Hakutulokset

  1. M

    Rapiat 6kk vauva, ja kiinteiden aloitus.

    Pitkästä aikaa kaksplussan palstalla, neuvokaa, jos kirjoitan väärään osioon. Uudistunut niin viime kerrasta nää sivut. Mut siis, tulimpahan kysymään neuvoa.. tänään oli muksun 6kk neukku, ja neukkutäti tuumas et voipi alkaa antamaan kiinteitä. Meinasin pudota kärryltä, kun hän (muutoin kyllä...
  2. M

    Karppaajia - löytyykö täältä..?

    Alkajaisiks.. Haluaisin muutaman kilon (~5-10kg) pudottaa, ja ikinä en oo onnistunut siinä. Pääsyy haluun pudottaa painoa on oma itsetunto! Perhe kärsii, kun en ole tyytyväinen itseeni.. Läheisiäni karppaa, hyvin tuloksin..miksen siis itsekin kokeilisi, jos tulokset todentotta alkaisi näkyä...
  3. M

    S-Etukortti ja sillä maksaminen S-marketissa??! Auttakee!

    Kiitos kaikille! Olipa mehevä keskustelu..ja voin todeta, että homma pelas paremmin ku hyvin! Tosin kassaneiti suositteli minuakin hommaamaan sen sirullisen, mut mielestäni toi on ihan ok ja helpompi, kun ei tartte tunnuslukuja muistella! :)
  4. M

    S-Etukortti ja sillä maksaminen S-marketissa??! Auttakee!

    No ohhops..vierähtipä kivi sydämeltä :D :D Meinaa tiukkaa olla, ja tämäpä vasta ilouutinen.. pääsee ruokaostoksille! :p =)
  5. M

    S-Etukortti ja sillä maksaminen S-marketissa??! Auttakee!

    Kysympä nyt neuvoa täältä! Minulla on ollut reilu 3v S-Etukortti, ja kysynkin, miten niitä kertyneitä bonuksia voi käyttää?? Muistan kerran ostaneeni/maksaneeni 2 tuuttia kortilla, mut en tod muista miten tämä tapahtuma meni (silloin ei visa electron kaupassa toiminut, ja ei ollut käteistä...
  6. M

    Kun elämä ei menekään kuten on sen suunnitellut..

    Pakko kirjoittaa kanssa tähän.. Mulla/meillä on 2 lasta, mulla opiskelut kesken, ja mies työelämässä. Hyvin ollaan hengissä säilytty, josko nyt joskus on rahasta ollutkin tiukkaa. Ja siihen taloudelliseen puoleen voi aina itse vaikuttaa, pakkoko kalleinta makkaraa ostaa leivän päälle, kun on...
  7. M

    VLmammoihin liittyminen..?

    Vieläkö ko. yhteisö hengittää, ja miten siihen pääsen? Keneltä anon salasanan tms., kelle pistän viestiä? Kiitokset etukäteen, jos joku osaa auttaa.
  8. M

    Miten lisään kuvan kirpputori puolelle ilmoitukseeni?

    Kiitokseni!! Sain onnistumaan, JEE.. :saint: Erityiskiitos sinullle, pelottava pontso, tein sinun tekniikallasi.. :) :flower:
  9. M

    Miten lisään kuvan kirpputori puolelle ilmoitukseeni?

    Ompa vaikiaa mulle. Yritin ettiä et mis ois ohjetta, mut empä löytänyt! Atk-jutut aina menneet yli hilseen.. Aijaa.comin kautta olen joskus laittanut kuvia,mutta niitä linkkejä tarjoutuu siihen sit niin tuhottomasti, etten tod muista mitä niistä piti käyttää. Antakaas yksinkertaisia...
  10. M

    Onko olemassa jotain korjausainetta??

    Juu.. onhan sitä olemassa kirsikankin väristä petsia, mietin vain, että voiko sitä pintaa petsata? Pysyykö petsilakka siinä.. Kun tuo ei ole mielestäni puuta..vaan siinä on semmonen "muovipinta" levyn päällä..
  11. M

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Myöskin Pieriina on outo nimi,tytön nimi vieläpä :P Kuin myös kaikki Karri, Minda..
  12. M

    Onko olemassa jotain korjausainetta??

    Kirjahyllyymme tuli eilen illalla naarmuja, sellaisia, että tuo pintakerros kuoriutui pois naulan tehdessä naarmua pintaan.. Täysin vahingossa tuli tuo, joten harmittaa! Kirjahylly siis kirsikan värinen, ja noi naarmut paistaa aika ilkeästi, ovat näkyvällä paikalla. Onko olemassa jotain...

Yhteistyössä