Hakutulokset

  1. T

    Tokan lapsen synnytyksen kesto

    Minä synnytyspelkoinen täällä koitan valaa itseeni uskoa ja rohkeutta edes sillä, että tää tokan synnyttäminen ois edes nopeempi, ku eka joka oli kestoltaan 6h. Kertokaahan siis ekan ja tokan synnytystenne kestot, kiitos, se auttaisi.
  2. T

    ==HUHTIHELMIEN pikkukakkoset ==syyskuussa

    Paljon tuntuu olevan pikkukakkosta odottavia huhtikuisissa... ajattelin, että sekin aina eriasia, että monettako odottaa niin ois mukava keskustella pikkukakkosen odotuksesta... Millasia asioita tulee mieleen... pelkoja tms. Ja ihan muutenkin ajatustenvaihtoa. Ikäerosta jne. Täällä tatskattu...
  3. T

    ¤¤¤ToukokuunToivotut¤¤¤2011¤¤¤e lokuussa¤¤¤

    :heart:Nyt sitten kaikki toukokuulle lasketun ajan saaneet rohkeasti tänne jännäilemään ensioireita:heart: Täällä tatskattu 2.lapsi tulossa, LA 5.5. Plussattu 26.8.10
  4. T

    *kivoja nimiä*

    Kuumeilijat varmasti pohtii nimiä... minä olen aivan nimifriikki... oon aina ollu, rakastan erilaisia nimiä ja olen kiinnostunut ihmisten nimistä jne. en tiedä mikä iinä kiehtoo. Haluaisinkin nyt kuulla minkä nimisiä lapsia teillä on tai muuten vaan millaisia nimiä pidätte kivoina. Kertoka...
  5. T

    Minkä ikäinen teillä vielä rattaissa?

    Siinä tuo tulikin. Kertokaas missä vaiheessa ootte jättäny pois rattaat.
  6. T

    +++ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+++

    Uus pino ja uudet plussatuulet :flower:
  7. T

    ¤Lisää lapsia+järkyttävä synnytyspelko¤

    Haluaisin nostaa kissan pöydälle, eli synnytyspelon. Itselläni esikoista odottaessa kävin pelkopolilla, ei auttanut... sitten synnytin kuulemma oikean hienon oppikirjasynnytyksen... Kätilö kysyi, noh, oliko se niin kamalaa kun pelkäsit, vastasin että OLI VIELÄ KAMALAMPAA :'( mua pelotti...
  8. T

    Auttakaa tyhmää, miten merkkaan kp?

    Menkat alkoi myöhässä... edellinen kierto oli 29päivää ja nyt se oli kyllä jotenkin ennätyspitkä eli 31päivää. Nyt uusi kierto merkataan miten? onko nyt kp1/29 vai 1/31 ? :ashamed: mä oon vähän pahvi, mutku en oo aiemmin näit merkkaillu, ku esikoinen tuli ku vaan puhukin lapsesta :saint:
  9. T

    **= itketään ja voivotellaan täällä tädin tuloa =**

    Ajattelin, että mistä ketjusta vaan ihmiset voi tänne tulla purkamaan olojaan... tädin tulo kun ei taida meistä kiva olla koskaan. Itse olin lähes varma että on tärpänny ja eilen se täti tuli sitten. Olo on niin pudonnut... tyhjä. Masentaa, en jaksaisi odottaa että kaikki alkaisi taas...
  10. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    uus pinkka nii helpompi olla mukana ja lukee vanhoi. Voisko joku osaava päivittää tän päivän? :D
  11. T

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Olisi mielenkiintoista seurailla ihmisten niitä kuuluisia raskausoireita vaikka ei siis olekkaan kuukautiset myöhässä... ja sitten voisi raportoida, että oliko ne oikeita vaiko niitä hienosti oman mielikuvituksen kehittämiä oireita :D Ja kuinka ne kehittyy yms. tulisko tästä pino? kertokaa...
  12. T

    Lapsen pään muodosta (takaraivosta)

    Ihan oli nyt pakko tulla kysymään, että onko kenenkään muun lapsella pää takaraivosta muotoutunut vinosti, eli kun vauvalla saattaa tulla littana takaraivo, kun on selälleen niin se littana ei oo keskellä vaan pään reunalla enemmän eli pää muokkautunut vinoon... tai siis kallo... hankala...
  13. T

    Lapsen pään muokkautumisesta

    Ihan oli nyt pakko tulla kysymään, että onko kenenkään muun lapsella pää takaraivosta muotoutunut vinosti, eli kun vauvalla saattaa tulla littana takaraivo, kun on selälleen niin se littana ei oo keskellä vaan pään reunalla enemmän eli pää muokkautunut vinoon... tai siis kallo... hankala...
  14. T

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    pakko oli alottaa ihan nyt uus, kun ei piruvie näy toi sivu 10 :attn: Näkyykö muilla?????? Kärttynen Rinzessa ja papuRinssi rv.32+6
  15. T

    G: Millä viikolla 'joutunut' poistamaan napakorun?

    Elikkäs nyt kyselisin ihan galluppina, että missä vaiheessa olet 'joutunut' ottamaan napakorusi pois? Eli millä rv.? Ja siis kaipailisin siis kokemuksia juuri siitä, että mihin asti on voinut pitää. Kun tuntuu, että useimmat ottaa melkeen heti plussattuaan pois napakorun. Niin nyt laittakaas...
  16. T

    Vastaus galtsu kyssään

    Joku kysyi tänää et miks irc-gallerian etusivun Leonardon kuvaa ei voi kommentoida niin vastaan siihen, että siksi, kun kyseinen ihminen on estänyt kommentoinnin. Kuvia itsestään voi laittaa myös niin, että ei halua kommentteja ja se laitetaan sieltä asetuksista.
  17. T

    Maha ei kasva!? Muita samassa tilassa?

    Mä yritän etsiä itselleni jonkinmoista vertaistukea ja jonkinnäköistä lohdutusta, että voiko vauvalla olla kaikki hyvin vaikka mun maha ei kasva, ei näy kunnolla ees. Nyt rv.19 Vauva potkii kyllä ja muuten kaikki kunnossa, mutta mun maha ei kasva, en näytä yhtään sille kun olisin raskaana ja...
  18. T

    palstan? kerhot?

    nyt mun on pakko taas tyhmänä kysyy, et mitä ne kerhot on mitä täl palstal tai jossain on? Siis niinku hä? jotain sisäpiirikerhoja vai mitä? En tarkota nyt siis mitää lasten leikkikerhoja vaan missä palstailijat on. :whistle:
  19. T

    Mitä mieleen nimistä?

    Mä just luin jotain ketjua jossa moni ylisti nimeä emilia, noh, musta emilia on vessapaperi kera typerän lällätyslaulun :laugh: Ava taas on naistenkanava Jonna on juuresharja Kertokaat muutkin yhteyksiä mitä jostain nimestä tulee teille mieleen?!! :wave:
  20. T

    Lasten ylipainosta

    Kysynpähän vaan yleisesti, että mixi hemmetissä joidenkin lapset ovat ylipainoisia! Ylipaino on todella epäterveellistä ja se on vanhempien vastuulla, että mitä ja milloin ja kuinka paljon lapset syövät. On kamalaa katsoa, kuinka lapsi jo pienenä kärsii ylipainosta, ei jaksa tehdä samalla...

Yhteistyössä