Hakutulokset

  1. Ä

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Malla: Neuvola oli unohtanut laittaa mulla lähetteen ultraan. Eka neuvola oli 9+2 ja itse kun tajusin ruveta kyselemään ultraa sairaalasta niin sain ultran 13+1
  2. Ä

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hei pitkästä aikaa, on ollut aika kiireistä joten tänne kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle. Eilen oli nt-ultra ja lasketuksiajaksi varmistui 5.9 eli pari päivää siirtyi... Pahoinvointi on helpottanut, kuvotusta on edelleen mutta oksentelu on jäänyt Äiti ja pikkuapulainen 13+2
  3. Ä

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Huomenta kaikille! Täällä pahaolo rupeaa helpottamaan, ainakin osittain nyt on jo toinen aamu ilman pahoinvointia. Väsymys on edelleen kuvioissa, päikkärit on maailman parasta . Tervetuloa kaikille uusille ja toivotaan että kukaan ei enää joutuisi poistumaan. -Äiti kera Pikku Apulaisen rv...
  4. Ä

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Huomenta täältäkin, Mä mietin ekan kanssa olisiko dopplerin hommannut mutta ei tullut ostettua. Toisen kanssa raskaus tuntui todelliselta vasta puolen välin jälkeen kun kuuli tulokkaan sydänäänet. Pk-seudulla kun uudelleen synnyttäjille on paljon vähemmän neuvolakäyntejä. Kuinka moni aikoo...
  5. Ä

    Moi, haluaisin liittyä syyskuisten fbryhmään...

    Moi, haluaisin liittyä syyskuisten fbryhmään, https://m.facebook.com/?_rdr#!/kirsi.m.m?ref=bookmarks onnistuiskohan tuo linkki... Kirsi
  6. Ä

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tänään se sitten alkoi, pahoinvointi. Ekasta en kärsinyt ollenkaan pahoinvoinnista ja toisesta lievästi mutta vasta vähän myöhemmillä viikoilla. Ja toinen oire haluaisin vain nukkua... Tähän kaiken keskelle vielä myytiin asunto ja ostettiin isompi. Äiti ja vielä nimetön 5+2 vai 3
  7. Ä

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Voi lisätä iän 35
  8. Ä

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hei, täällä uusi syyskuinen, eilen aamulla plussannut. Yrittäminen aloitettiin lokakuun alussa ja vielä ei oikein ymmärrä että näin nopeasti tärppäsi. Esikoista yritettiin vuosia.... Tämä olisi kolmas lapsi meille, vanhemmat lapset on tyttö 08 ja poika 10. äiti ja lotta la laskurin mukaan...
  9. Ä

    Tuleva Tamperelainen

    Millaisesta ympäristöstä pidätte. Haluatteko metsää ja järven lähelle. Keskustaan josta hyvät kulkuyhteydet. Lähelle harrastuspaikkoja
  10. Ä

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Hei, täällä kaipailisi 35v äiti itä-Helsingistä ystävää. Tuntuu että elämä pyörii pelkästään kodin ja työn ympärillä.
  11. Ä

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Hei, varovasti taustailemasta siirryn tänne. Mä olen 35v ja mieheni 38v ja kolmannesta haaveillaan. Yritystä sinällänsä ei ole aloitettu vaan lupa on annettu tulla kun on tullakseen. Entuudestaan meillä on 08 ja 10 syntyneet
  12. Ä

    Minkäkokoisia viikolla 37 syntyneet?

    meidän tyttö syntyi 37+4, painoi 3145 g ja pituutta 49, imetys sujuu joten kuten, pitää antaa korviketta jotta jaksaa kasvaa. Siis rintamaitoakin syö ei vain jaksa imeä takamaitoa

Yhteistyössä