<3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

meidän ihanuudet


31.7
31.7...tyttö...3520g...50cm...veli -05...Tiina80

2.8
2.8...poika...3710g...51cm...kaneliomena

9.8
9.8...tyttö...3510g...50cm...sisko -06...Poni06
9.8...tyttö...3640g...50cm...mairo

11.8
11.8...tyttö...3190g...49cm...siskot -03,-05...mammaliini83

12.8
12.8...tyttö...3420g...51,5cm...sisaruksen LA 8.8.09...ajatar

14.8
14.8...poika...3155...51cm...veljet -02,-03,-06...jyffe
14.8...tyttö...4035g...50,5cm...siskopuolet -97,-00,-03...neitiperho
14.8...poika...3895g...52cm...sisaruksen LA 25.8.09...Kimalle84

15.8
15.8...poika...2790g...48cm...sipe81
15.8...tyttö...3430g...49cm...veli -05...HooÄs
15.8...poika...2880g...47cm...pikkukakkosen LA 10.12...upp3

16.8
16.7...tyttö...2550g...48cm...Bella-Lumia

17.8
17.8...tyttö...3655g...49cm...veli -04...äiti lpr

18.8
18.8...poika...3640g...51cm...irtosora

20.8
20.8...tyttö...3175g...52cm....Jonspe

21.8
21.8...tyttö...2904g...48cm...veljet -95,02, sisko-98...kotiäiti75
21.8...tyttö...3880g...50cm...sisko -04...Emeelia
21.8...poika...2790g...49cm...nea85
21.8...tyttö...3440g...50cm...Marikki A

24.8
24.8...poika...3445g...51cm...shihtzu

25.8
25.8...poika...3590g...51cm...veli -02...jennika1983

27.8
27.8...poika...3660g...49cm...velipuoli -00...miranth

30.8
30.8...poika...4630g...53cm...veljet -03,-04,-06,sisko -05...Möyrylit
30.8...poika...4500g...55cm...siili81


3.9
3.9...tyttö...3960g...54cm...veli -05...Hemuli80

 
Moikka!

Hitsi, mä olin ihan totaalisesti unohtanu koko 2plussan puolen, muualla vaan netteilly ja nyt hokasin, että voisin tulla täällä piipahtaan ja sit vielä tajusin, että kuukauskin on jo vaihtunut.
Mä en saa tohon enää sitä syntyneiden listaa, ku sen sivuston lisenssi oli mulla menny umpee, enkä ees muista enää sen käyttäjätunnusta saatika salasanaa... :ashamed: Mut ehkä me pärjätään ilman sitä?

Aivan ihania ilmoja ollu. Tänää onki tällänen pilvinen päivä ja sen kunniaks sitten pesin parvekelasitukset ja parvekkeen lattiat + muutenki siivosin sen tiptop kuntoon. Vaikka ihan yhtä tyhjän kanssa toi urakka varmaan oli, kun siitepölyä on niin tuhottomasti liikkeellä, että heti on paikat keltasena. Huoh...

Pikkasen rupee tätä mamia jännittää...lauantaina olis meijän kauan odotetut häät. Inhottaa, ku se on luvannu tosi tosi kökköä ilmaa. :( Kaikki sanoo, että sade tietää onnea. Ja pyh sanon minä! Se on varmaan vaan joku keksitty juttu, että ei niin masentuis. :D Paras olis sitten saada sitä onnea oikein urakalla ja pitkäks aikaa, jos se nyt perhana sataa koko päivän.

Onko teillä puhuttu miehen kanssa uusista vauva haaveista/hankkimisista? Onko monella jo yritystä päällä
Mä heitin yks ilta miehelle puoliks vitsillä, että oishan se kolmaskin lapsi kiva. Niin eilen illalla mies sitten alkoi puhumaan, että kuinka mä aina muutun pillereiden myötä, ei siis tee seksiä mieli. Ja perään, että etköhän lopeta ne! :eek: Ja illalla hampaita pestessä tuli kysymään, että olitko sä tosissas sillon ku puhuit siitä kolmannesta. Ja on ollu Aliisan syntymän jälkee NIIN varma siitä, että nyt on meidän lapsiluku täynnä.
Nyt mä sitten pähkäilen, että mitä sitä tekis?!? Mulla levyssä vielä parin viikon satsi pilsuja mut sit pitäis ostaa lisää...Vaikeita päätöksiä...

