeantojuhlat

    mä hankin meijän tytölle tuollaiset "kummitodistukset" tuolta pro-seremoniat-sivuilta. aion myös marraskuussa syntyvälle hankkia. eli meillä ainakin lukee ylhäällä kummitodistus ja sitten on teksti. (kummien nimet) ovat tänään (päivämäärä) luvanneet (lapsen nimi paksummalla) (lapsen...

Yhteistyössä