Hakutulokset

  1. P

    Onko muita tiputukseen joutuneita?

    Joo olipa reilua. Jos tietäisit vähänkään niin tietäisit,että pahoinvointi ja kuivuminen lievänä ei vahingoita lasta. Tiputust pitääkin hoitaa ennenkuin menee ihan kuivaksi,sellainen on täysin typerää.
  2. P

    Onko muita tiputukseen joutuneita?

    No ei olekkaan,enkä ois töissä jos ois mahdollista olla sairaslomalla mutta kun ei ole mahdollista niin se on vaan hammasta purren ja itkien tehtävä töitä.
  3. P

    Onko muita tiputukseen joutuneita?

    Niin,terveysalan ammattilaisena ja muutaman kerran kuivuneena en varmaan tiedä tarvitsenko tiputusta vai en.
  4. P

    Onko muita tiputukseen joutuneita?

    Mä oon ollu jo viikon sairaslomalla tän takia..ei pysty kun on koeaika menossa ja potkut luultavasti tulis hetkenpäästä perästä.
  5. P

    Onko muita tiputukseen joutuneita?

    Mä olen itse entinen hoitaja ja tasan voin kuvitella siellä olleen kuivimman kurpan taas puhelimessa. Munkin pitäis olla sängynpohjalla kuolemassa mut kaikille se ei ole vaihtoehto.
  6. P

    Onko muita tiputukseen joutuneita?

    Jouduin tuossa 2vkoa sitten tiputukseen kun kuivuin niin pahasti raskauspahoinvoinnin takia. Olen kuitenkin urheasti käynnyt töissä koska olen koeajalla ja en haluaisi olla poissa.Helppoa tämä ei ole ollut ja hammasta purren on menty.Lääkäri käski minun viimeksi soittaa ja mennä uudestaan...
  7. P

    jatkuva äklö olo ei helpota

    eiks tuota kutsuta ihan raskaudenaikaiseki pahoinvoinniksi..?
  8. P

    onko röntgenkuvaus vaaraksi vauvalle?

    Sikiötasolla me haitat ovat todellisia ja epämuodostumia todellakin tulee,se ei ole pelottelua. Olen ollut röntgenhoitajan luennolla missä oli kaavio prosenteista mistä epämuodostumia ja muita komplikaatioita säteilystä oli saaatu ja ei ollu ihan pieniä ne prosentit..
  9. P

    mammavaatteet ja pitkät (yli 180cm pitkäsääret) odottajat?

    Mä olen 181 ja ompelutan aina mummollani itselleni housut..kaupasta ei meinaa löytää.
  10. P

    G;Montako lasta?Montako haluaisit?

    1-2 mieluiten 1
  11. P

    Merkonomi vai datanomi? Kumpaa lähtisin opiskelemaan?

    Huonot on kummalakin..merkonomi ainakin pääsee kaupan kassalle
  12. P

    Oletko OMASTA MIELESTÄSI KAUNIS?

    Olen kaunis kaulasta ylöspäin B)
  13. P

    Olen mietiskellyt lapsuuttani ja sen vaikutusta itsetuntooni

    Mä en voi kun komppaa sua..ihan kun olis omaa lapsuuttaan lukenut. Lapsi ei toivu siitä koskaan ,kun oma isä haukkuu ulkonäköä. Varsinkaan tytöt.
  14. P

    onko se totta että minimiäp-raha nousee?

    Mitähän tää lämmittää niitä jotka EIVÄT ole sillä minimirahalla..vai ymmärsinkö nyt väärin et tulee kaikille?
  15. P

    Kuka oikeasti haluaa vaan yhden lapsen?

    Minä haluan vain yhden lapsen,mutta luultavasti pärjään sen kanssa ihan hyvin. Samalla vois kysyä miksi joku hankkii monta lasta eikä sit pärjää niitten kanssa..
  16. P

    Missä törkein asiakaspalvelu?

    Pienissä kaupungeissa saa yleensä huonompaa palvelua.Se johtuu ihan siitä,että asiakkaista ei ole sillätavalla kilpailua tai pula. Voi myös olla tällaisia "sisäänpäin lämmenneitä putiikkeja" joita sama irma on pitänyt 50v. Itse muutin Kuopiosta Helsinkiin ja voin allekirjoitaa,että Helsingissä...
  17. P

    Millainen vaatetus sinulla nyt?

    Flipflops on jenkkitermi varvassandaaleille eli flipflop sandaalit :D
  18. P

    Jos haluaisin nyt perhepäivähoitajaksi mitä mun täytyis tehdä?

    Nykyään ei kunnat vaan enää palkkaa sellasia,joilla ei ole koulutusta.Tietty vaihteluja kunnittain on.
  19. P

    Jos haluaisin nyt perhepäivähoitajaksi mitä mun täytyis tehdä?

    Käydä siihen tarkoitettu sosiaali-ja terveysalan koulutus.

Yhteistyössä