Hakutulokset

  1. V

    mä kuulin aikas.. hmm..

    Musta tuntuu et jotkut tekee lapsia lemmikeiks... Se voi olla cool ja in. Sehän sitten syyksi riittää :headwall:
  2. V

    G:korvatulehdus

    minkä ikäisenä lapsesi on sairastanut korvatulehduksia???
  3. V

    minkäkokoisia teidän kohta 3v on?

    Meidän tyttö kesäkuusa 3 v ja nyt painaa 16 kg ja 94 cm pitkä... En tajua miksi kasvaa vaan tuota leveyttä. Ollut tosin vauvasta asti aina yläkäyrällä. Me vanhemmat ihan normaalipainoisia, samoin pikkusisko. Meillä syödään tavallista kotiruokaa, karkkipäivä kerran viikossa. Ulkoillaan ja käydään...
  4. V

    Kauan Kelan päätöksestä ÄP:n saantiin?

    mahtaa tulla vielä 2006 vuoden pakkaus? ainakin Kelan sivuilla on kuva vielä siitä...
  5. V

    Tökkiikö muilla?!

    Tökkiikö ?! :headwall:
  6. V

    Kuukautiset myöhässä reilusti!

    Myöhässä täälläkin, jo kolme viikkoa suurinpiirtein. Ehkäisy käytössä eikä ole tarkoitus lisää lapsia tehdä. Voi itku että mua hirvittää :'( Testiä en ole tehnyt, mutta pakkohan se on kohta tehdä. Ei stressiä, ei koskaan mitään menkkahäiriöitä ja helposti sikiävää sorttia :headwall: Elättelen...
  7. V

    jännitys huipussaan, loppuelämä vaakalaudalla

    \ ekana voimia sinulle!! Sitten haluan sinulle sanoa,vaikka miestäsi suuresti rakastat ja haluat pitää luonasi niin älä anna pitää sinua epätietoisuudessa. En halua olla negatiivinen tai luoda pahaa oloa sinulle mutta älä suostu miehelle pyykkäriksi ja sänkykaveriksi. teillä on vaikea aika...
  8. V

    apua

    mulla oli eilen ja tänään alavatsa kovana ja hieman kiristävän oloinen. Nyt sitten huomasin että pikkuhousun suojaan tullut rusehtavaa limaa. Tarkoittaako tuo nyt että keskenmeno alkamassa? voiko sitä estää tässä vaiheessa enää millään? raskaus kestänyt 6+1.. Auttakaa pian.. kannattaako mennä...
  9. V

    istukkatutkimus / punktio

    Satuin kerran kuulemaan/näkemään tv:ssä kun syntymästään sokealta naistelta kysyttiin tämä älytön kysymys: mitä mieltä hän on siitä, että jos hänen äitinsä olisi saanut tietää odottaessaan, että hän ei ole terve ja olisi sitten päätynyt abortiin. Nainen vastasi ainoalla oikealla tavalla: "en ole...
  10. V

    Mikä naisia vaivaa kun eivät halua synnyttää?

    \ No okei, sanoitkin yleensä, mutta alatiesynnytyksen jälkeen me oltiin vauvan kanssa 9vrk sairaalassa kun ei kaikki mennytkään hyvin.. Että kyllähän sekin yhteiskunnalle maksoi. Ja alkuperäiseen kysymykseen: minä synnytän ilomielin alateitse, jos tämä vauva todetaan esim. 4kiloiseksi, mutta...
  11. V

    Isot rinnat miesten mieleen

    \ Miksei katsella saa. Sehän on terveen miehen merkki! Kun loppuu katselu eli mielenkiinto niin loppuu myös seksi. Sitten täällä parut kun mies ei anna! :kieh: :kieh:
  12. V

    Vauva tulossa, mies lähdössä....

    Vaikuttaa todellakin siltä, että miehesi on avun tarpeessa. Minä luin kirjoituksesi suu auki loksahtaneena - ei voi olla totta! Missään nimessä en kehota tekemään aborttia sen takia, että miehelle on yhtäkkiä iskenyt perheenperustamispelko. Pöyristyttävintä on kuulla, että tehdään ensin abortti...
  13. V

    Akneen hoitoa

    Minkälaisia lääkkeitä olette käyttäneet aknen hoitoon? Sellaisia mitä saa apteekista ilman reseptiä? Millainen ollut tulos ja kauan mennyt, että finnit ja arvet ruvenneet lähtemään? Tulen hulluksi näitten näppyjen kanssa ja kesäkin vielä tulossa, enkä kehtaa olla missään ilman meikkiä... :'(
  14. V

    vauva ja ero, miten tapaamiset...

    ... Tulisi järjestää????? Mä tiedän, että vauvaikäisen on hyvä nähdä isää mahdollisimman usein ja lyhyitä aikoja. Entä kun äiti ei halua nähdä ex-äää!!!!!!!!!!! Koska ei ole päässyt eron tuomasta muutoksesta vielä yli. Tällä hetkellä en kykene niihin tapaamisiin, enkä halua päästää ex-ää...
  15. V

    Töihin ja tarhaan

    \ EI EI EI! Miksi salaa? Tajuatteko että se lapsi SÄIKÄHTÄÄ ihan tajuttomasti ja alkaa pelkäämään paikkaa kun huomaa että äiti on kadonnut!!!! Reilusti vaan pitää moikata ja sanoa että äiti tulee takaisin, niin syntyy LUOTTAMUS! Voi vitsi kun harmittää lasten puolesta kun salaa karataan!!!

Yhteistyössä