Hakutulokset

  1. L

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Moikka piiiitkästä aikaa :) Välillä kyllä olen käynyt täällä lukemassa muiden kuulumisia, mutta aina on tullut muka jotain kovin tärkeää etten ole itse ehtinyt kuulumisia kertoilemaan. Oikeastaan ei kovin ihmeellistä. Paha olo on vihdoin voitettu, maha on jo kovin iso, eikä muidenkaan...
  2. L

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Tuittumuru kyselit tyttö/poikaraskauksien eroista, voinen vastata kun löytyy molemmat :) Tyttöä odottaessa kuvotti, en oksentanut kertaakaan. Tissit olivat todella kipeät, naama kukki ja muutenkin oli pirun kiukkuinen :whistle: Myöhemmin tyttöä odottaessa tuli linea negra koko vatsan poikki...
  3. L

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Onnea ihanista ultrakuulumisista kaikille!! :flower: Olen ollut hiljaa taustalla, kun ei mitään kovin ihmeellisiä tänne kuulu. Huomenna olisi lääkärineuvola ja yli huomenna np-ultra. Nyt alkoi vähän jänskättää, että mitä sieltä oikein löytyy. Maha on jo iso, mutta ihme kyllä ei kukaan...
  4. L

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Täällä kanssa VÄSYTTÄÄ!! Voi kun olisi ehtinyt ottamaan pienet päikkärit, mutta tänään ei ehdi... Noh, jos kömpisi heti Diilin finaalin jälkeen huilimaan :) Pahoittelut jälleen joukosta pudonneille :hug: Täällä tuntuu että maha kasvaa vauhdilla, nyt kiristää ja puristaa ja ahdistaa...
  5. L

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Voi kurja kun on taas huonoja uusia täällä :'( Voimia kaikille pikkuisen menettäneille!! Ja Keijulle peukut pystyyn, että kaikki olisi hyvin! Paljonko sulla on viikkoja? Mulla oli esikoista odottaessa viikolla 8 vuotoa joka pelästytti. Neuvolatäti kuitenkin kysyi, että olisiko nyt kuukautisten...
  6. L

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Voi kurjuus mitä viestejä täällä :( Sandemar :hug: Ja Kengumammankin epätietoisuus on varmasti todella inhottavaa!!! Paljon jaksamista! Vähän tuntuu hölmöltä itse nyt kirjoittaa omia aatoksia, kun toisilla on huonoja uutisia... Mä kävin perjantaina ensimmäisessä neuvolassa, jossa...
  7. L

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Nyt on ultrassa käyty ja sielä löytyi pieni papu, jonka sydän jumpsutti komeasti :heart: Sanoi, että pituudessa on pari päivää lyhyempi, mitä olin itse laskenut, mutta voi näin kuulemma ollakin :) Niin ja meilläkin on suvussa paljon kaksosia (epäidenttisiä siis, joka on se periytyvä)...
  8. L

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Lisää huonoja uutisia :( Osanottoni Neiti-81 !! Toivotaan todella että teille vielä pikkuinen suodaan! Itse olen menossa muutaman tunnin päästä ultraan, kyllä jännittää tietää, että onko tuolla masussa joku asukki =) Pahaolo on ainakin todella kova ja samoin väsymys... no kohta se selviää...
  9. L

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Tarantella :hug: Onko sulla vielä kuitenkin oireita? Pidetään peukut ja varpaat pystyssä!!!
  10. L

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Moikka kaikki! Täällä on melkoinen pahaolo valloillaan! Oksu ei ole vielä lentänyt, mutta ei ole ollut kaukana. Ruuan laittaminen on todella vaikeaa, varsinkin isänpäiväaamupala (paistettua nakkia ja kananmunia :x ). Ja väsyyyy!!!!! Olenkin nukkunut melkein koko eilisen ja tän päivän...
  11. L

    Sittenkin terve lapsi!!

    Onnea!! Hyvä, että kaikki on hyvin!! :heart:
  12. L

    suloinen poika syntyi!!

    Onnittelut poikavaavin johdosta!! :heart:
  13. L

    Suloinen pieni poika!

    Onnea pienen pojan johdosta!!! :heart:
  14. L

    meillekin vaaveli

    Paljon onnea pienen pojan johdosta!!! :heart: :heart:
  15. L

    Vauvauutisia

    Suuret onnittelut koko perheelle!! :heart: :heart:
  16. L

    Adoptiosta kysyttävää

    .

Yhteistyössä