Hakutulokset

  1. S

    Kuinka 2-vuotiaan saa juomaan?

    Meillä 2-vuotiaalla paha ummetus, mistä johtuen syö ja juo todella nihkeästi. Mehujää on melkeinpä ainoa mitä suostuu syömään, oletko kokeillut? Tätä on jatkunut meillä jo jonkin aikaa..
  2. S

    Hyvinkäältä 5v. pojalle puku?

    on siinä cittarin yläkerrassa vielä joku lastenvaateliike..on vaan todella kallis..
  3. S

    HYVINKÄÄ: tuoreet ja vähemmän tuoreet äidit

    täällä myös yksi koko ikänsä hyvinkäällä asunut kahden lapsen äityli =) toinen täyttää ensi kuussa 4 ja toinen täytti juuri lokakuussa 1v. ota vaan yhteyttä yv:llä!
  4. S

    Hyvinkää tai lähiseutu!!

    täälläkin yksi hyvinkääläinen äiti lapsineen seuraa vailla..laittakaa yv:tä jos jotakuta kiinnostas kahvi seura tai muuten tutustua =)
  5. S

    Lasten nimiä

    Nea Christiina 3,5v Jade Johanna 9,5kk
  6. S

    Hyvinkäällä yksinäinen 4-vuotias tyttö!

    mulla olisi kanssa 3,5 vuotias tyttö,joka kaipaisi seuraa.. ja mekin asutaan paavolassa :)
  7. S

    Ystäviä, Hyvinkää, Riihimäki+lähiympäristö!

    ..kaipailee hyvinkäältä äiti 20v. tytsyjen 3v ja 7kk kanssa. kahvittelua,puistottelua,kaikki käy =)
  8. S

    Marikka81!! Saapuneet kansiosi on täynnä!

    en pysty vastaamaan yv:hen..
  9. S

    Marikka81!! Saapuneet kansiosi on täynnä!

    eli en pysty vastaamaan yv:hen..
  10. S

    Mese ystejä näin alkuun

    Minäkin kaipaisin kavereita ja uusia tuttavuuksia niin netin välityksellä kun ihan livenäkin. olen 20vuotias ja minulla on tyttö 3v ja toinen tytsy 6kk. Mies löytyy täältäkin :) jos kiinnostaa höpötellä ihan turhistakin asioista lisää minut sgaige@windowslive.com :flower:
  11. S

    Meseen uusia kavereita kyselee nuori tuleva äiti Ü

    kelpaisinko minä.. olen vm-89 ja minulla on kaksi lasta,toinen kolmivuotias, ja toinen kohta 6kk,jos kelpaan,lisää minut sgaige@windowslive.com
  12. S

    Hyvinkää,lähiympäristö+Helsinki

    täällä olisi yksi äiti 20v ja lapset 3v ja6kk kaipailtas kanssa uusia ystäviä :) hyvinkäältä ollaan..
  13. S

    Hyvinkäällä laskiaistapahtumaa tiistaina?

    Me ainakin ollaan menossa.jos ei kova pakkanen,lapset varmasti tykkää :) kukaan muu täältä hyvinkäältä tulossa?
  14. S

    Hyvinkäällä laskiaistapahtumaa tiistaina?

    On torilla joo, alkaa klo 17 ja päättyyklo 20 siihen ilotulitukseen.Pulkkamäki vissiin löytyy ja lapset voi tutustua poliisi ja paloautoihin..yms..
  15. S

    Heippa! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat äidit!!!

    Heippa. saanko liittyä seuraan,olen vm89 eli täytän tänä vuonna 20. mulla on kaksi lasta,toinen täyttää ensi kuussa kolme,ja toinen syntyi lokakuussa,eli siis on vasta 3kk.
  16. S

    Teiniäidit

    On nyt pakko kommentoida,vaikka aluksi ajattelin että jätän väliin. Olen itsevm.89 eli täytän tänä vuonna 20 ja minulla on kaksi ihanaa tyttöä. Toinen täyttää ensi kuussa 3,eli olin juuri vasta täyttämässä 17 kun hän syntyi ja toinen syntyi lokakuussa 08 eli on vasta 3kk. Oma nuoruuteni oli...
  17. S

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Meidän prinsessa on Jade Johanna,etunimessa ns.vähän molempia vanhempia :)
  18. S

    Kohta narahtaa lonkero auki

    täällä myös kuivan siiderin just avasin :D
  19. S

    Lokakuun -08 kullannuput

    en olekkaan tälle puolelle vielä kirjotellu,mutta jos nyt alottasin. tytsy on nyt siis tasan viikon ja ainakin toistaiseksi ihan tyytyväisen ja helpon oloinen. ainoa mikä äitiä huolettaa on tuo kova puklaaminen.. ruokamäärää yrittänyt kokeilla ja muutella sopivaksi,mutta pulauttelee edelleen...
  20. S

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    tyttö syntyi 30.10.08 klo 01.47 rv 41+3 :heart: 3280g 51cm ja pipo 36cm. synnytys oli suoraan sanottuna aika kamala(ja pitkä) mutta samalla myös hieno kokemus. kotiin päästiin onneksi jo 31.10 kun kaikki ok. kovasti tsemppiä vielä odottaville!! -Sgäige ja tyttö4pv-

Yhteistyössä