Hakutulokset

  1. M

    Uusia tuttavuuksia imatralta...?

    Eskariin menevä poika ja 24v äippä etsii kavereita :) Maha-asukin laskettu aika loppu vuodesta. Asutaan mansikkalan suunnalla. Heitä viestiä jos tahdot :flower:
  2. M

    Minkä väriseksi talon sisäpinnat?

    Vaaleen vihree ois kyl aika hyvä, ei ees itellä tullut mieleen :) Vaikka erittäin monta rauta kaupasta otettua värikarttaa tullut katseltua.. :D
  3. M

    Minkä väriseksi talon sisäpinnat?

    Juuri ostettua taloa remppaillaan, ja nyt kaipailis vinkkejä väreihin.. Oon miettiny ja miettiny, mutta en vaan keksi että millä värillä maalaisi..Kaikki sisäpinnat(lukuunottamatta wc/kph) täytyy laittaa uusiksi. En haluaisi ihan valkoiseksi vetää joka huonetta.. apuja? Millä väreillä...
  4. M

    Onnellinen äiti(-87), perheeseen kuuluu mies(-84), poika(-05) ja maha-asukki LA 1.12.2011.

    Onnellinen äiti(-87), perheeseen kuuluu mies(-84), poika(-05) ja maha-asukki LA 1.12.2011.
  5. M

    Kertoilkaa hyviä aineksia pizzan päälle!

    tonnikala-feta-ananas-jalapeno-paprika..
  6. M

    Olen monesti ajatellut aloittaa keskustelun mutta...

    siis ihanko oikeasti kuvittelet saavasi exän takas? ei se nuoruus kaikkea takaakkaan, mutta luuletko että sun kauneus takaa kaiken?? ja mun mielestä kännissä lapsen hoidon hoitaa joku MUU...
  7. M

    Olen monesti ajatellut aloittaa keskustelun mutta...

    voi elämän kevät.. keskity vaikka lapsiis äläkä ulkonäköös.. kaikki vanhenee, jos et tuohon ikään mennessä sitä ole oppinut. ja juu, lapsesi saavat varmaan todella hienon elämän, äiti hoitelee vauvaa kännissä ym.. lapset varmasti kiittävät sinua siitä, mitä teit heidän isälle. :flower...
  8. M

    Olen monesti ajatellut aloittaa keskustelun mutta...

    wtf? siis olet kännissä ja syötät vauvaa? toivottavasti lapsesi saavat hitusen enemmän järkeä kuin sinä..:)
  9. M

    Rakkauslauluja..

    Ei rokahtavaa, mutta sanat älyttömän hyvät :) Olet kaikki - Topi Sorsakoski
  10. M

    minkälainen suhde teillä on miehenne kanssa?

    Mies on oikeestaan mun paras ystävä, yhteiset rahat, pystytään puhuu kaikesta, tykätään samoista asioista(kalastus,mökkeily,matelijat,musiikki..), seksi sujuu erittäin hyvin, viihdytään yhdessä ja perheemme molemmille tärkein. :heart:
  11. M

    te keillä on miehenä sellainen, joka tykkää tehdä asioita perheen kanssa, niin oletteko huomanneet että miehenne on lapanen

    Mun mies on varmaan monen (ainankin miehen) mielestä "lapanen", tekee koti hommia, muksun kanssa kaikkea, on mielummin meidän kanssa kotona kun juoksentelisi ympäri kyliä ym.. Tuo miun mies ennemmin on tosimies kuin lapanen..:heart: lapasethan ne tuolla örveltävät ja pitävät omia menojaan...
  12. M

    Teettekö joka päivä ruokaa?

    En tee aina, joskus on edellisen päivän ruokia..
  13. M

    Imatra

    Vieläkin uusia tuttavuuksia kaipaillaan, laitappa yv:tä tulee :flower: =)
  14. M

    Gallup: Lapsenne/Lastenne nimet?

    Miika Aaron Mikael
  15. M

    G:Mitä miehesi tekee tänään?

    Rakentaa terraariota kuningasboalle..ja sit saunaan ja jotain :heart: Muksukin mummolla niin saadaan olla ihan kaksin :heart:
  16. M

    Herppeileviä kaksplussalaisia?

    Onko täällä muita herppejä omistavaa? Meillä 0.2 python regius, 3.6 pantherophis guttatus, 1.0 testudo hermanni, 0.1 Testudo Agrionemys horsfieldii ja lisänä hiiret,hamsterit,gerbiilit ja sfinx.
  17. M

    Millaset teillä oviskivut?

    miulla on aivan järkyttävät, ei paljoa ovis testejä tartte :) vihloo alamahaan ekaksi, jommalle kummalle puolelle ja sit alkaa niin kovat kivut että ei paljoa muuta tehdä kun särkylääkettä ja yritetään maata jossain sykkyrässä ettei sattuisi niin paljoa. :$
  18. M

    mokkapalojen ohje???

    Onko kellään semmoista ohjetta mihin tulee muistaakseni pohjaan vettä ja kahvia.. maitoa tulee sitten päälliseen. se oli ihan erilainen millä yleensä oon tehny ja en löyd sitä nyt enää mistää...
  19. M

    ketä perheeseesi kuuluu?

    miä, mies, lapsi ja eläimet... onhan nuo lähisukulaisetkin perhettä mutta ei ne kuitenkaan mun kanssa asu
  20. M

    Mitä teillä laitetaan tortillan väliin?

    jäävuorisalaatti,kurkku,tomaatti,tonnikala,feta,hernemaissipaprika,jalapeno ja ketsuppia :p

Yhteistyössä