Hakutulokset

  1. mammaliini83

    ,,,,ELOKUISIA 2008,,, en löytänyt ketjua!

    Heippa! En löytänyt viimesintä ketjua,, ootteko kaikki kerhon tai fb:n puolella? Mitäs kenellekkin kuuluu?
  2. mammaliini83

    Vuodelepoon joutuminen ja apu!

    Onko kukaan joutunut odotusaikana vuodelepoon joko kotiin tai sairaalaan? Saitko mistään apua kotiin vai kuinka hoiditte tilanteen? Mä kolmen lapsen kanssa viikot yksin kun mies joutuu olemaan toisella paikkakunnalla toukokuuhun asti viikot. Laskettu aika kesäkuun loppupuolella. Nyt pari...
  3. mammaliini83

    Vanhemman oma sopeutuminen ja jaksaminen..

    Kaikki erityislasten vanhemmat.. Kuinka olette itse jaksaneet ja sopeutuneet siihen että oma lapsi ei ole täysin terve?! Kuinka olette käsitelleet sitä? Suhtaudutteko erinlailla puolisonne kans siihen? Itsellä välillä tulee hetkiä jolloin kaikki tuntuu niin ylitsepääsemättömältä...
  4. mammaliini83

    charge-lasten vanhempia??

    Minkä asteisia kehityshäiriöitä teillä on? Millainen yleensä elämä ja arki on tälläisen lapsen kanssa? Meillä otettiin eilen verikokeet ja lääkäri tällä hetkellä epäilee tuota charge-oireyhtymää.
  5. mammaliini83

    Muita pienen (kooltaan) vauvan äitejä? Tai jolla lapsi on/oli vauvana kirppu...

    Minkä kokoisia teillä on pienet vauvat olleet? Minkä kokoisia vuoden iässä jos vauvana pieni? Onko meidän neiti oikeasti kaikista kirpuin?! On kyllä kropan malliltaan alusta asti ollut tuollainen hoikka ja suvussa on tosi pitkiä ja samalla tosi laihoja joten voi tulla sukuun mutta mutta...
  6. mammaliini83

    Silmäsairaudet

    Onko täällä ketään kenen lapsella olisi todettu kolobooma? Haluatko kertoa miten ilmesi ja kuinka on vaikuttanut lapsen elämään ja näkökykyyn? Onko molemminpuoleinen, symmetrinen jne? Meillä vauvalla eilen todettiin kyseinen tauti molemmissa silmissä epäsymmetrisenä. Tauti on harvinainen ja...
  7. mammaliini83

    Pieniruokaisten (pienten/keskosten jne,,) vauvojen äidit!!! Imetyksestä kysyttävää!!!

    Meille maanantaina syntyi tyttö, 3190g ja nyt viimesin paino keskiviikkona 2976g. Edelliset olleet paljon isompia ja syöneetkin eri malliin. Nyt pieniruokainen tyty ja itse sormi suussa; Vauva nukkuu pitkiä pätkiä 3-6h. Syntyessään tytöllä limaa ja lapsivettä keuhkoissa ja sitä imettiin...
  8. mammaliini83

    Muita joilla levottomat jalat??

    Menee hermot tähän nykimiseen! Ei saa nukuttua kun iltasin suonikohjuja kutittaa ja sitten kun jalat rentoutuu niin alkaa nykiminen. Toivottavasti olis vaan loppuraskauden vaiva (alkanut siis joku aika sitten) ja päättyis synnytykseen. Kuulin että isälläni ja yhellä siskollanikin on. Onko...
  9. mammaliini83

    Alapään suonikohjuista!

    Onko muilla alapäähän tullut odotusaikana suonikohjuja? Onko sulla kivuliaat ja haittaakohan nuo synnytystä?? Kolmas odotus itellä menossa tässä raskaudessa tullut toiselle puolelle inhottavia suonikohjuja.
  10. mammaliini83

    MissMama oletko siirtynyt jo tälle palstalle odottajista??

    Enpä ollut huomannut että olit tuonne maaliskuun (odotuspuolen) vaunukeskusteluun pyytänyt mua hiplaamaan niitä Firkonin kaksosten rattaita!! Sori!! Eipä selvitty sinne kuin vasta eilen ja mukaan tarttui nuo Firkonin F7 vaunut. Lähdin sinne alunperin Firkonin Twisteja kattomaan sekä Opal...
  11. mammaliini83

    Muita odottavia joilla syke nousee yhtäkkiä korkeelle?? Mikä on ja mikä avuksi?

    Mä en tiiä johtuuko tää mun siitepölyallergioista sekä flunssasta kun henki ei kulje normaalisti vai mistä kun välillä syke nousee korkealle kun jotain tekee ja sit tuskahiki iskee ja pyörryttää.. Työterkkari käski vaan huilailla, siivoukset ja muut kiellettyä... Mutta mikähän tän aiheuttaa...
  12. mammaliini83

    MissMama huhuuu!!!! Oletko vielä täällä palstalla??

    Enpä ollut huomannut että olit tuonne maaliskuun vaunukeskusteluun pyytänyt mua hiplaamaan niitä Firkonin kaksosten rattaita!! Sori!! Eipä selvitty sinne kuin vasta eilen ja mukaan tarttui nuo Firkonin F7 vaunut. Lähdin sinne alunperin Firkonin Twisteja kattomaan sekä Opal Sporteja mutta...
  13. mammaliini83

    Lapualaiset huomio!!!!

    Saako siellä kuntalisää??
  14. mammaliini83

    Brio Sing??!!

    Huhuilempa täälläkin puolella, eli onko kellään brion singejä? kokemuksia kaivattais!! Millaiset maastossa tai siis muualla kuin kaupungilla (siellä varmasti tosi kätevät!) Onko kevyet/ helpot kannella ja kasata/koota? Mahtuuko hyvin autoon? Kiitos!!!
  15. mammaliini83

    Onko kellään Brion Singejä???

    Millaiset on ollut käytössä?? Onko vaikeat hangessa? Bongasin tuollaiset kauppareissulla ohimennen ja kiinnostuin todella. Oliskohan hyvät??
  16. mammaliini83

    Muita allergisia odottajia??

    Itse kolmatta odotan ihan alullaan, huomenna eka neuvola. Olisin mielenkiinnolla kysellyt onko täällä muita allergisia äitejä? Mulla lukuisia ruoka-aineallergioita, koivun- ja lepän siitepölyallergia ja rasitusastma. Nyt oon ollut vajaa puoli vuotta kaupassa töissä ja joudun syömään ihottumaani...

Yhteistyössä