Hakutulokset

  1. H

    Hei onko lapsille jotain muita d-vitamiinimuotoja kuin tippa?

    Me annetaan luontaskaupasta ostettuja kapseleita, puristettuna se öljy lusikkaan.
  2. H

    Onko kukaan ollut Mary Kay -kutsuilla?

    Mua harmitti se, että oli hemmottelukutsut kyseessä mutta mä ite tein ne puhdistukset jne.. Ois ollut paljon paljon enemmän hemmotteluu jos ois joku muu tehnyt puhdistukset..
  3. H

    HUOM! kosketusnäyttöpuhelimista tietävät! kannattaako sellainen ostaa?

    Kannattaa tosiaan muistaa sammutella, on kuulemma kuin tietokoneet eli jos pitää pitkään päällä niin alkaa sekoilla.
  4. H

    HUOM! kosketusnäyttöpuhelimista tietävät! kannattaako sellainen ostaa?

    Sammutatko säännöllisesti sun puhelinta? Pitäs kuulemma kaks kertaa viikossa sammuttaa (ei siis antaa akun kulua loppuun vaan sammuttaa) ja sit toisel kerral ottaa akku irti. Kokeile, voi auttaa ettei sit jää jumittamaan!
  5. H

    HUOM! kosketusnäyttöpuhelimista tietävät! kannattaako sellainen ostaa?

    Mun mies joka on töissä kännykkäliikkeessä sano et noista kahdesta Nokian 5230 on parempi ja siinä tulee mukana ilmanen ääniohjaava navigointi ja autoteline. Kuitenkin se sano et kannattaa silti ostaa joku kalliimmista malleista, ne toimii paremmin/paremmat ominaisuudet. Samsung on muuten...
  6. H

    Koirien kasvattajat tai muut tietävät :)

    Mä en osaa oikeastaan tohon vastata mutta mä pitäisin ensisijaisen tärkeänä että mä pentujen myyjänä näen ostajan ja juttelen useastikin, tai sitten pennun ostajana käyn katsomassa millaisissa oloissa emä ja pennut on. Se ilmoituspaikka kunnei sitä koko totuutta kerro.
  7. H

    miks ette käytä kestovaippoja lapsillanne?

    Porissa ainakin oli kestovaippalainaamo, josta sai ison pussillisen erilaisia vaippoja lainaksi muistaakseni kahdeksi viikoksi, ihan pientä summaa vastaan. Samalla kun hain pakettia niin neuvottiin ja käytiin läpi asioita, mukana tuli oikeat pesuaineetkin. Kannattaa katsoa oisko sun...
  8. H

    miks ette käytä kestovaippoja lapsillanne?

    Me aloitettiin käyttämään, mutta innostus loppu siihen kun kaikki bambua/hamppua sisältävät imut hajoili meen pesukoneessa vaikka pesin kaikki samalla tavalla kuin veljen vaimo eikä niillä hajonnut yhtään. Samasta paikasta ostettiin siis imut, pestiin samalla pesuaineella, säilytettiin samalla...
  9. H

    Milloin tuo 4vee menee kätevästi nukkumaan???

    Siellä ei ees oo lomaa, vaan meno on aina samanlaista. No ehkä nyt kesällä viel myöhempään riehuvat ulkona kun on valoisaa ja lämmintä.. Alkaa mennä kyllä hermot jo kun heillä päivä tuntuu alkavan siinä 9 aikaan illalla, ja meno jatkuu sitten yli puolenyön. Huudetaan, juostaan, kiljutaan...
  10. H

    Milloin tuo 4vee menee kätevästi nukkumaan???

    Meen naapurissa annetaan 4- ja 6 vuotiaiden valvoa niin pitkään kuin ne haluaa.. Kahdelta yöllä niiden isä kysy ulkona et mitä leffaa poika haluaa kattoo?! |O
  11. H

    Hautajaisissa huomattua: ei ole uskovaisilla helppoa!

