Hakutulokset

  1. L

    Ystävänpäivänä lasten bailut, mitä ohjelmaa sinne voisi kehitellä?

    Olemme vanhempainyhdistyken kanssa järjestämässä lapsille ystävänpäiväksi '' diskon'' mutta se ei saa olla perinteinen disko koska koulun opettajat eivät pidä soveliaana että ala-aste ikäiset käyvät diskossa joten muokkaamme sitä hieman erinlaiseksi ja siellä pitäisi olla puuhaa 1-6...
  2. L

    Kuntotesteistä

    Onko ne suunnilleen joka paikassa samanlaisia vai voiko eri työnantaja pyytää teettäjältä erinlaisia testejä ja kuinka kauan suunnilleen kestää ja mitä niissä sitten tehdään??? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista =)
  3. L

    Kumpaan risteilylle Tallinaan vai Tukholmaan?

    Laittakaas hyvät ja huonot puolet tänne kiitos!
  4. L

    olen alottamassa kutomaan tyttärelle säärystimiä,niin montako silmukkaa tarviis tehä?

    Ja lankana on 7 veljestä ja tyttö on 10v
  5. L

    Talvisia lasten lauluja, laittakaa tähän listaa niistä.

    Jänö jussin mäenlasku.
  6. L

    Jos olisit järjestämässä koko perheen ulkoilutapahtumaa... antakaa vinkkejä

    Niin mitä ohjelmaa sinne voisit kuvitella? Meillä on iso mäki ja luistelukenttä käytössä, mutta niihin vois kehitellä ohjelmaa. Minkälaista on rusettiluistelu? Meillä olisi vanhempain yhdistyksessä tämmöinen tapahtuma tulossa koululaisille ja heidän perheilleen, siellä on ainakin makkaran...
  7. L

    Uusin tatska =)

    Saa sanoa rehellisen mieli piteen, kuva on pari tuntia vanha =) http://www.aijaa.com/v.php?i=5402700.jpg
  8. L

    Kertokaas olenko mennyt tekemään etiketti virheen,

    kun menin kysymään tulevalta ylioppilaalta tuloksista, että minkälaisia sai ja hän ei halunnut kertoa niitä, sanoi vain että läpi meni ja on tyytyväinen.
  9. L

    Kauanko olette rasvanneet uutta tatuointia.

    Olettekko uskollisesti rasvannut sen kaksviikkoa mitä sanovat vai oletteko lopettaneet aikaisemmin?
  10. L

    Perhos tatuointeja

    Haluaisin jalkaan neljä perhosta ja ehkä jotain koukeroita, mistähän löytyisi siihen suuntaa antavia malleja???
  11. L

    Tuli oys:ta kutsu 6kuukautta kestävään kaksoissokkoutetuun lääke koeiluun PCOS- naisille.

    Tässä vain mietin että kun täältäkin on kuitenkin matkaa oulun ja autolla joutuu kuitenkin kulkemaan niin pitääkö siinä itse maksaa matka kustannukset ja saako siitä '' vaivan näöstä'' mitään korvauksia vai pitääkö itse kustantaa kaikki omasta pussista ihan auttamisen halusta. Kirjeessä kyllä...
  12. L

    Mies oli vieny lauantai aamuna lidiliin jakokuorman....

    niin myyjät olivat siellä pakanneet myymättä jääneet tavarat häkkeihin ja kipanneet roskalavalle ja murskanneet ne täysin ehjät ja käyttö kuntoiset tavarat, oli ollut tauluista lähtien :headwall: Mitä tavaran haaskausta antaisivat ennemmin päiväkodeille tai kerhopaikkoihin lapsille...
  13. L

    Meni hermot anoppiin jälleen kerran!!!!!

    Eli kysyimme että voitaisko tuoda lapset siksi aikaa heille hoitoon että voidaan isännän kanssa käydä kaupassa kerranki rauhassa ettei tarvi olla kokoajan komentamassa lapsia ja anoppi lupasi, noh mepä sitten vietiin ja kerkesimme vajaan tunnin olla asioilla kun jo soittaa että en mie millään...
  14. L

    Tradenomi opinnoista onko vaikeaa???

    Olisi tarkoitus hakea kun kohta on haku moni muoto koulutukseen alkais tammikuussa, mietin vain että onkohan kuinka vaikeita tehtäviä kun varsinkaan matematiikassa en ole mikään haka :ashamed:
  15. L

    Voiko työnjohtaja tehdä mulle tällasen tempun?????

    Siis olen keski kokoisessa tehtaassa töissä missä on monta eri osastoa ja minä olen sellasella osastolla töissä joka on kolmessa vuorossa ja näin ollen on parempi palkka lisineen vuoroista johtuen, ja nyt sitten olisin palaamassa työelämään takaisin kun olen ollut eka äippälomalla ja sen jälkeen...
  16. L

    Voiko jo 1v syöttää verilättyjä

    Maito kastikkeen kans?? :ashamed:
  17. L

    Meillä katotaan sit koko ilta olympialaisia

    :kieh: Koska se pirun kaukkis on taaaaaaaaaaaaas hukassa ja joka paikka on etitty vessasta vaatehuoneeseen :kieh: :kieh: :kieh: olis edes jäänyt joku muu kanava päälle mutta ei just tuo kakkonen ja sieltähän ei tuu muutako olympialaisten avajaisia :headwall:
  18. L

    Sitä olisi taas....

    Vuoden vanhempi :ashamed: Tänän ollaan juhlittu kolmia synttäreitä tai siis oikeasti kaksia kun en mainostanu omaa vanhenemista eli tyttären ja pojan synttäreitä ollaan sit juhlittu.
  19. L

    Vaasalaiset ohoi!!!!!

    Minkälaisia majoitus mahdollisuuksia vaasasta löytyy matkailukoteja tai jotain sellaisia jossa vois käydä muksujen kanssa pari yötä olemassa, vaasalandiaan oltais tulossa mutta siellä oli kaikki mökit varattuina ensviikonlopuksi.

Yhteistyössä