Hakutulokset

  1. S

    Tuli itku pelkästä harmituksesta...

    Miten se voikaan olla niin, että aina tulee lukuisia vastoinkäymisiä kerralla? Meillä on ollut nyt kuukauden sisään todella paljon auto-ongelmia ja äsken miehen soittaessa, että ainut tällä hetkellä ajokuntoinen automme oli keittänyt ja on nyt tien varressa, pääsi ihan oikeasti itku. Ihan vaan...
  2. S

    Vihaan veljeni exää!

    Mikä siinä on, ettei lapsella ole mitään oikeuksia isäänsä saati sukulaisiinsa?? Kun ajatellaan vaan omaa napaa ja kaikki menee sen edelle? Miksi äiti ei voi olla etävanhempi? Mua ärsyttää nyt niin paljon että päässä napsahtaa! Veljeni ex on viemässä heidän yhteishuoltajuudessa olevaa, vasta...
  3. S

    Nyt mua ärsyttää (miehen työnantaja)!

    Huoh, mies sai eilen sahanpuruja silmäänsä puita tehdessään. Hän toki huuhteli silmää ja saikin enimmät roskat pois, mutta ilmeisesti verkkokalvo naarmuuntui hieman ja koimme aiheelliseksi käydä terveyskeskuksessa silmää näyttämässä (mies oli tuskainen, silmä punainen ja vuoti vettä koko ajan)...
  4. S

    Mitä tekisitte tässä tapauksessa (huutisasiaa)?

    Sain vihdoin myytyä erään paketin, jouduttuani uusimaan huutoa pari kertaa. Tänään sain myyjältä viestin, että hänen teini-ikäinen tyttönsä oli "varastanut" nuo tunnukset ja tehnyt huudon äidiltään luvatta. Äiti tekee asiasta nyt periaatekysymyksen, eikä siis aio lunastaa huutoaan. Pyysi, etten...
  5. S

    Eikö pankin tiskillä tilille laitetut rahat näykään tilillä samantien?

    Mulla itselläni on sellainen käsitys, että tilillepanon pitäisi näkyä heti, jos kyseessä on sama pankki. Meneekö siinä kuitenkin aikaa? Jopa seuraavaan päivään? :O
  6. S

    Lähtisitkö töihin tällä palkalla?

    Kyse olisi siis kahden kuukauden henkilöstökahvilan emännän sijaisuudesta kesällä. Työhön kuuluu kahvilan hommien lisäksi postin jako kaksi kertaa päivässä toimihenkilöille vastapäiseen rakennukseen. Työaika vaihtelee 6-8 tuntiin päivässä. Työmatkaa tulisi päivittäin yht. 60 km ja palkka olisi...
  7. S

    Mites ois näin perjantain kunniaks ihania miehiä? :P

    Oon tän päivän vaan katellu nimittäin tämän miehen lahjakasta soittoa: Siis hyvännäköinen ja taitava soittaja, voiko parempaa ollakaan ;) YouTube - David Garrett - Smooth Criminal
  8. S

    Hävettää eilinen lääkärikäynti (ja voimat muutenkin lopussa)

    Mulla siis todettiin aivolisäkkeessä jättikokoinen kasvain tuossa vuoden alussa. Se painaa näköhermoa niin, että toisesta silmästä sumentui näkö kokonaan. Lääkehoito on aloitettu ja sillä on tullut ihan hyviä tuloksia, kasvain on hieman jo pienentynyt. Eilen kävin näkökenttätutkimuksessa taas...
  9. S

    IDOLS 13.3. pino

    En huomannut ainakaan pinoa vielä olevan. Lotta laulaa todella epävireisesti, aika kauheaa kuultavaa...
  10. S

    Kertokaas mulle nyt et MIKS se naistenpäivä on teistä turha?

    Kun en vaan pysty käsittämään minkä takia niin monen mielestä se on aivan turha ja verrattavissa jopa ystävänpäivään. :confused: Tuossa muistamisketjussa ei kukaan perustellu mielipidettään ja haluisin vaan tietää, että mikä ajatus tuon asenteen taustalla on.
  11. S

    Maakuntalähdöt- kysely (opinnäytetyö)

    Hei! Viimeinen rutistus koulussa olisi meneillään ja nyt kaipaisinkin apua opinnäytetyötäni varten. Jos siis koskaan olet matkustanut maakuntalähdöllä (=muualta kuin Helsinki-Vantaan lentokentältä lähtevä suora lento kohteeseen), niin toivoisin sinun vastaavaan lyhyehkön kyselyyn. Kyselyn...
  12. S

    Aivolisäkekasvain, kokemuksia?

