Hakutulokset

  1. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Inieh , meillä oli miehen kanssa aluksi samanlainen tilanne: mies sanoi, että ei ole tilaa eikä rahaa eikä oikein aikaakaan vauvalle. Lakkasin silloin jankuttamasta, mutta paha mielihän siitä kuitenkin jäi. Eräänä päivänä tuli kuitenkin muutos: mies lähetti viestin että "kyllä me voidaan vauvaa...
  2. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Heippa pitkästä aikaa!! Vauvakuume taukosi tuossa kun oli opiskelujen kanssa kiirusta ennen loman alkua, mutta nyt olen sitten kaksi päivää lukenut Vauva-lehtiä, mitä nyt keväälllä on tullut enkä ole aiemmin ehtinyt lukea. Voi niitä kaikkia pieniä nyyttejä ja ihania tarvikkeita...
  3. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Mäkin kaipailisin kyllä välillä muuta ajateltavaa. Mitään muuta en nykyään enää näekään kuin pieniä vauvoja ja odottavia äitejä... Kesästä tulee kyllä "vaikea", silloin on niin helppo unohtaa kaikki koulujutut ja tuntuu ihan mahtavalta ajatukselta jäädä kotiin ja käydä koulu myöhemmin loppuun...
  4. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Mies tilas aamulla vauvanvaatteita ja iltapäivällä totesi, että haluaakin ensin auton joten kattotaan sitä vauvaa sitten myöhemmin. Kuka sanoi että naiset on ailahtelevaisia... :D
  5. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Salli79 Onnea kihlautumisen johdosta. :flower: Mä olen välillä miettinyt, että onko aika kullannut muistot, kun muistelen esikoisen vauva-aikaa. Muistikuvat kertovat arjesta, joka olisi ollut kuin ruusuilla tanssimista joka päivä... Esikoinen oli kyllä helppo ja kiltti vauva, mutta...
  6. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Onnea Niiskuneidille. :)
  7. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :) Mieheni kuulkaas eilen sanoi että "joko sä voisit jättää ne pillerit pois..." Saa nähdä joudunko pian vaihtamaan pinoa... :D
  8. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Pitkästä aikaa taas täällä. :) Alkas vauvakuume taas nousta kun oon nyt lomalla kattellut noita nelosen vauvaohjelmia aamuisin. :heart: Onpas täällä monta meitä sosionomeiksi opiskelevia. :) Mun luokalla on kaksi jotka saa vauvan tänä vuonna ja kyllä täytyy sanoa että vaikeaa on välillä...
  9. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Toi isyyspakkaus kuulostaa hauskalta idealta. Mulla on jo yksi lapsi mutta miehelläni ei omia lapsia ole. Esikoinenkin oli jo parivuotias kun tapasin mieheni, joten kokemusta vauvoista ei kovin paljoa ole. Onneksi mielenkiintoa ja innostusta kuitenkin löytyy. =)
  10. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    hansumh, Pakko kertoa että mäkin valmistun sosionomiksi, tosin vasta keväällä 2011. :) Ja sinne asti pitäis malttaa odottaa. Ja olen saman myös saman ikäinen kuin sinä. :) Meillä vieläkin kuumeilu jatkuu, tänään kattelin juttuja kestovaipoista, että jokohan niitä voisi ostella... B)
  11. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Ja mulla kans! :) Vajaa kaksi vuotta olis vielä opiskeluja muttamutta... Nyt jo katselen niitä ihanan pieniä vaatteita kaupoissa ja muutaman olen jo sortunut ostamaan. :ashamed: Vaikka on kaikki esikoisen vauva-ajan vaatteet tallella...
  12. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    En kyllä tiedä, miten pystyy odottamaan niin pitkän aikaa. Mä niin haluaisin jo saada sen vauvan ja jotenkin koko ajan on sellainen tunne että pitäis yrittää nyt kun kumpikin ollaan siihen valmiita.
  13. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Mä valmistun keväällä 2011 ja mä olen ajatellut jättää ehkäisyn pois jo ensi vuoden lopussa, mutta enpä ole tullut ajatelleeksikaan tuota pahoinvointijuttua. Johtuu varmaan siitä että meidän lapsi on jo melkein 5-vuotias ja olen jo ehtinyt unohtaa kaikki raskausajan huonot puolet...
  14. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Minulla on juuri samanlaisia ajatuksia kuin mistä bulla kirjoitti, todella ristiriitaisia ja vaihtelevia. Tavallaan tuntuu että olisin niin valmis toisen lapsen tuloon, mutta sitten kuitenkin järki sanoo että opinnot pitäisi suorittaa ensin.
  15. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Ei mun mielestä mitenkään vanhanaikaista tuo että menee ensin avioon. Varmaan tekee asioita helpommksi. :) Itsellä sellainen tilanne että opiskeluja on jäljellä vielä 2,5 vuotta ja vaikka vauvasta haaveillaan niin yritetään odottaa siihen asti että mun koulua olisi jäljellä enää puolisen vuotta...
  16. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Olisko se sitte tämä se pino? :)
  17. T

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Täällä myös yksi joka haaveilee vauvasta 2011. :)
  18. T

    PÄIVÄHOIDOSTA JOTAIN TIETÄVÄT

    onko vanhemmilla oikeus vaatia että kaikki lapset pääsevät samaan hoitopaikkaan vai voiko kunta määrätä eri hoitopaikat?
  19. T

    Word-apuja!

    suomenkielisessä se menee näin: tiedosto -> sivun asetukset -> paperin koko
  20. T

    kuinka useasti

    3-4 kertaa viikossa.

Yhteistyössä