Nyt äkkiä lattioiden pesuun, ennen ku Aliisa herää unosilta.

Ihanaa kesäkuun alkua kaikille ja toivottavasti taas ilmat paranee!! :wave:

HooÄs ja Aliisa 9½kk
 
Kiitos HooÄs taas uudesta pinosta :flower:
Ihanan ikimuistoista hääpäivää teille myös.

Pitää kirjoitella uuden kesäpinon kunniaksi.
Meillä uusia taitoja tullut myös. Konttaamaan lähdettiin perjantaina ja tukea vasten seisotaan. Yöt edelleen levottomia, mutta sitten tisutellaan tiuhaan. Perhepedissä nukutaan niin onnistuu suht vaivattomasti.

Vauvakuumeilusta.. joo kolmosta kuumeillaan varovasti. Imetän vaan edelleen niiiin paljon ,että menkkoja ei ole vielä tullut. Ehkäisyä ei käytetä, joten saa tulla jos on tullakseen. Aika montahan elokuisten mammoista taitaa olla jo uudelleen raskaana..

Nyt vielä pankki asioille ja sitten petiin, jotta ehkä ehtii vähän nukahtaa ennen kuin tytteli herää...
-Poni ja rinsessa pian 10 kk
 
Kiitos uudesta pinosta!! Ja hirveesti tsemppiä lauantaille :heart: , ihanaa, että joku pääsee juhlimaan noita juhlia!!! ja jätä vaan pillerit pois, ja uusi yritys kehiin!!!

Mitä jos tehtäs sellanen lista ihan vaan keskustelun alkuun, missä näkyy syntymäpäivä, paino, pituus ja mitä muuta?? niiku noissa muissaki ketjuissa, mut mite se tapahtuu :eek: ??

Täällä kanssa yksi joka ei saa itteese tekee mitään liikunnallista.. ärsyttää niin kovin.. painoo pudonnu joulukuun alusta 9kg, mutta mahanahka on niin iso ja löysä että näytän jätti läskiltä :kieh: ..no onhan miulla vieläkin ylipainoa..mutta painan nyt kyllä vähemmän ku ennen raskautta, mutta oon paljon läskimmän näkönen.. miten tää voikin olla niin vaikee tehä jotain..

 
kiits, hooäs! hyviä häitä! :flower:

äiti lpr olis kiva idea toi lista! siinä vois olla vielä, että onko tyttö/poika ja onko sisaruksia, vai mitä sanotte? musta olis ainakin kiva saada sellainen kokonaiskuva.

onhan täälläkin näppiksellä jo vähän kuumeiltu kuumeilua :saint: mut ei ihan vielä, loppusyksyllä aloitettaneen yritystä. luulemma. meillähän se tarkottaa niinkin suurta hankkeen "valmistelua", että spärdärit jää sitten yöpöydän laatikkoon :LOL: kahtoo ny.

mut sitä ennen tää kuntoilee!! ja nyt on kova tsemppi päällä, likat!! mää voin ryhtyä piiskuriksi :kieh: joka leidi tekee tänään 20 vatsalihasharjoitusta! näppikselle ei tulla, ennenku ne on kasassa! ton pystyy jokanen tekemään ennen koneelle läsähtämistään!
ja jokanen, jolla mies tulee tänään kotio, niin tuuppaatte lapsosen/lapsoset hälle kouraan ja sanotte, että tää mamma lähtee nyt juoksulle/pyöräilylle/vetäytyy kylppäriin tekemään kotijumppaa! ja jos toi ei millään onnistu, niin juuri tänään teette miehenne kanssa viikkosuunnitelman, miten pääsisitte liikkumaan edes (aloitetaan vaatimattomasti) kerran viikossa kolme varttia. ja sit siitä suunnitelmasta ei lipsuta! ekan liikkumiskerran täytyy olla tämän kuluvan viikon aikana! hop, hop, hop!!! kaikki liikunta lasketaan, tyylillä ei väliä.

