Hakutulokset

  1. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    kotona ollaan.tänää tultu.vähällä oli ettei jouvuttu jäämään kun pikku herra joutu sinivalos oleen mutta nyt kaikki ok.pitää vaan seurata tilannetta.palailen myöhemmin kertomaan lisää sillä meinaa väsyttää kun herra valvo koko viime yön.ja kerhoon olisin halukas mukaan.:)¨ suklaapahkina ja...
  2. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    onko meitä peräti 3 vielä jäljellä mahan kanssa kulkijaa? huomenna sitten sinne sairaalaan näytille.vaik kotiinhan nuo kuitenki laittavat.toisaalta turhauttava mennä edes käymään mut saapahan vähän tilannetietoa.no eipä onneks oo enään ku 4 yötä että viimestään käynnistetään.eiköhän ne...
  3. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    metsäapila mä kans mietin tuota että kun kaikille muillakin on mennyt niin hyvin ni miks mulla ei menis ja sitten tulee heti perää mieleen että just sen takia ku kaikille on menny niin hyvin ni täytyy jollekkin tapahtua jotain.ja mietin kans tuota että mun tuurilla yritetään se kolme päivää...
  4. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    alkaa pikkuhiljaa jännittää huominen sairaalaan meno.vaik yritän asennoitua niin että kotiin ne vielä pistävät ku omassa olossa ei ainakaan ole valittamista.ei ois niin iso pettymys sitten vaikka kuitenki se pettymys on.jos sielä on vähänkään kiirettä niin kotiin sillon ainakin ihan...
  5. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    ja tämäkin ilmottautuu. yön saldona monta kipeää supistusta mutta kotona sitä näköjään ollaan vielä.huomenna sitten sairaalaan toivottavasti käynnistykseen. aattelin tänää sit siivota ja laittaa vähä joulua ja levähtää että jos huomena käynnistettäis ni ois jotaki ees laitettuna tääl ettei...
  6. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Neeanäiti oot tuolla etusivulla jo.keräilin tuohon huvikseen niitä joista on tullut tieto kun mamina oli sairaalas. ja paikalla ollaan kuten näkyy. :kieh: saldona yölle peräti 5 kipiämpää supistusta. missä on LEP? takas paapimaan ja sitten käymää siskolla kyläs ja porukoilla.sais...
  7. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    onko taas lähtenyt porukkaa hommiin? piti taas vähän itkiä ku siskolle kerroin että käynnistys on tiedos että ku ei tämä taho tulla pois täältä.taas tuli vaan niin semmonen väsymysolo tähän kaikkeen.supisteli tuossa jonkun aikaa ihan epäsäännöllisesti kipeitä jo mut sitten ne taas hävis.mutta...
  8. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    onnea vauvaantuneille! :flower: eipä ollut muutakaan tekemistä ni keräilin tuolta listaa syntyneistä vauvoista...siis joista on tullut ilmotus ku mamina on ollut hakemassa omaansa...voi puuttua joku.. maisa-08 16.11 klo 01.19 poika 49cm ja 3570g Pipsa-79 24.11 klo 9.21 tyttö 50cm ja...
  9. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    ompas täällä tosi hiljasta... joku kyseli joulun vietosta.meillä olis tarkotus mennä miehen porukoille jos vauvalla ja itellä on kaikki kunnossa.hirveesti ei vaan kiinnosta lähtiä pienen vauvan kans.matkaa yhteen suuntaan 400km.ja en tuu oikeen toimeen miehen vanhempien kans.tai on ihan hyvät...
  10. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    paikalla myös! kirjotin äsken ja tuli kaks kertaa ja toisen poistin ni lähti kumpiki.plääh... pamppis toivottavasti en enää enneunia.vaik alan kyl pikkuhiljaa uskomaan että ei tämä ulos omin avuin tule.eilen supisteli pienesti koko päivän ja sitten sängys tuli kaks kovempaa supistusta ja...
  11. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    onnea vauvansa lunastaneille! onko kaikki loputkin lähtenyt synnyttämään kun on niin hiljaista? :/ :D
  12. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    mietin tuossa äsken samaa että missä on ellie s? mistä saan lisää voimaa näihin supistuksiin.koko päivän supistellu.mut ovat niin laiskoja että melkeen tekis mieli itkeä. :D teho mulla tuo sf-mitta menny koko ajan ihan alakäyrillä ja hädin tuskin kasvanu niin nyt loppua kohti koko ajan...
  13. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    manhis tässä muistaissain ni voisin pyytää sun numeron jos vaikka sattuu meneen tuonne perjantaille ni voin ilmotella sit sulle ku mies lähtee sinne mukaan kuitenki tai jos tulee vauva aikasemmin ja mies ei osaakkaan käyvä kirjottelee tänne ni pistäsin viestiä.jos vaa voit antaa. :)
  14. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    LEP mulla on aika äippäpolille 5.12 elikkäs perjantaina.sillo on 41+5.jos kohdunsuun tilanne antaa myöten ni käynnistetään mutta jos on vielä kovinkin kiinni niin sitten maanantaina eli 8.12 takas ja silloin viimestään käynnistetään.toivotaan nyt että ei tarvis käynnistää.mulla on viimeks...
  15. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    ja aamun nimenhuutoon.tulee sitten joulukuun vauveli.tai sitte tammikuun. montako meitä jakaantumatonta vielä täällä pyörii? eilen pyörittiin sit tuolla kaupoissa ja saatiin suurin osa joululahjoistakin ostettua.yöllä supisteli semmosia tuntuvia mutta ei kipeitä muutamia kertoja mutta ei...
  16. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    onnittelut taas uusille vauvansa lunastaneille! :flower: mä ilmottaudun myös joulukuun pinoon.eilen supisteli illalla jonkin verran ja olivat ihan kivan tuntuviakin mutta kun ei niin ei.ei tuosta peittojen heiluttelustakaan ole mihinkään.turhaa hommaa. ;) haluaa vauva sitten alusta asti jo...
  17. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    myöhäsiä huomenia täältäkin! viime yönä hieman supisteli.mutta oli vähän semmosia että supisteleeko vai ei.olin jo ihan mielissään että nyt tuli lähtö että ei tarvi häihin lähtiä mutta nyt pitää lähtä pesulle ja laittaan ittiä valmiiksi. saa nähä kuinka raivona kohta tuun häistä jo pois...
  18. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    me ei miehen kanssa sanottu laskettua päivää sillä ei kumpikaan uskottu siihen.sanottiin vaan että marraskuussa.olis pitäny sanoo että joulukuussa tai että viimestään tammikuussa.nyt ollaan sitten sanottu kun on kyselty että eiköhän tuo tämän vuoden puolella synny.huomenna olis ne häät mutta en...
  19. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    huomenia! on sitten itepäinen kaveri tuola mahassa.ei voi kuunnella vanhempien toivomuksia.aateltiin sitten miehen kans että ehkä se haluaa että koko suomi liputtaa kun syntyy ja syntyy sitten itsenäisyyspäivänä. illan ja yön yhteissaldo on vissiin peräti huimat kaksi supistusta.että...
  20. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    mamina toivotaan ettei mene tuon mukaan sillä ajattelin lähtä synnyttämään tänä yönä.ja poikaahan täältä kerran odotetaan.siis oon sopinu jo itteni kans että vauva syntyy tänä yönä. ;)

Yhteistyössä