Hakutulokset

  1. jasmin--

    Valkoinen Brion leikkihella!

    Niin että löytyykö sellaista jostain kaupasta myynnistä? En oo nähnyt kuin punaisia ja Hello Kitty, nettikaupasta ei enää ehdi tilaamaan varmaankaan jouluksi :) Kiitos jos joku tietää!
  2. jasmin--

    Voiko Barbie-nukkeja pestä

    esim pyykkikoneessa vai johonkin fairyveteen vaan upotan? Ovat lojuneet säilytyksessä n. 10 vuotta ja jotenkin haluaisin ne pestä. :)
  3. jasmin--

    sanat Stefin Lauluun? (Juha Lehti)

    Siinäpä se =) Yritin niitä googlettaa kun en jaksaisi pistää soimaan että saisin kappaleen sanat täydellisesti ylös, mutta en onnistu löytämään. Jaksaako joku auttaa? :flower:
  4. jasmin--

    Koiraperheet!!

    Kuinka usein teillä siivotaan, lähinnä siis imuroidaan? Mä just toissapäivänä vedin imurilla ja mopilla koko alakerran ja nyt tuntuu että taas on karvakaaos pitkin lattioita ja tekstiilejä! :headwall: ..onneksi yläkertaan ei tuolla turrella ole asiaa, pysyy edes joku paikka siistinä!
  5. jasmin--

    PoStia Ystävältä

    Ihanaa, kävin äsken hakee postin ja laatikossa odotteli pinkki kirjekuori, yllätyspostia kauan kaivatulta ystävältä! :heart: Miten muut, kirjoitteletteko vielä etanapostia vai onko muistaminen siirtynyt täysin virtuaaliseksi? Itse silloin tällöin pyrin kaivamaan kirjepaperia esiin ja...
  6. jasmin--

    Koira Kuorsaa =)

    Hih, tultiin juurikin reippaan tunnin lenkiltä ja koiruus uuvahti niin että lysähti tohon jalkoihin ja nyt ilmoille kaikuu kauhea turina ja mörinä. :D
  7. jasmin--

    Kyllä pisti miettimään..

    Juu.. elikkäs tämän raskauden myötä kävin sitten labrassa veriseuloissa. Mulla on karmea piikkikammo ollut koko ikäni eikä tämä kerta ollut mikään poikkeus. En mitenkään meuhkaa enkä järjestä kohtausta piikitystilanteessa mutta kai musta jotenkin se läpi paistaa että tilanne on erittäin...

Yhteistyössä