mä laitan tähän loppuun tunnustuksen, että ite kävin ma juoksemassa (sikahyvä minä!!! muistakaa kehua itseänne estoitta, kun ootte päässeet liikkeelle) ja eilen tein pienen kotijumpan, oli vatsalihasjuttujakin ja kaikkea. innostuin meinaan nyt tsemppaamaan, kun tekin kirjottelitte aiheesta! kiitos teille :flower: :flower:

irtis ja yli 9,5 murunen
 
Mä tein tonne nyt uuden pinon mihin voitte lisätä vauvojenne tiedot, niin jossain vaiheessa sitten naputtelen tähän meijän etusivulle niistä koosteen. :wave:

Kiitos kaikille häännitteluista. :heart:

Nyt hommailemaa muuta, kauheesti tehtävää vielä...

HooÄs ja Aliisa 9½kk
 
Irtis, jee tsempparia tarvitaan!!! mut käyx se kun mie teen töitä, toimisto ja kotisiivous keikkaa, ni käykö se kotisiivoustyö urheilusta :D ..maanantaina olin 1h45min siivoomassa (ja siis reipas tahti, ilman taukoja..) ja perjantaina meen kanssa, ja siellä menee varmaa joku 3 tuntii ainaki :D . käy nimittäin joka paikkaan ja hiki lentää :D ja teinhän mie eilen illalla vatsalihaksia tossa lattialla, että oikeetakin suoritusta tullu!!!
 
*laittaa piiskurin päälle* :LOL:

äiti lpr, kyl mä sanoisin, että jos sä pääset keskeytyksettä urakkaa siivoamaan ja oikeen reippaalla tahdilla, niin kyllä se liikuntaa on =) ainakin näin alottelijana saat siitä täydet liikuntapisteet ;) siitä saa varmaan hyvin tehoja irti, kun tekee sitä tehokkaasti ja keskittyneesti, jolloin siihen saa myös rentoutusta mukaan? koska se on tärkeetä, että kun me kerran päästään ihan itseksemme liikkumaan, että me nimenomaan nautitaan ja virkistytään siitä :heart:
*piisk* muista, lpr, vielä vähän esim. aina venyttää kättä pidemmälle sellasessa kohtaa, missä voit (vaikka imuria heiluttaessa) *piisk loppuu* :LOL:

siistii, meillä on kasassa jo vaikka kuinka monta vatsalihasliikettä eiliseltä, kun lpr on tehnyt ja mä oon tehnyt :D
 
Moikka! :wave:

Mulla on kans jäänyt kirjoittelut vähän vähiin! Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja jätän merkkiä tähän :D Kiitos HooÄss uudesta pinosta ja mukavia häitä lauantaille! Vauvakuumeesta vielä, että meillä isäntä on kakkosta halunnut melkein heti esikon synnyttyä. Kattellaan tämä kesä vielä ja jospa sitä sitten syksyllä aloittais yrittämisen. Itse arastelen vaan, että miten sitä jaksaa kahden kanssa, vaikka kyllä tämä esikko on kiltti ja ihana tapaus. Jos hyvin käy saan ensi syksyksi työpaikan, joka olisi vuoden sijaisuus. Siitä olisi sitten taas "kiva" jäädä ä-lomalle, mutta kattoo ny.

Bella-Lumia ja Linski 10kk2vko ja joitain päiviä...
 
