Hakutulokset

  1. V

    mietinpähän vain..

    jos ei ole kohtua,ei voi tulla raskaaksi mutta entäs jos käykin niin et siittiöt pääsiskin jotenkin sinne muinanjohtimien luo,voisko raskaus kuitenkin alkaa munanjohtimessa tai vatsantelossa.. siis aivan ällyytöntä tätä miettiä mut multa jouduttiin poistamaan kohtu ja munasarjat jäi ja nyt...
  2. V

    mitä tämä on?*kuva*ihottumaa??

    oltiin viikko reissussa ja sillä aikaa pojulle oli ilmaantunut tämmöistä ihottumaa käsiin ja vähän kasvoihinkin! :o lähtiessä oli vain yksi pieni pyöreä läiskä toisessa kädessä ja viikon aikana oli levinnyt oikein urakalla!(oli siis äidilläni hoidossa) mitä tämä voisi olla,ei oikein...
  3. V

    ystäviä hausjärvi/riihimäki?

    kaipailisin mesettely kavereita ja miksei ihan lenkkeily kavereita! =) olen 27 vee 5 lapsen äiti ja muutettiin viime keväänä hikiälle asumaan =) laitas vaikka yksäriä jos kiinnostaa tällasen nuoren suurperheen äidin seuraa :whistle: :wave:
  4. V

    laspen suusta=)

    näytin ystävälle kuvia meidän tytöstä vauvana. tyttö(4vee) selitti ystävälleni innoissaan,-tuossa on kuvia musta ennen vanhaan! :xmas: :whistle: :D
  5. V

    valaiskaas nyt tyhmää!

    siis eikö modet saa palkkaa tosta modetyöstään?
  6. V

    tää on ihan paras biisi!

    http://www.youtube.com/watch?v=iSv8Fh6shP4&feature=fvw =)
  7. V

    eikö tänä vuonna jaettukaan puuhamaavärityskirjoja?

    just tultiin ja lapset odottivat että saavat ne perineiset puuhakirjat portilla..mutta ei,miksi? :/ olisivatko jo loppuneet tältä vuodelta vai eikö niitä jaettu tänä kesänä ollenkaan?
  8. V

    onko muumimaailmaan tänä kesänä aikovia?

    mulla olis kaksi vapaalippua jos joku haluaa! :wave:
  9. V

    onko kellään ingo-kirjoja?

    :wave:
  10. V

    eeeen jaaaksa...

    siivota :xmas: önötän tässä tietsikan eessä vaik pitäs tehdä vaik mitä... :ashamed: plööh...kyllä kehtuuttaa.... :/
  11. V

    mitä mieltä olet reborn nukeista?

    itseäni jotenkin inhottaa.. ovat liian aidon näköisiä.. :/ melkein kuin kuolleita vauvoja..hyrr.. :'( http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=107749001
  12. V

    lapsi söi askartelupaperia!!!myrkyllistä??

    sellasta silkkipaperia vai mitä se sellainen ohut vihreä paperi on?poika 9 kk on nyt suu ja kädet vihreenä ku oli tyytyväisenä mupeltanu sitä!!!!! :x onkohan se myrkyllistä?
  13. V

    voiko makaronilaatikon tehdä kattilassa?

    siis levyllä? eli et jos ensin valmistas makaronit sit sekaan paistettu jauheliha ja sit viel muna maito ja keittäs sit kasaan? meidän lasten lempiruoka mutku eivät tykkää kuoresta mikä on laatikon pinnalla... :/
  14. V

    alli-pino!!ketään mukaan?

    oon laihduttanut nyt 2 viikkoa alli laihdutuslääkkeillä ja 5 kiloa on pudonnut! :wave:
  15. V

    onko kellään leikattu bartholinin rauhasta?

    missä miten ja millä perusteella? :wave:
  16. V

    mulla on eteisessä pikkutiasen poikanen!!

    siellä se nukkuu pesässä.. nyt tarviisin apuja et miten tästä pitäs edetä,kui hoidetaan vai onko lintuparka jo tuhoon tuomittu.. sillä onjo sulkia ja silmät auki mut pieni eikä osaa lentää ja on hä pelkkiä nahka alueita.. ressukka.. :ashamed:
  17. V

    mistä saa niitä maistelupusseja vauvalle?

    olen kuullu sellaisista "pusseista" mihin voi pistää esim,palan porkkanaa tai omenaa ja lapsi voi sit imeskellä palaa sen pussin läpi..kyseessä on siis joku verkkopussi tms. en yhtään tiedä nimeä tälle mut kiinostas kovasti kun olis turvallinen tapa antaa lapselle maiskuteltavaa! =)
  18. V

    paniikki!!!!!

    mun pikkuisella pojalla on leikkaus maanataina!!!! tänä aamuna soitettiin saikulta,huomenna töölöön ja maanantaina sit leikkaus.. :'( mä vaan tärisen täällä..tiedettiin et leikkaus tulossa mut et nyt..tuli kyl ihan odottamatta.. ahistaa,pelottaa..tekis mieli vaan kopata poitsu syliin ja...
  19. V

    illan ratoksi kuvia ittestänne!

    mä aloitan kuva profiilissa! :D
  20. V

    miten saatte kuvan liitettyä?

    siis niinku tähän :D ??

Yhteistyössä