Hakutulokset

  1. M

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Mä lähtisin ainakin mielelläni kahvittelemaan. Ilmoitin meidät vauvamuskariin, muita tulossa? :)
  2. M

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Mihin kaikki mikkelin äidit on kadonnu? :whistle:
  3. M

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    En tiedä nautitaanko meillä näistä järkeyistä helteistä,mutta kerrostalossa ei päiviä voida viettää! Tänäänkin ollaan lähdössä rannalle päiväksi. Mä otan aurinkoo,Väinö köllöttelee varjossa ja isompi poitsu ui :) Eväät vaan mukaan ja menee monta tuntia helposti. Meillä Väinö on nyt innostunut...
  4. M

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Oisko innokkaita kahvittelijoita ens viikolla B) ? Mulla on tulossa tylsä viikko kun vanhempi muksu isällään.
  5. M

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Mä voisin _ehkä_ uskaltautua kahvittelemaan :whistle:
  6. M

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Mä voisin kans yrittää tän nuoremman kanssa raahautua kaupunkiin sillon keskiviikkona :) Ootteko sinne akseliin siis menossa?
  7. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Kiitokset onnittelijoille :heart: Ja jaksamista vielä nyyttiään odottaville! Mulla meni synnytys ja sairaalassaolo niin nopeesti ohi että en meinaa edes tajuta jo synnyttäneeni :laugh: Vauva on kiltti ja aivan mahdottoman suloinen :heart: Nukkuu,syö ja välillä jaksaa jo seurustella äitin...
  8. M

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Nappi meille kyllä kelpaa vaipat, alotettiin kestoilu ja ainakin nämä pari päivää on sujunu hyvin :D
  9. M

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Mä en yllättäen tullut,olin sairaalassa juuri synnyttäneenä :D Meille siis syntyi juuri 2.3 pienen pieni poitsu (2780g/48,5cm). Tulen mielelläni kyllä seuraavaan tai ainakin sitä seuraavaan tapaamiseen mukaan :) En välttämättä ihan ehkä ensi viikolla lähde vielä pienen kanssa kaupungille, mutta...
  10. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Meille syntyi pieni poika rv 38+1, elikkä 2.3 :heart: Painoa pikkkuisella oli 2780g ja pituutta 48,5cm. Synnytyksen kokonaiskesto oli 4 tuntia 10min, josta sairaalassa vietimme noin 1,5tuntia. Tulen myöhemmin kirjoittelemaan lisää! ONNEA KAIKILLE VAUVELIN SAANEILLE! :flower: Mysti ja...
  11. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Mulla on ollu koko päivän epäsäännöllisen säännöllisiä supistuksia :kieh: Ja on muuten kipeitä |O Mun selkä varmaan sanoo sopimuksensa irti jos näillä supistuksilla ei mitään tapahdu. Supistukset käyvät siis tosissaan selkään ja alavatsaan..niitä on tullut 5-20min välein,mutta ei säännöllisinä...
  12. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Täällä ei synnytetty sitten täydenkuun aikaan :headwall: Eilen illalla muutama kipeä supistus, niinkin kipeä että jouduin hengittelemään ja nojaamaan sohvaa vasten. Sitten ne loppuivat. Nyt aamulla heräsin tasan klo 07.00 kipeään supistukseen, joka tuntui alavatsassa ja selässä..kolme kertaa...
  13. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Mä olen kipeenä :snotty: Tosi raivostuttavaa, koska mä olen odottanut ja luottanut että Kirppu ensi viikolla syntyisi (esikoinen syntyi viikolla 38+6) ja nyt tää räkätauti vasta alkaa |O Hienoa olis synnyttää kuumeessa! Oon koko ajan sanonu että vauva syntyy viimeistään 28.2, koska on...
  14. M

    Hei synnyttäneet! Tarvitsisimme kokemuksia synnytyskeskusteluista!!!!

    Itse synnytin vuonna 2004 ja paikka oli MKS. Oma synnytykseni oli todella nopea (kerkesin olla 2 tuntia sairaalassa) ja koko se aika meni jotenkin ihan ohi. En välillä tiennyt mitä tehtiin ja miksi, esim. miksi mulle tehtiin episiotomia vaikka ponnistusvaihe kesti alle 5min ja vauva olisi...
  15. M

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Mihin kaikki tapaamishaluiset hävis nyt kun alettiin paikkaa ja aikaa sopii :laugh: Joo, jos on ens viikolla ja pääsen sinne niin mulla ei oo esikkoa mukana. Eli käy siis esim. ramin konditorio tai joku muu? Presso? Emmä tiedä parempiakaan :D
  16. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Daizz Kuulostaa kamalalle tuo sinun tilanteesi! Pystytkö johonkin valittamaan tai ottamaan yhteyttä? Odottavaa äitiä pitäisi kuunnella, sinähän oman tilanteesi parhaiten tunnet! Ja ei ole varmasti kiva tuollaisen pelon kanssa elää! Täällä kotiuduttiin juuri neuvolasta. Facebookkiin kävinkin...
  17. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    maitoa mulla kyllä tulee! Yhtenä päivänä oli liivitkin ihan maidossa ja huomaa että tissit on muuttuneet kovemmiksi ja niihin alkaa sitä kertymään vissiin jo nyt aika paljon :whistle: Saattaa yön aikanakin vuotaa sängyn märäksi..
  18. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Tervetuloa uusille :heart: Facebookissa on tosiaan kivempi nykyään purkaa ajatuksiaan, täällä kuitenkin pääsee kaikki lukemaan näitä juttuja. Mä heräsin tänään sitten kuudelta. En vaan saanu enää unta. Sen lisäksi mulla on pää,kurkku ja nenä täynnä räkää :snotty: Ehkä tämä tästä. Ei vaan...
  19. M

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Mullekin käy :) Tosin sillä varauksella etten oo sairaalassa :saint:
  20. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Pakko tännekkin kertoa mun kömpelyydestä. :ashamed: Leikin esikoisen (5v) kanssa pihalla hippaa ja esikko kiipesi karkuun semmoisen lumikinoksen päälle..mä sitten TYHMÄNÄ lähdin sen perään sinne, kompastuin ja kaaduin suoraan maha edeltä semmosen ison ja kovan lumikokkareen päälle :'( Menin...

Yhteistyössä