:LOL: vitsi ku naurattaa.. toi ohje miten voin yrittää venyttää esim. kättä pitemmälle vaikka imuroidessa!!! ja voihan sitä myös kevyesti kyykätä imuroidessa, ainahan sitä tulee hetkex pysähdyttyy jotain paikkaa hiulaamaan vähän paremmin, siinähän voi treenata pakarat sit samalla :D :D tein muuten eilen taas vatsiksia, mutta ne loppu johonki 16, ku mein 5v. alko kiipeilee miun päällä ja menee jalkojen ali ja kaikkee.. sit yritin punnertaa, mut luovutin..ei oo haba kasvanu.. mein neiti on vissii liian kevyt..

Ja yx hyvä vinkki kuntoiluun kotona lasten kanssa, Fröbelin palikat dvd.. siinä on vauhdikkata biisejä ja ne setät on keksiny hyvät liikkeet niihi biiseihi, niitä myö jammaillaa usein, mutta pitää alkaakin tekee sitä useemmin =) molemmat lapset meillä viihtyy noitten fröbeleitten tahdissa =)

flunssaa pukkaa taas lapsilla.. poitsu ollu jo tiistaista asti, mutta Tipille nous viime yönä (näköjään) räkätauti.. toivottavasti ei menis pahemmax, pojalla ainakin on vaan köhä ja tukkonen olo..

Mein neitillä on hiuksia, mutta ei siis mitään pehkoa, hennot vaaleet tossa päällä ja takaraivolla ja niskassa vähän paksummat, mut pituudeltaa joitakin senttejä :D Eilen aamulla Tipi hiero aamupuurot päähän ja tukka sivuilta pystyssä ja päältä, ni poikakin sano, et hei, kato kui pitkät hiukset Tiitulla on :LOL: , tarvitaan siis puuroa näyttämään hiusten oikea pituus!!

ja neuvolassa käytiin tiistaina, pituus 70cm ja paino 8.6kg. Ja meilläki siis kävellään ja aika hyvin jo menee, yritystä on jo juoksuun, ku isoveikka oikein kovin riehuttaa :)

äiti lpr ja tiitu 9.5kk
 
hyvä irttis, mukava ku joku kannustaa :)
meijän poitsulta on leikattu jo hiukset kerran siis etari sivut ja takatukka,nyt sais leikata uudelleen.
hampaat vaivaa nyt sitten ihan tosissaan kun häiritsee unta aika pahasti vähän väliä parahtaa itkuun, särkylääkettä oon antanut jos vähän helppais mut en kyl yhtään ihmettele vaikka vähän kärtyilee kun ylhäällä on etarit melkein läpi ja alhaalta kaks hamppia melkein läpi.
niin ja onnea Hooässälle häihin =) :flower:
jaahas pitäs lähtee kauppaan, on se niin ihana kun vanhemmat lapsetkin on kesälomalla saa olla koko ajan keksimässä jotain tekemistä jollekkin.
 
Pitkästä aikaa täällä...

Neiti täytti eilen 9kk :heart: . Lauantaina nousi seisomaan tukea vasten, ja maanantaina käveli tukien. Ihanaa katsella kehitystä, vaik toisaalta niin haikea olo, et nyt se vauva-aika alkaa olla ohi.

HooÄs: meillä oli miehen kanssa samanlainen keskustelu huhtikuun lopulla. Aika hetken mielijohteesta sit jätettiin käyttämättä kortsua - ja kappas vaan, eipä oo menkkoja sen jälkeen näkynyt, ja nyt on menossa rv 8+2, eka neuvola takana, ultra 22. päivä ja uuden tulokkaan LA 12.1. OHHOH!!! Nyt ajatukseen on ehtinyt tottuu, aika yllätys tuo oli... luulin, et ovis olis jo mennyt ja tosiaan ihan hetken mielijohde, oli jo ajatuksena alkaa taas käyttää ehkäisyä jne. Ikäeroa tulee sit vaan 1v4kk, kun kahdella ekalla on 3,5v.
Vielä ei tiedä kun miehen veli, ultran jälkeen meinattiin kertoo, tai no, juhannuksena kyllä nään molemmat siskot, et niille varmaan silloin, näkeehän tän jo nyt, et on massussa muutakin kuin edelliset raskauskilot! Just palasin töihinki ja pian taas uutta äippälomaa hakemaan... :D :heart: (ja toivottavasti Bonustehtävä ei nyt käy lukee täältä tätä, vaan kuulee multa...)

mut siinäpä ne meidän isoimmat uutiset! Väsyttää ihan mielettömästi ja nolottaa, kun mies tekee KAIKEN kotona, ite vaan nukun. No, on ehkä hyvä syy, että väsyttää, mut silti!

