Hakutulokset

  1. U

    Audit-kysely kouluterveydenhuollosta?

    Eipä oo koulumaailmassa vielä vastaan tullu. Neuvolassa toki...aiheutti mulle kyllä ylimääräistä mielipahaa koko testi! Käskin mieheni olla OIKEIN rehellinen, koska itsekin tiesin, että pisteet tulee olemaan riskialueella (saunaolutta kului, sauna lämpesi päivittäin...). Ajattelin vain hänen...
  2. U

    SAIRAANHOITAJAN PALKKA??

    Jos tekee työtä pelkän rahan takia, voihan sitä tosiaan verrata sairaanhoitajan työtä makkaranpyörittäjään :headwall: Eiköhän kannata valita alansa sen mukaan, mihin on kykyjä ja kiinnostusta...alalta kuin alalta löytyy kyllä sitten eri palkkatasoja, mitenkä sitten haluaa sitä pätäkkää tienata.
  3. U

    Oulunseudun odottajat 2012

    Täällä ilmoittautuu yks heinäpäästä, LA 18.9 ja neljäs tulossa :wave: Taidan mennä suorinta tietä tuonne FB:n puolelle, kunhan nuppusuu liittää minutkin mukaanne... Olen 31-v. sh-opskelija, asunut Oulussa n. 15 vuotta ja perheeseen kuuluvat miehen lisäksi kaksi poikaa ja tyttö...nyt...
  4. U

    Millä nimellä puolisosi löytyy puhelimestasi?

    Känttyrä soittaa... Ollaan AIKA MONESTA asiasta aina eri mieltä...;)
  5. U

    Oletko käynyt solariumissa?

    Käyn suht säännöllisesti salin jälkeen päivettymässä, en rillaamassa. En harrasta kesäisin lainkaan auringossa oleilua, enkä matkustele ulkomailla, joten enpä usko ihosyöpäriskini olevan suurempi, kuin paljon auringon säteilylle altistuvallakaan. Tuosta turhuudestahan voidaan olla monta...
  6. U

    Muilla kolmevuotiaita jotka eivät suostu potalle?

    Vinkki: Laittakaa pottapaikan seinälle vaikka värillisestä kartongista "pottataulu", johon keräätte pottatarroja :) Meillä kolmivuotias kiinnostui heti pottahommista ja itse asiassa parin viikon jälkeen ei edes joka kerta tarraa muistanut pyytää...Nyt käy yksin pissalla ja homma toimii (3...
  7. U

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Moi! Pitää ihmetellä täälläkin, että me odotellaan nyt huomiseen puhelua:headwall:...Kahden viikon päästä muutto ja puhelun jälkeen tiedetään vasta, minne muutetaan :confused: Siis ollaan tehty sitova vuokratarjous yhdestä asunnosta ja toinen on varattuna sunnuntaihin asti. Jotenkin...
  8. U

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Moi kaikille :) Heti alkuun tsemppiä supisteleville tai muuten jännityksessä oleville äideille (joskus muinoin toivoteltiin palstalla tällöin tarrasukkia ;)). Sitten hieman omia kuulumisia...Kaikki hyvin. Iltaöklötyksen takia jäi salitreenit välistä peräti 4kk ajaksi ja nyt sitten I'm back...
  9. U

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Kesäloma :heart: Ja siitä suoraan äippälomalle...ihana opiskeluvuosi takana =) UuMama ja Rimppana rv 24+3
  10. U

    Väännetään tupakasta! Kohta 5pv polttamatta

    TREMPPIÄ KAIKILLE LOPETTANEILLE ! ! ! Itse poltin ennen kuin korsteeni ja en oikein uskonu pystyväni lopettamaan, mutta onnistuin :attn: Poltin tosi nuoresta, ala-asteikäisestä asti, välillä enemmän ja välillä vahemmän, 18 vuotta...Ajattelin, että voin poltella hyvällä omalla tunnolla, koska...
  11. U

    neljäs tulossa toukokuu

    Mä oon kans miettiny, että kun on kolme tervettä lasta saatu, entäs jos tervettä ei sitten saakaan...Vaikka rakenneultra näytti kaiken olevan ok, niin silti on pieni varaus päällä, jos vaikka jotain poikkeavaa vielä tapahtuu. Asiaa ei auta pyöritellä päässä, vaan sitä pitää keskittyä olemaan...
  12. U

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    ...Ja täällä poksahtaa :) -UuMama ja Rimppana rv 24+0
  13. U

    Moi! Lisäisitkö minutkin fb-listalle...Anu Tolonen, Kempele, profiilikuvani on siniseksi...

    Moi! Lisäisitkö minutkin fb-listalle...Anu Tolonen, Kempele, profiilikuvani on siniseksi stailattu kasvokuva. -Anu T-
  14. U

    neljäs tulossa toukokuu

    Ikpi: Meillä ekaluokkalainen oli kertonu saikulta palaneelle opelle heti vauvauutiset ja ope oli ihmetellyt, että "Ohhoh, siinäpä on jo neljän kanssa tekemistä!" Tyttö oli topakasti vastannut, että "No nii-iin, sitä on varmaan jo liikaa, mutta täytyy sitten olla kovasti äidille apuna." :heart...
  15. U

    neljäs tulossa toukokuu

    Tuo on niin totta ninnax...aika menee siivillä :confused: Sitä kun ensimmäistä odotteli, niin raskaus tuntui pieneltä ikuisuudelta. Onhan sitä jo paljon touhua viiden hengen taloudessa ja tosiaan välillä ihan harmittaa, että tämä mahan kasvattaminen menee niin äkkiä. Mä oon jaksanu ottaa...
  16. U

    neljäs tulossa toukokuu

    Moi :D Täällä saatiin ultrasta tyttölupaus :D Olo on vallan mainio ja kesää kohti mennään, terkkuja vaan kaikille muille Jengiläisille ;) -UuMama ja Rimppana 20+3
  17. U

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Ultrassa saatiin tyttölupaus :) Hauskasti on kyllä muksut syntyneet - poika, tyttö, poika ja nyt taas tulossa tytsy. Ihana sekasakki meillä! Kaikki näytti hyvältä ja vauva oli n. viikkoa isompi kooltaan. Nyt tuntuu, että uskaltaa jo nauttia raskaudesta täysillä, kun aina se rakenneultra...
  18. U

    :)neljäs tulossa-maaliskuu

    Heikunkeikun! ninnax: Mäkin oon aina haaveillu tuosta 4D.stä, mutta kun pihinä en aio periaatteesta maksaa siitä niin kauheita summia...Sitä ei kai kuitenkaan ihan normipalveluna ole missään kunnassa. Minä kävin eilen ekaneuvolassa ja käyttivät varhaisultrassa. Siellähän se neljäs mussukka...
  19. U

    :) neljäs tulossa- helmikuu

    ONNEA Katjuska-80!!! :heart::D:heart:
  20. U

    :) neljäs tulossa- helmikuu

    Hei, täällä yks ilmoittautuu... UuMama, LA 19.9, 30v, P-99 T-04 P-09, OYS En ole kovin aktiivinen kirjoittelija, mutta ei näköjään muutkaan ;)

Yhteistyössä