    Itselläni todettiin vasta aivolisäkkeessä suurehko kasvain. Se painaa tällä hetkellä näköhermoa, joten toisessa silmässä on näkökenttäpuutos, muitakin oireita on kyllä. Kiinnostaisi vain tietää, onko kellään muulla tätä samaa ongelmaa ja mitä sille on tehty? Itselläni on vasta verikokeet...
  13. S

    Tuntemattomia koiria pihalla, mihin ottaa yhteyttä?

    Tuntuu varmaankin hullulta, mutta ei tosiaan ole hajuakaan mihin ottaa yhteyttä. Meillä siis pihaan ilmesty pari tuntematonta koiraa. Luultavastikin ovat jostain karanneet, kaulapannat taisi olla molemmilla. Ovat ilmeisesti ihmisiin tottuneet, mutta eivät tahdo oikein päästää minua pihalle ja...
  14. S

    Mites ois perjantaidisco?

    Kyllä, mulla on tylsää, siispä aloitetaan taas perinteiset perjantaijamit! Laittakaa biisi ja esiintyjä mukaan, kiitos! Daughtry - Poker Face http://www.youtube.com/watch?v=t90dFkM9acg
  15. S

    Surullinen olo :/

    Veljeni sai avovaimonsa kanssa lapsen joulukuussa ja olemme mieheni kanssa hänen kummejaan. Näemme kummilastamme ehkä kerran-pari kuussa, vaikka itse haluaisin nähdä useamminkin. Veljeni on itse tällä hetkellä intissä ja avovaimo ei jostain syystä ilmeisesti pidä minusta. Olen yrittänyt kysellä...
  16. S

    Kun liike toimittaa kalliimman tuotteen kuin mitä ostit?

    Onkohan kellään kokemusta? Ostettiin siis eilen Gigantista uusi sähköliesi (ihan valurautainen). Tänään nostettiin se sisään lämpeämään, että asennettaisiin. Pakkaus purettiin ja huomattiin, että meille olikin annettu kyytiin saman merkkinen keraaminen liesi. Eroa ei huomannut siis ennen kuin...
  17. S

    Pikkuveli kateissa :(

    Alkoipa kehnosti tämä aamu: äiti soittaa, että veli on kateissa. Ollut eilen juhlimassa, puolen yön aikaan tullut avopuolisolle viesti, että meni painimiseksi, ei kannata tulla hakemaan ihan heti. Avopuoliso käynyt ajelemassa ja etsimässä, puhelin hälyttänyt vielä viiden aikaan, seitsemästä...
  18. S

    Mikä lelu?

    Miehen kummipojalle pitäisi ostaa synttärilahjaksi pallo, joka ilmeisesti maahan pudotessaan muuttaa jotenkin muotoaan (?). Osaisko kukaan sanoa mikä tuo pallo on nimeltään? Oli se nimi itselle jotenkin niin omituinen, ettei jäänyt päähän.
  19. S

    Ylppäritarjottavat (ehdotuksia, lisäyksiä, poistoja?)

    Tässä olis alustava suunnitelma ylppäritarjottaviin, kelpaisko? Poistaisitko jotain, lisäisitkö muuta? Suolaiset: * Broileripastasalaattia * Vihersalaatti * Tuulihatut kinkku- täytteellä * Karjalanpiirakat, munavoi, graavilohi * Välimerenpiirakka (kasvis) * Savuporo- rieskarullat *...
  20. S

    Ärsyttääkö jokin kielioppivirhe ylitse muiden?

    Tuli vain tässä mieleen kun pari päivää on ärsyttänyt sana erilainen, joka tietenkin kirjoitetaan väärin erillainen. En edes pidä itseäni kovin nipona, mutta ehkä sitten on tullut liikaa vastaan noita parin päivän sisällä. Noh, tää on taas näitä päiviä, mutta kiinnostaa vaan, et onko...

Yhteistyössä