Hakutulokset

  1. E

    Kiitetäänpäs jokainen yhtä palstalaista

    Mä voisin kiittää melko tasapuolisesti kaikkia hyvistä,huonoista,mielenkiintoisista ja myös omituisista keskusteluista. Ei ihme että oon taas niin koukussa palstaan kun on niin jänniä juttuja aina päällä. :D :flower:
  2. E

    väsy, hämmentynyt. Kohtasin curling vanhemman.

    Mikä on curling vanhempi?
  3. E

    Onko yökyläilyt muille vaikeita?

    Mulla se tuntuu pahalta viedä jopa tuo 4-vuotias sen vajaa 2veen kanssa yökylään vaikka tiedän,että hyvin pärjäävät. Niin ja tiedän sen pärjäämisen siitä,että toimin vakavana rasitteena hoitajalle aina tekstiviesti pommituksen myötä tiedustellen tilannetietoja. =) Jotenkin se silti aina tuntuu...
  4. E

    Helluntalaiset

    Ei varmaan kertaakaan ja siksi sanoinkin eri uskontoryhmä.. =)
  5. E

    Helluntalaiset

    Joka päivä ollu eri uskontoryhmä keskustelun kohteena..
  6. E

    Kummat kengät tällaisen mekon kanssa?

    Mua houkuttais nähdä ne balleriinat.. :D Kuulostavat ihanilta..
  7. E

    Pieniä asioita palstalaisista

    Joo siis kyllä mä pidän sukkia jalassa kun lähden johonkin ja kengät laitan jalkaan..Eikä täälläkään varsinaisesti hellettä ole.Väliin paistaa aurinko ja viiden minuutin päästä sataa kaatamalla. :D
  8. E

    Onko tämä haamu vai plussa?

    plussa mun silmissäni. :D Onnittelut! :flower:
  9. E

    että kun tulee surku tota mein poikaa ku aina kiusataan

    Vaikka olis vanhemmat miten ollakseen (ja ehkä jopa juuri siksi) menet asian selvittämään ja teet tuommosesta lopun.
  10. E

    Kuka viettää juhannuksen mökillä?

    :wave: Merimaskussa lähellä presidenttiä :D
  11. E

    mitä vanhoja lastenohjelmia muistat?

    Snorkkelit,Maija Mehiläinen Peukaloisen retket ja jo mainitut Tao Tao,Tohtori Sykerö ja Smurffit..On maar niitä muitaki,mut nuo tuli mieleen ekana...
  12. E

    jos sä et ookkaan raskaana

    en ihan tajunnut huumoria...
  13. E

    Mielipiteitä,kiitos!

    Mä olin tavattoman tyytyväinen aiempaan perhepäivähoitajaan,joka esikoisella oli. Aivan ihana ihminen ja hyvä työssään. Nykyinenkin on hyvä,mutta tietyissä asioissa vähän sanoisinko meillä eriää mielipiteet, kuten nuoremman pottailut yms..
  14. E

    Jos saisit toivoa 2 paikka vartalostasi

    vatsa ja...mm..muuten on ihan ok,mutta tuo vatsa vaatii ehkä sitten sen toisenkin toivomuksen. :D
  15. E

    MIten voin olla näin huonomuistinen

    Hyvä kun tuli puheeks! Mulla on pyykit koneessa.. =)
  16. E

    Miten sun mies haluais että sä pukeutuisit?

    Samanmoiset mieltymykset on mun miehellä.
  17. E

    Pieniä asioita palstalaisista

    mä oon hukannu sukkani (taas) johonkin...
  18. E

    Rooma versus Ateena. Kumpaan sinä lähtisit ja minkä takia?

    Ateenaan koska Roomassa olen kerran jo käynyt. Toki Roomaankiin uusiks vielä haaveilen pääseväni,mutta jos nyt pitäis valita niin se Ateena ihan tuosta syystä. =)
  19. E

    Onkos pahasti tehty?

    :laugh: näin se tuntuu menevän. =)
  20. E

    Mikä teidän mielestä on äitiydessä OIKEASTI tärkeää?

    Tietenkin rakkaus. Se on se pohja jonka päälle rakentuu se kaikki muu. Pyrkimys tehdä lasten elämästä mahdollisimman hyvää ja turvallista. =)

Yhteistyössä