Nii joo, ja Pimpulalla on edelleen vain 2 hammasta, mitkä tuli jo 5kk ikäisenä. Hiuksia on aika paljonki, sellaista ohutta vauvan hiusta. Kohta saa jo ponnarin, sen verran on pituutta. Söpöjä pampuloita ja pinnejä on jo tullut haalittuu...


 
Kaippa minäkin tänne uuteen kirjottelen, kiitos vaan pinosta :wave:

Ja mukavaa lauantaita Hooässälle!

Nyt en muista yhtään mitä viimeks kirjotin Ilonan taidoista, mutta toistetaan sitten, jos jo kirjotin. Eli Ilona oppi nouseen ite istuun ja konttausta koitti yhden päivän. Mutta seuraavana päivänä varmaan tajus, että ryömien pääsee nopeempaa :LOL: Nyt siis vain ryömii, eikä konttaa. Tänään nousi polvilleen mua vasten :heart:

Missä on muuten Salah?? En oo aikoihin nähny kirjotusta hältä.

Vauvakuumeilusta. Mä halusin jo esikoisen jälkeen toisen heti perään. No onneks en sillon aikoinaan toista siihen suhteeseen tehny. Joten näillehän sit tuli melkein 4v ikäeroo. Sit Ilonan syntymän jälkeen aattelin, että nyt tulee sit lyhyt ikäero. Mutta mutta, omat puheeni olen pyörtänyt... Ei taida nyt tulla lähiaikoina ainakaan. Haluan kyllä vielä kolmannen joskus, mutta nyt en.

Ilona on oppinut uuden sanan, tosin mulla ei oo hajuakaan mitä sillä mahtaa tarkottaa, pöti pöti :LOL: hokee tota pöti pötiä useita kertoja päivässä.

Jokos ootte miettiny maitotuotteiden antoo? Tai onko joku jo antanu?

Ilonalla tulee se 10kk täyteen tos reilun kahden viikon päästä, että jokohan täs kohta vois ruveta esim. raejuustoo maisteleen?

Emeelia ja pötipöti :heart:
 
Lueskelen aina täällä, ikään ei oikein jaksais kirjoittaa...Hyvin meillä, kiipeillään kovasti ja mielipaikka on tiskikone, heti kun avaan sen sitä täyttääkseni, jopas noustaan kannen päälle :D .

Mulla monet menkat tulleet, eikä ehkäisyä, mutta tällä touhuamisella kyllä pian tulosta tulee :) , jos Luoja sallii.
Mun on hehkutettava, että veljelleni syntyi äskettäin kaksoispojat! Lapsemme sai nyt ihanat kaksoisserkut :heart:
 
Onnea lauantaille HooÄs! Mä oon kuullu sanonnan : mitä huonompi ilma, sitä kauniimpi morsian! ;)

Ja onnea myös uutta vauvaa odottaville!! Meillä ei ehkäisyä käytössä joten vauva tulee jos Luoja suo, luulen että ei ihan pian kumminkaan kun muutkin ikäerot 2v 2viikkoa ja 2v 10kk ilman ehkäisyä. Nyt ollut kolmet menkat säännöllisesti. Papakontrollissa kävin ja onneksi oli puhdas, ennen Tildan syntymää oli 2 luokkaa ja tarvi mennä kontrolliin. Hieman vaan myöhässä tämä mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. Se BB-Mantan syöpäuutinen sai vauhtia muhun ja sain soitettua ajan sinne.

