Hakutulokset

  1. Betania

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Betania täällä ilmoittelee taustailevansa edelleen, nyt kp2. Ettei vaan kenellekään tule vääriä luuloja, että olisin raskaana... :ashamed: :laugh:
  2. Betania

    KM jälkeen kuumeilevat

    Kiitos kaikille tsemppauksesta! :heart: Te ootte ihania! Mulla tänään kp 1 - jälleen. Näköjään toi kierto pysyy tuossa 27 päivässä. Onkohan se normaalia? Mulla supistelee ja vääntää vatsaa kierron puolivälin jälkeen aina menkkoihin asti. Onko muilla sellaista? Mielestäni tämä on alkanut vasta...
  3. Betania

    KM jälkeen kuumeilevat

    Hei! Olen palstataukoillut, mutta nyt tuli tarve tulla kurkistamaan tänne pinoon. :wave: Omaa napaa heti (sorry...): nyt taitaa olla kp 25/27-28. Eli viime kierto meni jälleen "ylläriylläri" pyllylleen. Uusille tiedoksi, että esikoista yritelty 3 vuotta, reilu vuosi sitten tärppäs "luomusti"...
  4. Betania

    KM jälkeen kuumeilevat

    Hei! Tulin ilmoittelemaan, että nyt on jo menossa taas seuraava kierto kp 12... Samalla ilmoitan, että poistun nyt palstalta toistaiseksi. Hermot ei kestä tätä rumbaa enää. :ashamed: Onnea teille muille, erityisesti plussanneille.
  5. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

    No niin, tulin sitten jälleen kerran ilmoittamaan, että nyt on kp 2... :'( Kyllä on itkettänyt, että ei siis vieläkään ollut meidän vuoromme. :ashamed: Ja äitienpäiväkin lähestyy... saankohan minä koskaan olla juhlinnan kohteena... :'(
  6. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

    Ensiksikin: Onnea kovasti kaikille plussanneille! :heart: :flower: Marza: Kolme vuotta on AIVAN LIIAN pitkä aika odottaa, tiedän. :hug: Meillä meni 2 vuotta siihen keskenmenoon (rv 7) ja nyt on siitä mennyt kesäkuussa vuosi, eli 3 vuotta tuloksetonta yritystä ihan just kohta täynnä...
  7. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

    Onnittelut, Katherine! :heart: Voi että, nyt taidan olla ainuita, joilla km oli kesäkuussa 07 eikä plussaa vieläkään... :ashamed: Oiskohan kohta mun vuoro... :ashamed: Galluppiin: Yritystä oli 2 vuotta ennen km:a, joka oli ilmeisesti tuulimunatyyppinen - ei varmuutta. KM:n jälkeen...
  8. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

