Hakutulokset

  1. M

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyy: Miten lapsesi suhtautuu Physiomer Baby Mist -suihkeen käyttöön?

    Meillä myös oli monta korvatulehdusta vuosi sitten syksystä kevääseen, vaikka käytettiin paljon tuota suihketta, muttei kuitenkaan niin säännöllisesti.
  2. M

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyy: Miten lapsesi suhtautuu Physiomer Baby Mist -suihkeen käyttöön?

    Vauvana tätäkin meillä käytetty paljon ja silloin eivät niin kovasti pistäneet hanttiin vaan olivat paljon rennompina kuin nyt. Kaksostytöt ikää nyt 1v4kk ja pitää kyllä kiinni pitää että saa kunnolla laitettua. Eivät siis tykkää yhtään. Ensin laitettiin toisella ja toinen katsoi suu...
  3. M

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    Käynnistettiin 36+4 syntyivät seuraavana päivänä eli 36+5 Identtisyyden ja äidin olon takia käynnistettiin.
  4. M

    Millä autolla kuljetatte 3 istuinikäistä lasta?

    Me tullaan hommaamaan joku 9+1 minibussi ennen vauvojen syntymistä. Meil on tällä hetkellä audi 100.. Takapenkillä on kaks cosmic xtp:n istuinta ja esikko istuu etupenkillä isojen istuimessa. Ja vauvoille on tulossa jalustalliset maxi cosin kaukalot. Eiköhän myö tuohon jotenkin mahduta...
  5. M

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    En ole tänne pitkään aikaan kirjoitellutkaan. Meille syntyi kolmas poika 16.1, 4525g ja 51cm. Eilen tuli myös täyteen 25 vuotta. :)
  6. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Vihdoinkin vauvan kanssa kotona. Torstaina aloitettiin käynnistellä ja pieni mies sitten syntyi perjantai yönä. Pikkuinen ei sitten ollutkaan niin pikkuinen vaan, 4525g ja 51cm. Päänympäryskin mukavat 37cm. Nopeasti kyllä tuli kun kalvot puhkaistiin ja ponnistusvaihekin kesti vaan muutamia...
  7. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Miekin oisin halunnut mukaan tuohon tutkimukseen mutta olin jo liian pitkällä raskaudessa. :(
  8. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Onnea Grynnalle "pikkuisesta" tytöstä!! Täällä käytiin tänään taas äitipolilla. Otin jo sairaalakassin mukaan jos vaikka oisin saanut jäädä sinne, mut ei ne huolineet. Vauvan koko näyttää käyrän mukaan menevän keskellä ja paino arvio tänään 40+1 oli 3,6kg. Oon nyt aika luottavaisin mielin...
  9. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    MIkäs täällä on tilanne? Ite kovasti vaan odottelen supistuksia ja tietty tulevaa äitipoli käyntiä, tosin on vasta 9. päivä. :D
  10. M

    onko energiajuomista haittaa vauvalle/sikiölle?

    Mites nuo b-vitamiinit, kun lääkäri ihan määräsi b-vitamiinia raskaus ja imetys ajaksi? Pitää ottaa vielä 2 tablettia päivässä, (purkissa lukee 1)
  11. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Täälläkin jätin jouluna ihan suosiolla mittailut väliin. Söin mitä söin ja aika paljonkin. Tuli kyllä liikuttuakin. Tänä aamuna mittasin taas sokerit ja 5,4 näytti. Eli juuri on alle rajan, tosin tuli kyllä varmaan yli 12h paastoa. Tänään kävin myös neuvolassa, ja olihan tuota painoa tullut...
  12. M

    onko energiajuomista haittaa vauvalle/sikiölle?

    Entäs ne muut aineet? Tauriini, guarana sun muut. Luulen että näidän takia ei suositella raskaana olevillle. Jos niitä ei ole tutkittu. Kokista olen juonut kyllä aika lailla mut en ole noita energiajuomia ollenkaan.
  13. M

    Milloin maito on alkanut sopimaan?

    Meillä oltiin 1v11kk kun kokeiltiin ensimmäistä kertaa maitoa. Edellisen kerran saanut tuttelia 4kk iässä. Maito sopi ja ei tullut mitään oireita enää.
  14. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Äitipolilla käyty, ihanasti meni. Kehuivat tosi paljon. :) Tosi hyvä mieli jäi. Vauvan painoarvioksi tuli vain n.2,9 kiloa näyttäs että on vähän pienempi kuin normaalisti näillä viikoilla. Seuraava käynti lasketun ajan jälkeen(jos ei ole vauva syntynyt) ja en tiedä mitä sitten katotaan...
  15. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Huominen jännittää aivan kamalasti. On äitipolilla aika aamusta. Jotenkin tuntuu et ne varmasti passittaa vielä sokerirasitukseen, sitä kun ei ole kertaakaan tehty. Jännittää myös tuo vauvan koko mitä siitä sanovat. Kiinnostais myös tälläinen gallub et te jotka ootte aikasemmin pistäneet...
  16. M

    Onko kukaan joutunut ottamaan lapsia mukaan synnytykseen?

    Itse olen täysin valmistautunut niin kuin jo kakkosenkin kohdalla että yksin lähden synnyttämään jos ei hoitajaa lapsille saada. Kakkosen kohdalla lähdin illalla taksilla yhdentoista jälkeen, onneksi kävi kuitenkin niin että vauva syntyi seuraavana iltana ja saatiin lapsenvahti järjestettyä.
  17. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Olen muuten syönyt b-vitamiinia sekä kromia mitä en ole aikaisemmin syönyt. Tuosta kromista löysin mm. tälläisen artikkelin kun etsin että voiko sitä raskaus aikana syödä http://www.fit.fi/ravinto/ravintotieto/vitamiinit/_a14088/kromi/ Kromi auttaa insuliinia pitämään veren sokeri- ja...
  18. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Aika lailla tuo paino on pysynyt samana ku esikoistakin odottaessa. Ruokavaliota olen kyllä pyrkinyt muuttamaan, mut nyt siinäkin lipsunut. Esikoisen kohdalla kans istukka painoi jotain 900g (vauva oli 3700g) tokassa istukka painoi vähän päälle 700g (vauva 4100)
  19. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Itse vaan sitä mietin että miten voi olla mahdollista kun on kuitenkin kaks kertaa joutunut insuliineille asti ja nyt arvot muka yhtäkkiä ovatkin hyvät? Takana 2 tosi tiukkaa raskausaikaa.
  20. M

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Mie oon kans tässä pähkäillyt ja stressannuktin aika lailla tuota vauvan kokoa. Miulla ois 19 päivä ultra äitipolilla ja eka painoarvio viikon 22 jälkeen. Mietin lähinnä sitä et mitä jos se onkin kauhean iso kokoinen vaikka sokerit on ollu koko ajan hyvät? Makeeta olen jonkun verran syönyt ts...

Yhteistyössä