Meillä mennään pääasiassa kierimällä ja välillä ryömitään. Jumppari käy kerran viikossa. Enteet on jo että kun liikkeelle lähetään kunnolla niin sitten mennään ja lujaa nauraa hekottaen äitille!! Eilen jo näytti mallia sängyllä vaipanvaihdon yhteydessä. En saanu likkaa selälleen ollenkaan että laittaisin uuden vaipan vaan aina kääntyi salamana ympäri nauraen ja hirveällä kiireellä alkoi vetää itteään eteenpäin!! :) saas nähä kuinka äiti pian juoksee pitkin raittia!! :LOL:

Jännityksellä odotan 10kk neuvolaa joka 10pv. Tilda alkanut syömään tosi hyvin ja kiinnostaa saada tietää onko meillä kasvettu.

Mutta nyt päästän isännän viikon reissun jälkeen koneelle postinsa lukemaan!

Mammaliini ja Tilda 9½kk
 
neitiperho
Onpas tänne tullut tekstiä ihan hirmuisen paljon. Ikävä kyllä kerkesin vain päällisin puolin silmäilemään muiden juttuja. Täytyy myöhemmin lukea ihan kunnolla *toisella silmällä tiirailee mitä koirat ja Iina touhuaa*

Kiitos kuitenkin HooÄs pinosta. Ja täällä tosiaan eletään hengessä mukana teidän ihanan huomisen päivän kunniaksi (joka tosiaan mun siskon synttäripäivä myös). Susta tulee varmasti yksi kauneimmista morsiammista!!!

Kuumeilusta mun täytyy kyllä myöntää, että mulle on iskenyt vauvakuume. Haluisin kyllä saada vielä toisen mussukan. Miehelle vaan en ole asiasta tosissani uskaltanut puhua. Ei se varsinaisesti vastaan ehkä olisi, mutta väitän ettei myöskään vielä siihen valmis :( Meille vasta tuli kuitenkin uusi hauva vauva (kolmas koira siis), remontti meneillään ja tuskin helpoimmasta päästä olin odottajana, jos nyt vieläkään.
Mun äiti tosin eilen soitti mulle ja kysy että joko odotat uutta? Olin ihan et täh!! No, ostettiin siis siskon kanssa äidille äitienpäivälahjaksi ennustajalle käynti ja oli siellä eilen käynyt. Yleensä en usko tollasia kuin puoli tosissaan. Mutta tää kyseinen ennustaja mulle aikoinaan kyllä ennusti että vuoden sisään suunnittelet häitä (5kk kun mies kosi mua), että tulen saamaan yhden lapsen ainakin, mutta eri asia tyydynkö vain yhteen yms. Nyt sitten ennustaja tosiaan oli mun äidille sanonut, että helmikuuhun mennessä odotan toista lastani.

Mitäs vielä.. Meidän tytölle tukkaa on tullut ihan kivasti, se vaan niin vaaleata että näyttää kauempaa vieläkin kaljulta =) Hampaita alhaalla 4, ylhäällä 3, kohta 4. Istuu, konttaa, kävelee tuettuna, harjoittelee seisomista ilman tukea. Sanoja aita, iti, hauva, ei, pallo...

Iina oli juuri kipeenä kolme päivää, korkeaa kuumetta. Mutta varsinaista syytä tälle ei ollut. Ei flunssaa mitenkään, ei korvissa tai hengitysteissä mitään..Oli vaan kuumetta. Mutta nyt onneksi alkaa olemaan terve. Lähdenkin sitten tänään meidän remonttitalolle maalaamaan kunhan tyttö käy nukkumaan. Mut joo nyt juoksemaan tytön perään ja komentamaan koiria :LOL:

Neitiperho ja Iina viikko vajaa 10kk (hui!!!)
 
