Hakutulokset

  1. J

    Nurmijärvi

    Heipä Hei! Olen juuri muuttanut perheeni kanssa Nurmijärvelle ja olisi kiva tutustua täälläkin uusiin ihmisiin. Olen 28vuotias äiti, perheeseen kuuluu aviomies myöskin 28v. ja tytöt, 6v ja 2.5v. Kotosalla olen vielä tyttöjen kanssa kesään asti :) Tänne voi laittaa viestiä tai sitten suoraan...
  2. J

    Helppivä jouluaiheiseen häärunoon

    Ollaan siis menossa ennen joulua maistraatissa salaa naimisiin ja joulukorttiin olisi tarkoitus liittää sitten ilmoitus tästä sukulaisille ja ystäville. Haluaisin jonkun kivan runon, joka sitten kertoisi tämän uutisen :) Sykkisikö jonkun runosuoni?
  3. J

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    ESPOOsta minäkin. Olen 28v, tytöt 2v ja 5v. Asutaan lähellä ikeaa :) Saa laittaa yv. tä :)
  4. J

    eäh, paska äiti kun ei jaksa lähteä kävelylle

    Mistä sitä vaikka tietää josko piristyisit itsekkin :)
  5. J

    Mitenkäs kunnallinen kerho (3pv/vk) vaikuttaa kuntalisään espoossa 2010?

    Koska lapseni 4.5v käy kunnallisessa kerhossa 3kertaa viikossa niin poistuuko kuntalisä? Vai koskeeko se pelkästään päiväkotia?
  6. J

    Oikeasti hyvä ripsiväri?

    Aiempana kokemuksena voin kertoa, että suosikkini oli maybellinen sky high curves vedenkestävä versio jota enää ei valmisteta. Eli osaisiko joku suositella samalaista ripsiväriä? tykkään että ripsiväri pitää taivutetut ripset taivutettuina eikä tee niistä heti piikkisuoria värin laiton...
  7. J

    Lapsi on jo yli 1-vuotias, eikä vieläkään ole kutsuttu

    Espoossa on lapsella eka suuhygienisti 6-8kk iässä jolloin vaan vilkasee suuhun ja antaa hammasharjan, ajan sai ihan neuvolasta ja seuraava hammaslääkäri vasta 3vuotiaana joka pitää itse varata.
  8. J

    Ystäviä Espoosta

    Meille sopii paremmin 16,30, voidaan tulla suoraan kerhosta ettei tarvi eka käydä kotona kääntymässä ja sit taas lähteä.
  9. J

    PARAS JÄÄTELÖ?

    Ehdottamasti Ainon ihana maitosuklaa :p
  10. J

    Ystäviä Espoosta

    Me voitas kans tulla ens viikolla mukaan pitkästä aikaa! meille käy keskiviikko!
  11. J

    Kellään kokemusta mineraalimeikeistä? Sheer coverista tai vastaavasta

    Mulla on ihan lorealin true match- minerals, puuterimainen meikkivoide, on ollut hyvä. Kunnolla se pitää levittää mutta olen kyllä ollut tyytyväinen. Kaikki 2 kertaa mitä sitä olen kerennyt käyttää.
  12. J

    Auts mun tissejä... Maito nousi eilen... Tästä ei tuu mitään...

    minä taas pumppasin 2viikkoa rintapumpulla kun vauvan huonon imuotteen takia nännit meni rikki. sitten kun ne parantu niin jatkoin yritystä. Kyllä se siitä. itsellä ei autta käsin lypsää eikä suihkut eikä pyyhkeet täyteen tissiin vaan piti ihan rintapumppu hommata.
  13. J

    Minkä nimisiä lapsia teillä on?

    Meillä on Janette Emilia 4v ja Julia Amanda 7kk Ja tällähetkellä nämä 2 riittää tyttöä riittää.
  14. J

    Mitä maksaa yksityinen lääkärikäynti??

    Minä kävin terveystalolla ja maksoin kaiken kaikkiaan 45?. Ihan yleislääkärille kävin. Mutta sit kävin yksityisellä silmälääkärissä niin hinta oli 80?
  15. J

    Kuinka kauas olet valmis lähtemään kirpparille?

    Kyllä mä käyn kirpputorilla ½ tunnin matkan päässä. Iso kirpputori tehdashallissa.
  16. J

    Millä saa pestä laminaatin jos ei ole asiaankuuluvaa pesuainetta?

    tietysti on huomenna mahdollista hakea pesuainetta, tänään vaan ois ollu hyvä päivä pestä samalla kun muutenkin siivosin.
  17. J

    Millä saa pestä laminaatin jos ei ole asiaankuuluvaa pesuainetta?

    Meillä on lattiat niin likaset vauvan kuolasta ja pukluista ja isomman tytön synttäreiden jäljiltä, että epäilen että pelkkä vesi ei enää riitä...
  18. J

    Millä saa pestä laminaatin jos ei ole asiaankuuluvaa pesuainetta?

    Ja pelkkä vesi ei riitä?
  19. J

    Silmälääkäri espoossa?

    Kuka tietää hyvän silmälääkärin espoossa? Olis vähän pakko päästä heti huomenna...

Yhteistyössä