Hakutulokset

  1. P

    Kuka tykkää Samuli Edelmanista?

    Mä oon ihan hulluna siihen. Unelmieni mies! :p :wave:
  2. P

    Kellä muulla 13.12. synttärit??

    Mulla on.
  3. P

    kenen on toi biisi...

    kuorosota-mainoksen tunnusbiisi? En saa mieleen mitään.
  4. P

    Kaalimato.com

    No,voi tsiisus...kaikkea ne kesiikin!
  5. P

    Kim Herold

    Näin just mainoksen siitä ja ajattelin kysästä mitä mieltä ootte laulajasta? Mä en muuten tiedä,muttakuin mainoksen perusteella ainaki se biisi on hyvä.
  6. P

    Pikkujouluista...

    no...onko teillä tiedossa jo jotain? Mun miehen pikkujoulut on ensviikon perjantaina ja tiettekömitä?!!!MÄ olen KUTSUTTU mukaan.No,mä meen ja odottelen oman duunin pikkujouluja,joita ei viel ole ilmotettu.Oman duunin pikkujouluhin ei ole kyl kutsuttu puolisoo. Miehen duunipaikka on reilu,kun...
  7. P

    topkani.fi

    Oletteko pelailleet siellä? Mä oon jääny koukkuun yhteen peliin siel,Bejeweled 2-peliin.Ihan hirveetä!! Että aikuinen ihminen voi jäädä koukkuun :ashamed:
  8. P

    Mies nukkuu...minä en

    Höö-ö,mä joudun yksinään täällä kotona kököttää,kun mies meni jo untenmaille.Epäreiluu,kun mua ei ihan viel nukuta!
  9. P

    Toi k-70 ohjelma

    En tiä onko ollu siitä jo juttua,kun en paljoo täällä nykyään käy.Mutta tykkäskö joku?? Mä en ees halunnu kattoo koko ohjelmaa,kun kävi jo etukäteen sääliks mainoksien perusteella niitä "vanhuksia". Voiko typerämpää ohjelmaa ollakkaan??!! Häh?? :o
  10. P

    Oletteko huomanneet,että riidoissa...

    jälkitunnelma on se paras.Siis,kun sovitaan,niin pitkään taas jaksaa sen jälkeen olla onnellinen.Eikös se ole normaalia yhteiseloa?!!
  11. P

    Tosta peräpään huumorista tuli toinen juttu mieleen...

    Mun serkku kerran kertoi,että sen opettaja puhuessaan oli kaivanu nenäänsä ja tehty siitä pallon ja "lingonnu" päin luokkaa(kehen lie sit osunu :o ) On pokkaa opettajalla!! :laugh: :laugh: :D :x
  12. P

    Kampanisut

    Aahh!! Tulipas muuten tosi hyviä! Pitkästä aikaa tein tätä herkkua.Huomenna toinen satsi ja osan vien töihin maanantaina. :p =)
  13. P

    Mä kaipaan neuvoa ja nopeesti!!!

    Miehen kans tilanne tää... Romantiikka jääny,seksiä ei ole ja muu kanssakäyminen puuttuu.Ollaan kuin "kämppikset".Ei tässä oo mitään järkee.
  14. P

    7 viikkoa ja 7kg!!!

    Juuh...saa onnitella :D Olen laihtunu tuon 7kg ja en ole edes laihduttanu!!!Työn ansiosta kaikki.Ihanaa!!Varmaan ens kesänä olen "rantakunnossa". Mun oli vaan pakko saada hehkuttaa,tuntuu niin hyvältä.
  15. P

    Mä sain vasta selville,että Ilse onkin naisen nimi!!!

    Niin ja sorry,jos tääl on Ilse nimisiä.Mutta aina oon luullu,et se on miehen nimi.Kuullostaa vaan niin miehen nimeltä :ashamed:
  16. P

    Ääähh!!! Mistä löytyy linnun laulu-ääniä tai lapsen nauru-ääniä puhelimeen???

    No,tuossahan tuo kysymys tulikin.Mä oon yrittäny ettiä,mut ei taho löytyä :/
  17. P

    Kyllä mulla on hyvä työ!!

    Mä nimittäin olen 3 viikon aikana laihtunu 4kg.Ja en ole edes laihduttanu.Olen syönyt ihan normaalisti.Mutta,kun liikun töissä niin paljon,että väkisinkin kuluttaa enemmän,kuin syö. Ja mikä parasta...mä tykkään siitä työstä muutenkin.
  18. P

    Mitä mieltä olette suomenruotsalaisista??

    Mä tottapuhuakseni inhoon heitä!!Syy on se,että moni suomenruotsalainen ei halua "ymmärtää" suomea,vaikka suomessa asutaan.Kyllä suomalaisen pitäis tajuta ruottin kieltä!!!!!Siis ruotsin kielisen mielestä. Tiedän kyllä,että Suomi on 2 kielinen maa,mutta silti mua ärsyttää toi ruotsinkieli,ja...
  19. P

    Eipä tuo posteljoonin homma niin kauheeta olekkaan ;)

    Pääsin töihin posteljooniksi ja ihan kivaa hommaa on.Ja mikä parasta...saa liikuntaa työn ohella. :D =)
  20. P

    Kun kerroin Moccamasterin kannun rikkoutumisesta...

    niin saatiin uus kannu ilmaseks.Mies soitti maahantuojalle ja siel ei ensin oltu yhteistyökykysiä,mutta pyysi isomman johtajan puheille,niin se lopulta suostu lähettää uuden ilmaseks. Onhan se niin,että parikuukautta vanhan kannun ei kuulu noin herkästi hajoovan.Eli se kannun kansi tipahti...

Yhteistyössä