hemulille ja kaikille odottaville ONNEA!! :flower: ja kaikille, jotka toivovat pian odottavansa, tärppionnea! :flower:

kuntopiiriläisille vähän piiskaa :D mää kävin ke sauvakävelyllä vaikka satoi ja eilen tein vatsalihaksia 30, joten saan tänään ottaa löysästi ja mennä sidukalle työkavereiden kanssa :p
äiti lpr oli taas kunnostautunu vatsalihasjutuissa, erinomaista, nyt sama tahti joka päivä! ja hyvä vinkki toi diiviidii, me tanssitaan joka päivä muutama itse laulettu biisi sillai, että ite samalla vähän jumppaan omaa vartaloani. poika tykkää varsinkin, kun tulee pitkiä pyöräytyksiä oikealta vasemmalle =)

meidän kunnassa muuten ei ole 10 kk -neuvolaa, säästösyistä, jollei ole jotain ongelmaa kasvussa. ja meillä ei nyt sitten vissiin ole. joten ei tuu raporttia siitä aiheesta meiltä.

nyte pitää mennä, joten heippa ja voikaa hyvin, ja *piisk* muistakaa ny järjestää se vähintään yks liikuntakertanne/viikko! */piisk loppuu*

irtis ja miekkonen päiväunilla
 
neitiperho
Kiitos Irtosora tsemppauksesta. Sain heti fiiliksen alkaa tekee vatsalihaksia ja niinpä kerkesin huikeat 30 tekee kunnolla ennen kuin huomasin että mun päällä pyörii kolme koiraa ja lapsi ihan onnessaan :LOL: Eipä voinut muutakuin nauraa, heheh.
Mutta oon jotain sentään muutakin tehny tänää. Nimittäin purkanut yhden vaatehuoneen, maalannu sen sekä kahden muun huoneen katot maalannu ja niissä tuli kyllä hiki. Huomenna jatkuu taas uurastus =)

*muoks* ja tosiaan, ONNITTELUT Hemuli!!!!!!!! :heart: :flower: :hug: Ihana uutinen!!
 
Hemulille hurjasti onnea!!

kuntopiiri, eilen tein iltapäivällä vatsalihaksia niin paljon että sattu kunnolla..laskuissa sekosin, ku joka sarjan alotin alusta, mut varmaan 2x16 ja 2x30 meni ainaski, ja sit tein pakaraliikkeitä sillee selällää et nostaa peppuu ylös ja seki tuntu aika höpöltä :D

Tänään olin sit siivoilemassa 2h15min, en imuroinu ku yhden huoneen, mutta ripsusin seinät ja katot ja pyyhin ovet ja kaapit, että käsille tuli liikettä ja hieman hikikin =)

Hyvä myö tytöt, kyllä nuo mahat joskus sulaa :kieh:

meillä on räkänokka neiti unten mailla ollu jo 1,5h.. jätti päikkärit välii, tai siis nukku yhet, mut heräs jo ennen yhtä ja oli sit sen mukasesti kiukkunen illalla.. huomenna jos sää sallii ni mennään tykkimäkee, en vaan muista onko siellä mitään mihin vois tuo pikkunenkin mennä mukaan :)

meillä vauhti senku kiihtyy, juoksemista siis harjotellaan kovasti jo, isoveikan perässä on ihana mennä ja kiljua kovaa :D

nyt pitää mennä, mies patistaa miuta mäkkäriin :ashamed: ja siis eihän ne lihota.. :whistle:

HooÄssälle hirmusti onnea ja tuhat kiloa hyviä tuulia, että päivästä tulee onnistunut!!!

ä ja tipi 9.5kk
 
Siis, voi ei teidän kanssa!
irtosora, neitiperho ja äitilpr, potkikaas muakin nyt sit ja KUNNOLLA!! Mä en oo tehny viä mitään :ashamed: Ja mun piti kyllä...
Ja te teette tollasia hulluja vattalihas-sarjoja, mä en varmaan pääse ees kahta :( :headwall:
 
moi!
täälläkin on sata vatsalihasta tehty ennen kuin koneen aukasin ja eilen kävin salilla vetäsin reilu tunnin reenin =) hyvä minä =)
meillä kävi koira tänään ja nuolas pojan suuta niin meni vartti niin poika meni ihan tukkoon ja yski ja oksens kaks kertaa lima läjän, voisko olla joku allerginen reaktio?
äiti lpr oli menos mäkkäriin ja mä just patistin isännän pitseriaan, eihän ne lihota :LOL:
mut nyt jatkan bonesin kahtomista.
hyvät viikonloput kaikille ja toivottavasti jossain ees paistaa aurinko :)
 
