Hakutulokset

  1. hösö

    Onkohan tää jotain ikään liittyvää

    Lapsi pian 5v. pissii jatkuvasti housuihin, yöllä ei tee mutta päivällä koko ajan housut märkänä. Pyykkiä riittää kun jatkuvasti ulkohousuja myöten pitää vaihtaa, oikeen hirvittää miten talvella kun tota vaatettakin enemmän ja pissatulehdukset sun muut vielä. Mitä tuolle nyt vois tehdä, ei tunnu...
  2. hösö

    jaahas, jotenkin sekava palsta nyt.

    Oppiikohan tätä käyttämään ollenkaan, oikeen osaa lukea edes noita alotuksia:vampire:
  3. hösö

    Maukas pannarin ohje?

    Mulla tahtoo se sisus jäädä aina tosi lötköksi tai sitten on kun kengänpohja koko pannari :ashamed: Kertokaas hyvä ohje että saisin edes jotenkin onnistumaan.
  4. hösö

    Mulla on koko ajan valkoinen tuo kirjekuori

    Tuo yksityisviestin kirjekuori. Eihän sinne edes pääse kun tommonen on |O
  5. hösö

    Voihan arse!

    Mun uudet housut ei taidakaan tulla tällä viikolla, höh. Oisin niitä nyt v.loppuna tarvinnu |O
  6. hösö

    Muita lapsenmielisiä

    Poika tossa äsken tokas että mulla on semmonen tunne että äiti on vielä lapsi :laugh: Lapsen suusta se totuus tulee :whistle:
  7. hösö

    Voihan nolous!

    ...
  8. hösö

    Peili makuhuoneen katossa

    ...
  9. hösö

    onko mies torjunnut sinut tai te miehen?

    ...
  10. hösö

    Voiko makaroni maistua hyvältä??

    Mun suussa maistuu ja vielä raaka semmonen :o Älytön himo tuli, onneks on hyvät hampaat :laugh:
  11. hösö

    Siivousta ja siivousta!

    Alkaa jo tuntumaan ettei muuta kerkee tekemään, ois ees yks päivä ettei tarttis tehdä mitään |O Enkä mikään tarkka edes ole et kokoaika pitäis paikkojen kiiltää mutta en ymmärrä miten tätä hommaa riittää silti joka päivälle. Pyykkivuoret on katossa vaikka joka päivä pesen, imuroida pitää joka...
  12. hösö

    Tylsää

    Mitähän sitä keksis, pää lyö tyhjää :attn: Eilen tuli siivottua niin ei sitäkään tekemistä. Ulkona jotenkin niin synkkä keli että ei oikeen innosta sielläkään olla, lapsetkin vaan narisee mitä tekis. huoh.
  13. hösö

    Mun silmää ei miellytä mikään koira

    ...
  14. hösö

    Sitä olis alotettava siivoomaan

    Laiskotuttaa vaan niin vietävästi. Pyykkivuori katossa ja villakoirat hyökkii jalkoihin, eli pakko :kieh:
  15. hösö

    Perhana!!!!

    |O |O |O |O |O :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Eikä helpota yhtää!
  16. hösö

    Ei mulla oikeita ystäviä ole ollukaan

    ..
  17. hösö

    Olen alkanu haaveilemaan marsusta/marsuista

    Mutta meillä ei ikinä ole marsua ollut, rottia ja hamstereita kylläkin. Eroaako nuo sitten paljonkin hoidosta ja mitenkäs lapsiperheeseen sopivat?? Kertokaa plussia ja miinuksia.
  18. hösö

    Mikä meidän kuppeja vaivaa

    ..
  19. hösö

    Suihkussa käynti näillä keleillä yhtä tuskaa

    Meillä on tuolla suihkussa ihan saamarin kylmä, aina pitää saunakin laittaa päälle jos meinaa käydä ettei palellu.
  20. hösö

    kaikenlaisia tää maa päällään kantaa

    ...

Yhteistyössä