Hakutulokset

  1. T

    Uudelleensynnyttäjän mahan laskeutumisesta

    No mulla laskeutui viikolla 30 jo ja lapsi syntyi vasta 41+3 käynnistyksellä. :attn:
  2. T

    ihmetyttää

    Todella todella törkeetä taxikuskeilta. Ite olen menny synnärille taxilla ja mukava mies oli vielä kuskina joka autto ulos autosta. Musta toi on heitteillejättö jos ei ota kyytiin ja se ON lain vastaista. Pitääpä vähän selvitellä mites se oikeen on!!! :kieh:
  3. T

    Seksillä vauhtia käynnistykseen?

    Meillä kyllä tehosi. Illalla harrastettiin mutta mitään ei oikeen tapahtunnut mutta aamulla otettiin uus yrkkä kun pikkusen nipisteli välillä. Jouduttiin hommat lopettaa kesken kun sit alko tulemaan ja tiuhaa ja todella kipeesti. Samassa lorahti lapsivedetkin osittain joten hommat tyssäs siihen...
  4. T

    TE JOIDEN SYNNYTYS KÄYNNISTETTY...

    Mulla toinen synnytys käynnistettiin kun menin tarkastukseen sairaalaan kun lapsivettä alkoi tihkua. Olisi seuraavana päivänä ollut oikea aika äippäpolille käynnistykseen muta kun ei ollut ruuhkaa niin ottivat saman tein sisälle ettei tarvinnut juosta ees taas. :laugh:
  5. T

    Missä meni lapsivedet?

    Ekasta lähti tulemaan itekseen suihkussa kotosalla ja tokasta puhkastiin synnärillä :snotty:
  6. T

    Raskausdiabetes ja laskettuaika?

    Mulla ruokavaliolla hoidettava raskausdiabeettes toisella odotuksella. Annettiin mennä yli 41+3 ennen kuin käynnistettiin. Itse halusin kun tukala olla vaikka lääkäri sano että oitais odottaa josko lähtis itekseen tulemaan. Tyttö olikin vain 2930g ja 47 cm pitkä sievä pikkuneiti :hug:
  7. T

    millä rv esikoinen syntyi?

    Täällä molemmat syntyneet 41+3 :D
  8. T

    kun pinna vaan palaa!

    Kyllä se pinna palaa täälläkin vaikka kuinka yrittäisi nieleskellä. Tukkapöllyä olen antannut kanssa ja nyt nurkka otettu käyttöön.Joskus on pakko mennä toiseen huoneeseen rauhottumaan että saa vähän vedettyä henkeä. Ääikin joskus kohoaa niin että naapuritkin kuulee ja varmaan ajattelee etti...
  9. T

    Te joilla huomattavasti itseänne vanhempi mies..

    Olen naimisissa itseäni 22 vuotta vanhemman miehen kanssa ja yhdessä olemme yhteensä viettäneet jo melkein 11 vuotta. Raha EI TODELLAKAAN ole ollut ratkaiseva tekiä koska mies oli ihna yhtä PA silloin kun ruvettiin seurustelemaan mitä itse opiskelijana olin. Ja meillä 2 ihanaa yhteistä lasta...
  10. T

    mikä nimeksi

    Pojalle Anssi Tytölle Ella tai Aada vaikka siinä ei ookkaan kahta konsonanttia peräkkäin. :D
  11. T

    Lohja, lähiympäristö

    Täälläkin olis yks 26v mallia oleva kahden lapsen äiti nummentakana. Reippasti vaan ota yhteyttä. :wave:
  12. T

    nimi ehdotuksia, jos isoveljen nimi on...

    Tytölle antaisin ehdottomasti Aada tai Saaga, jos poika niin Aleksi. Ei nimiä Kasper tai Jesper koska kuulostaisi jo "eräältä" laululta. :laugh:
  13. T

    Minkäikäisenä äitipuoleksi?

    Olin 15 kun aloin seurustelemaan itseäni 22v vanhemman miehen kanssa jolla 2 aikuista lasta. Nyt olen 26 ja jopa mummipuoli ja hauskaa on. Meillä myös 2 yhteistä lasta.
  14. T

    esikko yliaikainen entäs toinen lapsi??

    Meillä molemmat 10pv yli. Poika lähti tulemaan itekseen (esikoinen) mutta tyttö käynnistettiin.
  15. T

    Tytölle nimi

    Louna ehdottomasti. Todella kaunis. Louna Amanda, Louna Katariina, Louna Emilia.... :D
  16. T

    Mamit. net kaipaa uusia jäseniä! Tulehan sinäkin mukaan!

    Kurkkasin ja kirjauduin. Vaikka ei siellä taida tosiaan ruuhkaa päästä kehkeytymään mutta toivottavasti moni muukin ottaisi ja liittyisi!! :attn:
  17. T

    Paikkakuntagallup

    LOHJA ILMOTTAUTUU :whistle:
  18. T

    Kipeä ja ulkoilu?

    Lapsen voi viedä pienessä kuumeessakin ulos. Raitis ilma tekee hyvää. On helpompi hengittää ja avaa keuhkoputkia. Tietysti riehua ei sais eikä kovalla pakkasella mennä mut muuten oikein suotavaa. :wave:
  19. T

    ensimmäiset sanat

    Meillä 11½kk niin sanoo äiti, isi, tiitti=kiitti, Sitten kun laittaa pään tyynyyn niin sanoo aijai ja kun huomaa että äiti on vihanen ja tulee sormi pystyssä komentamaan pois niin taapertaa karkuun ja huutelee mennessä että ai ai. :laugh: (osaa jo kävellä)
  20. T

    Apuva! (maitoasiaa)

    Meillä juotu kevytmaitoa jo 10kk lähtien eikä kummallekkaan oo tullu minkäänlaisia vaivoja. Onneks. :D

Yhteistyössä