Hakutulokset

  1. E

    Seppälän Hanna Sarén kokoelma

    Onko joku oikeesti ostanu noita? Kun mun mielestä ne ei edes oo mitenkään erikoisen hienoja..Jokunen laukku ja kengät siellä oli,mitkä voisin hankkia jos hinta ei olis noin "halpa"..
  2. E

    mulla on varmaan..

    jonkinsorttinen lukihäiriö kun huomasin taas,et jokaikisessä mun tänään kirjoittamassa viestissä on joku pieni typo...Vaikka miten kaiken muka tarkastan...Tai sitten tuo vissy käy päähän. :D
  3. E

    Voi kun tekis mieli..

    Lähtee siis miehen kanssa yksille vielä tähän aikaan illasta..Anoppi meillä yökylässä ja vois jäädä lasten kanssa siks aikaa,mut en vaan saa itteäni ehdottamaan tuolle,et josko mentäis..Ja kun mun mielestä mies vois äidilleen nyt vinkata,et kun ei olla pitkään aikaan missään oltu ni josko nyt...
  4. E

    3-vuotias ja nukkuminen..

    Eli nyt kehiin kaikki kikkakolmoset,millä saada 3-vuotias nukkumaan ihan sillai siististi. Kun tuo aina vaan huutelee ja riehuu tuolla sängyssään ja sit on hankalampaa nukuttaa vauvaa (9kk), joka on muutenki tosi herkkäuninen eli havahtuu jokaseen kärpäsen pieruunki. Ollaan kokeiltu jo vaikka...
  5. E

    nightwish

    http://youtube.com/watch?v=G8H0v9zIJdc&feature=relatedhttp://youtube.com/watch?v=G8H0v9zIJdc&feature=related Toimiikohan tuo linkki ihan noin..Mä en oikein osaa näitä..
  6. E

    sektiosta..

    Tää aihe on varmaan miljoonasti täällä käsitelty,mut mä en ymmärrä. Miks jokasen sektioäidin pitää aina niin kovasti puolustaa sitä,et sektiokin on synnytys?Tietenkin se on!Vauva tulee ulos ni eikös se ole syntymä ja siitä verbi on synnyttää? Että voisko joku nyt sitten selittää mulle...
  7. E

    akvaarion omistajat HOI!

    Mitä kaloja teillä on uiskentelemassa kalamaljassa? Ollaan hankkimassa akvaariota tässä ja mietitään mitä fisuja sit ottais sinne..
  8. E

    mistä leffasta

    Ajattelin et illan ratoksi otettais taas pitkästä aikaa arvuuttelua, et mistä leffasta lainattu repla. :D Aloitan helpolla "Mahtava läjä paskaa" :D
  9. E

    olenko ehkä ainoa....

    Siis oonko ainoa, jota ärsyttää kun puhutaan,että "käytettiin lasta lääkärissä" tai "käytetään lasta kylvyssä" ja ties mitä kaikkea? Kun ei me käytetä lasta missään vaan viedään lääkäriin ja kylvetetään yms.. Ja "käytetään koiraa ulkona".. No nää on näitä...
  10. E

    Olihan kaksosia...

    Tossa 4D:ssä oli kyllä taas ihmisiä.. Mun mielestä toi meni jo vähän yli.. :whistle:
  11. E

    julkkisveli

    missä se on se sen jonkun veljen kuva jota luultiin josain ulkomaila joksku näyttelijäks?ja tuliko siitä kuvaa?
  12. E

    kuka tietää?

    Eli kuka tietää mitä on sheba? Ja nyt ei tarkoiteta kissanruokaa ;) :D
  13. E

    millä tuon saa kakkaamaan pottaan..

    Siis ihan toivotonta koittaa saada poikaa vaipoista,kun ei suostu tekemään kakkaa muualle ko vaippaan. Tiedän,että jo puol tuntia on kakkahätä ollut ja laitoin potalle mut ei vaan onnistu. Pyytää vaippaa koko ajan. Nyt on sitte ilkosillaan tuossa touhuumassa ja potta huoneessa.Väliin menee...
  14. E

    Poikien autoleikit..

    Eli annatteko muut ihan vapaasti poikien (ja miksei tyttöjenkin jos autoilla leikkii :) ) ajella ympäriinsä kotona? Lähinnä siis kerrostalossa asuvat. Kun meillä on laminaattilattia ja poika kuitenki kovasti tykkää ihan ajella noilla autoillaan ympäriinsä aika kovaakin vauhtia ja näin...
  15. E

    Päiväunista!

    Että nukkuuko muiden reilu 2-vuotiaat päikkäreitä? Kun meidän otus on nyt viikon verran ollut nukkumatta. Jaksaa ihan kivasti iltaan asti sitte. Nukkumaan menee siinä 20-21. Herää tosin aina jo seitsemän maissa sitte. Nukkuukohan tuo sitte riittävästi? Ja äiti kaipaa tietenki omia vapaahetkiään...
  16. E

    Vaipat pois!

    Tänään sitte meidän pojalta otetaan vaippa pois. Nyt ollu jo tunnin ilman ja just yks vahinko olkkarin lattialle kävi. Sen jälkeen meni tyytyväisenä potalle istumaan sitte. :D No ehkä tää eka päivä menee aina vähän näin. Tavotteena on, et seuraavan kuukauden aikana pääsee eroon vaipasta...
  17. E

    Turvaistuimista taas..

    Eli semmonen ongelma on meidän perhettä kohdannu, että tuo 2-vuotias onnistuu muljauttelemaan itsensä irti turvaistuimen vöistä. Kerran sen keksi ja nyt joudutaan monta kertaa yhden lyhyenki matkan aikana pysähtymään ja tanomaan poika uudestaan vöihin kun ei usko sitten millään. Eikä niitä vöitä...
  18. E

    SINÄ

    Siis onko huonompaa "ohjelmaa" kuin toi sinä? Aivan tajuttoman huono ja kestääkin vielä puol tuntia! Kuka tonnekin viitsii edes lähettää mitään tai äänestää.. :whistle:
  19. E

    Hoplop!!

    Käytiin siis tänään aamupäivällä siellä. Aivan mahtava paikka!! Ei voi kun suositella kaikille muillekin. Itseä jäi se ainoastaan harmittamaan kun olen raskaana, enkä siis voinu painella pojan perässä siellä ja homma jäi isin vastuulle. Isiä se tosin ei haitannut yhtään. Pallomereen sain mäkin...
  20. E

    vkl suunnitelmia

    Onko jollain joku megaloistava idea vkl tekemiseks? Jonka siis haluis ehkä jakaa ja antaa lainattavaks täällä.. Kun meillä miehellä olis viiminen vkl ennen töitä ja olis kiva tehdä jotain erikoisempaa. Suunniteltiin ensin, että lähettäis Korkeasaareen käymään, mutta se taitaa sittenki jäädä jos...

Yhteistyössä