    Eikä Jumala ole tarkoittanut kaikkea tapahtuvaksi: Raamatussahan kerrotaan miten Hän loi ihmisen paratiisiin jossa ei ollut kärsimystä, surua ja tuskaa. Ihmiselle annettiin kuitenkin vapaa tahto tehdä mitä halusi ja tietenkin hän teki juuri sen ainoan asian mitä ei olisi saanut tehdä...
  12. H

    Raskaus ja masennuslääkkeet

    Pakko kommentoida teille tänne, vaikka itse en syö masennuslääkkeitä (joskus pari vuotta sitten söin) ja odotan nyt toista lasta noin rv.30.. :) En tiedä onko joku teistä jo maininnut asiasta tässä pinossa (en ihan kaikkia tekstejä lukenyt.. :saint: ) mutta äidin stressihän on sikiölle kova...
  13. H

    tunnistatteko lapsesi itkun?

    En mä tunnista pelkän itkun perusteella, lapsi nyt 1v.3kk.. Joten älä huoli :) Mä tiedän tilanneyhteydestä mitä kiukuttelee, mutta meillä ei oikeastaan kiukutella kuin nälkää ja syliinpääsyä.. Ja nälkäkin unohtuu pitkäksi aikaa jos pääsee syliin :D
  14. H

    minkälaisen kameran kannattaa ostaa surkee valokuvaaja, joka ei saa kuvia onnistumaan..??

    Me ostettiin just digijärjestelmäkamera ja mä totesin et hyvä kamera teki musta vieläkin surkeamman kuvaajan :D No meillä on tarkoituksena opetella ottamaan niitä kuvia ja käyttämään sitä kameraa, mutta en voi kyllä suositella järkkärikameran ostoa ellei ole kokemusta/sitä oikeasti aio hankkia...
  15. H

    G: Kamalimmat naapurikokemukset?

    Mietin just ihan samaa! Meen naapurit on outoja, lapsilla ei mitään vuorokausirytmiä: 4 ja 6-vuotiaat lapset pihalla leikkimässä puolenyön aikoihin erittäin kovaäänisesti kiljuen, lapset hereillä viel 2 aikaa yöllä ja pattereita kolistellaan/huudetaan. Siellä imuroidaan puolenyön aikaan...
  16. H

    Voiko koira pilata parisuhteen

    Mä sain sen käsityksen että koira annettiin pois sen takia, että ei osannut olla lasten kanssa. Ei sen takia, että koirasta ei oltaisi muuten haluttu kantaa vastuuta. Jotkut koirat vain eivät sopeudu lapsiperheen elämään ja omistajan vastuu koiran ja lasten hyvinvoinnin kannalta on silloin etsiä...
  17. H

    Salassapitovelvollisuuden rikkominen --> Mitä tehdä??

    Voimia! :hug: Toivon, että jaksat nostaa syytteen, koska tämä työntekijä voisi muuten pilata vielä todella monen muun elämän.. Jos mietit mitä hän teki teidän elämässänne, niin mieti että joissain tilanteissa hän voisi aiheuttaa vielä enemmän pahaa!!
  18. H

    G:Kivuliain/karmein tutkimus- tai hoitotoimenpide, jossa olet ollut?

    Voiskohan kirjoittajan koolla olla väliä? Eikös tuo verimäärän menetys oo pienellä ihmisellä isompi koettelemus, eihän verta saa käydä luovuttamassakaan jos on liian hentoinen?
  19. H

    Raskaana

    Soita paikkakuntas neuvolaan, joko julkiselle puolelle tai yksityiselle, ne osaa varmasti kertoa siellä.
  20. H

    Meidän koira söi xylitolia ja kuoli :'(

    Jos se paketti oli viikossa sulla siellä niin ehkä oli ehtinyt laittaa sen jo aiemmin postiin?

Yhteistyössä