Hakutulokset

  1. J

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    mites teijät löytää tuolta facebookista? oon hakenu mut ei löydy...
  2. J

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    Hei vaan pitkästä aikaa :wave: meijän poitsu puhuu jo täyttä päätä ja hiustenkasvukin on niin kiivasta että parturoitukkin on monta kertaa puoltoistavuotis neuvolassa ei oo vielä käyty niin mittoja en tiiä. rautakuurilla on oltu jo marraskuusta asti kun hällä on hemppa niin huono ja...
  3. J

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    miten teijät löytää fb:stä? =)
  4. J

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta kaikille =) :heart:
  5. J

    Diagnoosi: epilepsia...

    moi! muistan itekkin vielä tosi hyvin sen ajan kun poikaa tutkittiin ja kukaan ei osannut sanoa mistään mitään silloin koitin itekkin löytää "kohtalotoveria" mut en löytänyt ketään tai ylipäänsä tietoa pojan sairaudesta. kun kaikki oli niin epävarmaa ja sairaalan henkilökunta epäkohteliaita...
  6. J

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    moi!! meillä jälleen korvatulehdus eli tosi kärtynen ja huonosti nukkuva taapero täällä. meijän jässikkä kans kävelee ja kiipeilee minkä kerkee ja tosi hyvin osaa jo puolensa pitää tän veljessarjan nuorimmaisena :laugh: meillä lopetettiin yö syönti samalla kun tissiltä vierotettiin...
  7. J

    Diagnoosi: epilepsia...

    siis joo meillä mun muistin mukaan sairaalan sosiaalityöntekijä suositteli meille ja lääkäri laittoi kuntoutussuunnitelmaan suosituksen siittä ja sen jälkeen otin kaupunkiin yhteyttä ja sieltä kävi työntekijä meillä kotona jutteleen ja katsoon koti oloja ja hänen kans tehtiin omaishoitaja...
  8. J

    Diagnoosi: epilepsia...

    heips mutsi74 on niin tutun kuulosta tekstiä, meillä kans poika käy 2xviikossa puheterapeutilla ja 1xviikossa toimintaterapeutilla. ja meillä kans menee ruoka tosi isoina palasina alas ja ei kauheesti välitä vaikka on kuumaa mut oon miettinyt että voisko se johtua esim. suun tuntoaisteista...
  9. J

    Diagnoosi: epilepsia...

    meijät tyrkättiin jo yliopistollisesta sairaalasta toiseen kun eivät voineet auttaa meitä. onks teillä mitään muuta oireita kun nuo kohtaukset? meijän poitsu on ylivilkas ja on todettu että tän tyyppinen epolepsia vaikuttaa hänen kehitykseensä, on älyllisesti lievästi kehitysvammainen. nyt...
  10. J

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    merkkiä taaperopuolelle :wave: hooässälle kiitti uudesta pinkasta, ja plussaonnee :)
  11. J

    Diagnoosi: epilepsia...

    heips meillä on 6v poika jolla on todettu 3vuotiaana epilepsia joka kuulostaa juuri samanlaiselta kuin teillä hällä alkoi ensin änkytyksellä ja sit rupes tulee sellasii muutaman sekunnin kohtauksia jossa aina pää retkahti alas ja ne paheni sit kun lääkitystä etittiin ja ne muuttu...
  12. J

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    moi! meilkin on nyt neljä hammasta :) syönti on edelleen aika huonoa pottu ei edelleenkään hyvin maistu mut onneksi nyt viljatuotteita menee hyvin, jugurtit on otettu nyt kuvioihin ja ihan mielellään syökin sitä. täälläpäin on koko viikko ollut kamalan kuuma et on pitänyt pikkujässikkä...
  13. J

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    meijän poitsulla on nyt sitten ihka ensimmäinen hammas =) =) ikää 10kk ja paripäivää päälle =) onks kukaan muuten kuullut salahista ja masasta mitään? kuntokuuri jatkuu eilen kävin salilla ja päivän kuorin puita (kädet ihan rakoilla) onks teillä minkälaisia juhannus suunnitelmia? me...
  14. J

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Heips!! onnittelut uppille pikkukakkosesta :flower: olipa mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa :) mairo ja kaneliomena kyllä se helpottaa meillä takkus joku aika sitten kans aika lailla mut vaihdoin vaipat housuvaippoihin niin se helpotti vaipanvaihtoa ja pidin vaan bodia ja sukkiksia...
  15. J

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Heips!! reissusta tultu kotiin olin poikien kans muutaman päivän mökillä. kylhän meijän kohta kolme vee oli ihmeissään kun ei ollut sisävessaa ja saunakin oli pihasauna kyllä mulla oli hauskaa hänen kustannuksella :) kuntoileenhan ei kerennyt, pitää tänään taas lähtee kuntikselle rehkimään...
  16. J

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    heips vaan! just tulin pyöräilemästä ja eilen kävin salilla, hyvä minä ja muut :) :) tuli tosta hyppynarusta mieleen et trampoliinihan ajas saman asian, taitas vaan naapurit kuolla nauruun meikä mamma hyppelis siinä :laugh: :laugh: missäshän salah on kun ei oo kirjotellut aikoihin...
  17. J

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    moi! täälläkin on sata vatsalihasta tehty ennen kuin koneen aukasin ja eilen kävin salilla vetäsin reilu tunnin reenin =) hyvä minä =) meillä kävi koira tänään ja nuolas pojan suuta niin meni vartti niin poika meni ihan tukkoon ja yski ja oksens kaks kertaa lima läjän, voisko olla joku...
  18. J

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    hyvä irttis, mukava ku joku kannustaa :) meijän poitsulta on leikattu jo hiukset kerran siis etari sivut ja takatukka,nyt sais leikata uudelleen. hampaat vaivaa nyt sitten ihan tosissaan kun häiritsee unta aika pahasti vähän väliä parahtaa itkuun, särkylääkettä oon antanut jos vähän helppais...
  19. J

    ELOKUUSSA 2008 syntyneet

    14.8.08, poika, 3155g, 51cm, veljet -o2,-03,-06
  20. J

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    voi ompa ihana lukea kun en näemmä oo ainut jolla jäänyt paino junnaan paikalleen vaikka kuinka liikun ja touhuan ja oon kevyemmällä linjalla ruuan kans niin ei vaan paino tipu kun kuljen kumminkin joka toinen pvä salilla ja sit välipäivinä lenkkeilen tai rullaluistelen. vi......aaa jo aika...

Yhteistyössä