Kun keskustelitte tuosta kuntoilusta. Niin mä aloitin lenkkeilyn ja juoksun ja kävin kuntonyrkkeilyssä suht säännölliseti. Erehdyin sit meneen sählyyn ja lisäsin juoksua niin sain sellasen rasitusvamman toiseen jalkaan ja vettä polveen et meinas karista kokonaan kaikki kuntoilu. Nyt olen jalan taas saanu kuntoon ja kestää jo nousta kivuttomasti portaita et vois lähtä uudestaan juokseen.
Ette usko kuin paljon otti kupoliin ku olin saanu ittiä piiskattua liikkumaan ja sit se tyssää ku seinään... Ja kaikki kilot tuli lähes takas.
En ole nyt sit jaksanu tehdä yhtään mitään muutako leikata nurtsia (ja sitä meillä riittää ). Mies ollu tosi paljon töissä ja pois et menee energia ihan tähän arjen pyörittämiseen.
 
oo, mahtavaa, kuntopiiriläiset oikeen on innostuneet, siistiä!! nyt tulee itelleki oikeen fiilis päälle tähän liikkumiseen!

emeelialle mää määrään synninpäästön :D ja 3 x 5 sarjoissa vatsalihasliikkeitä :) vaikka 5 ennen ku tuut näppikselle, ja 2 x 5 ku meet koneelta. sillä eihän heti saakaan tehdä pitkiä sarjoja, enkä mää ainakaan pysty tekemään/halua tehdä niitä ku kymmenen sarjoissa. pitää alottaa ihan helpoilla ja kevyillä kaikki liikunta, ja tosi nopeesti huomaa, että lihakset ja kunto alkaa löytyä. sillä - vanha liikuntaviisaus - alussa kehitys on nopeinta ja palkitsevinta! mut: pitää tehdä asioita säännöllisesti, kyllä, kyllä!

möyrylitin vastoinkäyminen kuulostaa kovin tutulta, paitsi pienemmässä mittakaavassa. koko kevään on joku fyysinen vaiva aina katkassu liikkumisen alkuunsa, hitto, että on sapettanut. mut kyl sit tulee se hyvä päivä, kun homma lähtee taas käyntiin =) koeta malttaa!

jyffen tekstiä lukiessa alko vähän pyörryttää, 100 vatsalihasjutskaa ja tunti salia :whistle: ehkä kyl vähän huipattaa vielä eiliset 2 lasia viiniä ja yks siideripullokin :LOL:
kuulostaa muuten hurjalta toi pikkusen reaktio koiran nuolasuun, mut en kyl oo mitään tollasta kuullu eläinallergioiden osalta... en kyl osaa sanoa!

äiti lpr toi sun pakaralihasliike kuulosti tosi paljon mielekkäämmältä, kun mun "yhden jalan etukyykyt", kokeilen tollasta vaihteeks. onko tossa jotain, mitä voi tehdä "väärin"? eli pitääks esim. jotain selän notkoa varoa, tms.?

neitiperho sulla on siis todellinen kuntopiiri siellä :LOL: mulla kanssa kissat, silloin kun ne meillä vielä oli, osallistu erityisesti rentoutusharjoitukseen niin, että tulivat molemmin puolin kylkiä makaamaan, kun makasin selälläni polvet koukussa jumppamatolla 20 minsaa :D vaikeinta oli keskittyä, kun toinen meni polvien alle viel makaamaan :D

jep, jep, meidän alakertaan muuttaa uudet naapurit ja siellä tehdään parkettia. kiitos kovasti heille panostuksesta viikonlopun sujumiseen :/ mut mä pääsen tänään lehvaan, joten perusvire on hyvä!

voikaa hyvin! :wave:
 

Yhteistyössä