Hakutulokset

  1. N

    rakkain siskoni..joka oli rakkain siskoni..(turhis)

    :hug: raskaita päätöksiä olet joutunut tekemään :( Jospa siskosi siitä leppyisi! Itse näin sikona olen sitä mieltä,että tuommosten päätösten edessä ja niitten kanssa elämiseen tarvitsee tukea.Ja ite tukisin enkä hylkäis ja uskon että minun siskoni tekisi samoin.
  2. N

    4 lasta noin 5 vuoden sisään

    Ite en tekis,muuta en voi sanua...mut jos toiset tekkee ja jaksaa niin mikäs siinä :)
  3. N

    Minkä värinen taso keittiöön?

    Itse yritin ottaa suht samaa väriä lattian kanssa...
  4. N

    Poteeko lapsesi PELLEKAMMOA?

    Meillä 7-vuotias tyttö aina pelännyt pellejä..kesällä sirkuksessa käydessäänkin alkoi alahuuli väpättään vähäsen,kun pellet tuli liian lähelle :))
  5. N

    Nimiapua...Henriikan siskolle nimi

    Henniä oisin ehottanut,mut jos pittää olla -riikka loppuinen niin enpä siihen osaa mittään sanoa :)
  6. N

    Kodinhoitotuki?

    Minä olen illat töissä ja en koe sitä kauhean raskaaksi...Ja me saadaan siltikin tuo kodinhoidontuki,koska lapset ei ole kunnallisessa hoidossa...Jos vain mahdollista niin kysy sitä iltavuoroa,ainahan voit sitten jäädä sille pelkälle kodinhoidontuelle,jos tuntuu et käy liian raskaaksi!
  7. N

    Ihanaa olla kotiäiti

    Minä saan olla kotiäitinä vaikka töissä käynkin.Teen osa-aikatyötä iltaisin klo 18-22,joten päivät saan olla lasten kanssa :) Yhteistä aikaa perheen kesken ja miehen kans ei kyllä paljoa ole,mutta saapahan lapset olla kotona,ja saan itse olla laittamassa ekaluokkalaista kouluun ja vastassa,kun...
  8. N

    Tökkiikö muilla ekaluokkalaisilla läksyjen teko?

    Tullee kyllä paljon läksyjä teillä :O Meillä tuli neitillä eilen ensimmäisen kerran kahdesta kirjasta+ sitten se neitin pyytämä lisätehtävä.Perjantaisin ei näille tule läksyjä ollenkaan.
  9. N

    Tökkiikö muilla ekaluokkalaisilla läksyjen teko?

    Ei töki,oli eilen jopa pyytänyt lisätehtäviä :) Ja osaa myös lukea.Täällä ainakin antavat niille,jotka osaavat lukea niin vähän haastavampia kotiläksyjä,niin ei pääse turhautuun :)
  10. N

    kinkkuvoileipäkakun täyte

    Mie laittasin 2 väliin kinkkua,voileipäpikkelssiä,tuorekurkkua,paprikaa,tuorejuustoa ja tähän sekaan creme fraichea...yhteen väliin maksamakkaraa,sinappikurkkusalaattia ja tätäkin voi pehmentää(jos tarvii) creme fraichellla tai tuorejuustolla...
  11. N

    HuOmenta lauantaille !! :)

    Täällä kans alkaa flunssa olleen voiton puolella,vielä yskä vaivaa,mut muuten jo pirteähkö olo :)
  12. N

    HuOmenta lauantaille !! :)

    Huomenta,me lähemmä tyttöjen kans shoppaileen ja sit isi hakkeen lentokentältä :) Ensin tietenni aamukahvit ja aamupalat ihan rauhassa :)
  13. N

    Sain tänään 2 plussaseteliä heinäkuulta, eli yhteensä kympin

    Me saimme heinäkuulta 70 euroa tilille plussaa :) Yleensä tullee 30-4o euroa,bonusta saisimme vielä enemmän,jos vain oppis käymään noissa s-ryhmän kaupoissa...
  14. N

    paljon maksaa reiman välikausihaalarit? kokemuksia? Veisin systerille lahjaks, kokoo 80

    On sama asia periaatteessa,mut ReimaTec puvuissa on parempi vettä ja tuulta hylkivä kangas..
  15. N

    paljon maksaa reiman välikausihaalarit? kokemuksia? Veisin systerille lahjaks, kokoo 80

    On niitä muuallakin,ainakin cittarissa ja minä ostasin sitä Reimatecia,parempi kangas...ja hinnat tosiaan 80-130 välillä...Lassietec on yhtä hyvä laatusta ja ehkä hinpun verran edullisempi! Ja kaunis ele sinulta :)
  16. N

    Te kenellä on asuntolaina,onko teillä lainaturvaa?

    On lainaturva ja toitaseksi se pidetäänkin,ainakin niin kauan kun takaajat ovat mukana...Eikä meilläkään se niin kallis ole etteikö sitä raskis maksaa.
  17. N

    Primolut-kokemuksia?

    "Tuli mten sattuu" eli selvennätään sitten :D Mulla tais alkaa vähän myöhemmin ne seuraavat kuukautiset,mut ei siirtyny täyttäkiertoa,ja kuukautiset oli muutenkin hassut,tippas miten sattuu ja normaalia kauemmin...
  18. N

    Primolut-kokemuksia?

    Mulla ne seuraavat menkat tuli vähän miten sattuu ja siitä taas eteenpäin alkoi tulla taas ihan oman normikierron mukkaan...Itse ehkä ottaisin varman päälle ja siirtäisin vasta,kun tarvii,miksi pitäisi ennakkoon siirtää?Miksi et voi siirtää sillon kun tarvitset?
  19. N

    Huih...Aamusta polille, ja ehkä käynnistys!

    Onnea matkaan :)
  20. N

    G: Onko tällä Oululaisia?

    :wave:

Yhteistyössä