Hakutulokset

  1. M

    Onko noloa...

    Siis hirveä riita nousi kun haluaisin tilata siivoojan meille tekemään suursiivouksen. Kyse siis täydellisestä lattiasta kattoon siivouksesta, ja meillä 4kk vanha lapsi.. :attn: Onko se nyt niin noloa jos kerran sen maksaa, jonka jälkeen on helpompi itse pitää paikat puts puts... :D
  2. M

    UUSISTA PERUNOISTA ...................

    Elikkäs muistanko ihan vallan väärin että uusia perunoita EI saa antaa vauvalle?? :attn: Vai muistanko ihan omiani... :ashamed: (tarkoitan siis vauvalle joka jo syö soseita ;) )
  3. M

    Häälahjaksi rahaa...

    Eli siis häälahjat (jos haluaa jotain antaa) niin toiveena oli raha, no mutta mikä summa 20e liian vähän, 50e? ja 100e liian paljon? :| Eli kui pljo olette antaneet? :attn:
  4. M

    1kk valvoo?

    Eli kuinkas kauan teidän n. kuukauden ikäiset lapsoset valvovat kerralla? ja hymyilläänkö teillä jo? =)
  5. M

    nolo kysymys...

    Milloin maha "laskeutuu"? :ashamed: Minulle sanottiin taannoin että mahani on laskeutunut, niin menin ihan hämilleni, kun olen kuullut että sanotaan mahan laskeutuvan lähellä synnytystä... ja viikkoja minulla oli tuolloin 31+ jotain :|
  6. M

    AHDISTAVAT ANOPIT....

    En ole törmännyt täällä keskusteluissa tälläiseen aiheeseen.. :whistle: Tosiaan omalla kohdalla anoppini on sananmukaisessa mielessä ahdistava, hän yrittää olla mukava jne. mutta liika on liikaa!! :o Esimerkkeinä meille tullessaan "hyökkää" silittelemään vatsaani vaikka olen useaan...

Yhteistyössä