    Hei vaan! Tulin sitten ilmoittamaan, että tänään on kp 1. :'( Kierto teki tepposet kaiken lisäksi, eli nyt kierto ei sitten enää olekaan tasaisesti 27 päivää, vaan ainakin nyt tämän kerran 30. Vitsi kun surettaa kaikki asiat. Ei tästä TODELLAKAAN tule mitään. Syksyllä vasta saan kuulemma...
  9. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Heippa! ElinaMaria ja Meritähti! Täällä kans yks vauvakuumeinen, joka ei ole osannut rahoittua keskenmenon jälkeen... Eikä sitä plussaa tunnu tulevan! :( Olin jo kahden vuoden tuloksettoman yrittämisen jälkeen "rauhoittunut" ja nautin elämästä, kun tulin raskaaksi - se sitten meni kuitenkin...
  10. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Hip hep! :) Ihan niinkuin tuntuis pikkasen rinnat jänskiltä... onko se edes mahdollista, ku mulla on nyt kp17 ja ovis oli tod.näk. kp13...??! :o Vatsassakin tuntuu lievästi menkkamaiselta ja mulla on ollu nyt 2 päivää sormet turvoksissa niin, että sormuksia on vaikea saada pois... ei...
  11. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Berry76 Vai aiot sinä taka-alalle siirtyä.. Kaikkea hyvää sinulle ja pikaista paranemista flunssan kourista! :hug: Saako vielä udella, että mistä syystä teillä yritys siirtyy kesästäkin eteenpäin? Kvart över Mäkin oon mietistkelly keskenmenojen perinnöllisyyttä.. Faktoja en tiedä, mutta...
  12. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Pääsiäistä, hyvät naiset! :) Käväisen tässä nyt kertomassa aikas omanapaiset kuulumiset, anteeksi... ;) Juuh, että aloin tekemään ovistestejä kp 10, mutta ei niitä ollukaan jäljellä ku 2 tikkua! :laugh: Lopputulos oli siis se, että testasin toissapäivänä ja eilen, mut mulla tikku tulee...
  13. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    My Angels Olipas sulla hurjaa...! :o Onneksi kaikki on hyvin! Aivan kamala tilanne, ite olisin varmaan kuollut siihen paikkaan, kun olisin nähnyt häivähdyksenkin verta!!!! :'( Tuntuu, että sitä tulee olemaan varmasti ihan hysteerinen, jos tässä nyt edes ikinä enää uudelleen raskaaksi...
  14. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Masukki08: Toivotaan, että kaikki on kuitenkin kunnossa! Voimahaleja sinne! :hug: ).(: Kp 5 tänään. Väsyttää kamalasti, ollut rankka viikko takana. Silti mietiskellään miehen kanssa, pitäskös lähteä baanalle... ;) Nyt ainakin vois ihan hyvällä omalla tunnolla, kun tietää todellakin, etten...
  15. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Täällä kp1/27, "yllättäen"... :headwall: :laugh: Nooh, mutta oikeastaan en odottanutkaan mitään muuta. Tulispas keväiset kelit, niin pääsis ulkoilemaan ja nauttimaan auringonsäteistä. B) Täälläpäin on nyt tosi sateista ja märkää, ei huvita oikein ulkoilla, vaikka se tekiskin tosi hyvää...
  16. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    En ilmoittautunut nimenhuudossa ajoissa, mutta pääsiskö vielä mukaan...? En ole ollut oikein aktiivinen, kun tuntuu niin epätoivoiselta tämä vauvaprojekti omalla kohdalla. Galluppiin vastailen siis seuraavaa: ei lapsia, yritystä oli 2 vuotta (luomusti, clomien avulla monta kiertoa ja jälleen...
  17. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Tervetuloa mukaan joukkoon, mimuli! :hug: Rouva Pikkumyy: Meillä lapsettomuusongelma, eli raskaaksi olen tullut yhden ainoan kerran ja se oli juuri se kesken mennyt (ilm. tuulimuna) viime kesänä. Yritystä oli sitä ennen ollut reilu 2 vuotta. Nyt lasta toivottu kohta 3 vuotta, mutta ei...
  18. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Hei ja hyvää ystävänpäivää! :heart: Voisko joku ihana ihminen päivittää tuohon listaan, että Betanialla tänään kp2! :headwall: :headwall: :headwall: Siis mä en tuu sitten millään raskaaksi. :'( Tänään olis ollu mun laskettuaika, jos se mun ainoa saavutus eli tuulimuna olis ollu jotakin...
  19. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Voi hitsin hitsi, menkat alkaa ihan just ku kp:t jo 27... :( Jotkut teistä jutteli noista epäonnistumisen tunteista, niitä mullakin on roppakaupalla! Minähän, opettajaihminen vielä, en ole onnistunut 3 vuoden aikana tulemaan raskaaksi kuin kerran, ja silloinkin se oli vain tuulimuna... Tunnen...
  20. Betania

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    katherine: Mulla myös tuntuu (ja on tuntunu jo kp 16 lähtien), että menkat alkaa. :( Ei mitään raskauteen viittaavia oireita. Silloin kun mulla oli se tuulimuna, niin rinnat kipeytyi vähän sivuilta jo heti joskus ovulaation jälkeen, se olikin sitten menkkavatsanväänteiden lisäksi ainoa oire...

Yhteistyössä