Hakutulokset

  1. NannaIhana

    MAJURIIII???!!???! Onko MAJURI linjoilla????

    help! paa yv jos oot!!!
  2. NannaIhana

    Niksipirkka tupakoitsijoille :D

    Onko sytkät aina hukassa? Nii mullakii... Ei hätää. Osta sytkä mikä sopii sisustukseen, sido naru/lahjanaru sytkän ympärille mikä sopii sisustukseen, vedä kirkas teippi viel narun päälle ettei se naru liusu sytkän päältä pois, teippaa narun toinen pää tupakkapaikkasi oven suuhun esim karmiin...
  3. NannaIhana

    uus vitsipino????? :DDD *nauraa kippurassa*

    Turistibussi oli täynnä mummoja. Eräs mummeli tuli tarjoamaan kuskille kourallisen rusinoita. Kuski otti rusinat ja söi ne. Vartin kuluttua tuli taas kourallinen rusinoita ja kuski söi nekin. Tämä toistui muutaman kerran. Sitten kuski kysyi, että minkähän takia mummo tarjoaa hänelle koko ajan...
  4. NannaIhana

    Mä niin tykkään tästä biisistä =)

    oli pakko pistää juutuupista ku radiosta tuli just loppu ku pistin päälle :p Chisu - Sabotage - YouTube
  5. NannaIhana

    Hejjj böönat, onks tääl ketään kuka tietäis vankilajutuista...

    Kun meillä on huomenna hml:ssa tapaaminen 3:lle henkilölle ja yks on kovassa kuumeessa ja ei voi tulla, nii pystyykö nyt enää saamaan sen tilalle toista ihmistä?? : /
  6. NannaIhana

    Voisko joku tulla vähä jeesiin mua??? :D

    :xmas: tarttis vaihtaa dvd koneeseen, mä en jaksa liikkua sohvalta :D mä oon hautautunu juustonaksupussin ja karpalolonkeron kans sohvan nurkkaan peiton alle :D btw...tuoks jääkaapista karpalolonkeron samalla, tää loppu just :whistle: terveisin lapsivapaata viikonloppua viettävä...
  7. NannaIhana

    BB suosikit ja inhokit :D

    Mä oon muutaman jakson kattonu ja voi luoja etten voi sietää sitä plondia, olikos se annika kuka koko ajan nauraa? sitte se pinokkionenänen, äijä, mikä sen nimi oli kuka kitisi siitä kyrvästä ottassa :D mut sitte taas se strippari on kiva ja se amanda, ja ben :heart:
  8. NannaIhana

    avaisko karpalolonkeron?

    häh :xmas:
  9. NannaIhana

    Mitä muijat, mikä boogie?

    :D:xmas:
  10. NannaIhana

    Mennääks nukkuun jo???

    |O|O|O Mua väsyttää, oksettaa, päätä särkee, en jaksa pysyä hereillä |O: / ruokakaan ei oo viel valmista. :'(:'( mennää jo?
  11. NannaIhana

    ääääääk,mä haluun just ny karaokeen :D

    mut ehän mä ny tähän aikaan enää viiti lähtee tankojuoppoileen |O laulaisin tän: Marilii - Sinun - YouTube :xmas:
  12. NannaIhana

    Sanokaas mitä mä teen hiuksilleni?!

    Toi jäätävä juurikasvu ainaki pois mut mun tekis mieli vaihtaa väriä.. ei tummaa mut jotain muuta... sitte toi malli.. toinen puoli on korvan kohdalta lyhyempi ku oli lyhyt malli mut en haluis lyhyttä TAAS.. |O help!! :D *kuva poistettu*
  13. NannaIhana

    Tää biisi ja sit tuutimaan?!

    Sonata Arctica - Shy - YouTube :heart: :heart: :( saanko laulaa, jos laulan ihan hiljaa ettei naapurit kuule :saint:
  14. NannaIhana

    Mulla on ihan hillitön

    TYTTÖVAUVAKUUME!!! :O :snotty: :|
  15. NannaIhana

    Kukas mua tulee ettiin viikonloppuna...

    Ku meinaan lähtee huomenna keskenäni sienimetsään ja kerran ku pyllistän siä nii oon jo hukassa :saint: :confused: Mullon maailman huonoin suuntavaisto! Noi Treen poliisit ku ei löydä mitään eikä ketään :snotty:
  16. NannaIhana

    iltanaurut :D

    Mies tuli kotiin ja huomasi vaimon pakanneen laukkunsa. -Mihis olet lähdössä? -Meen Helsinkiin, tienaan 400 euroa laaki siitä mitä annan sinulle ilmaiseksi. Kului sekunti ja mies liittyi seuraan matkalaukkunsa kanssa. -Mihinkäs sinä olet menossa? kysyi vaimo. -Tulen hesaan kanssa, mun on...
  17. NannaIhana

    apuaapuaapuaapua!!!!! auttakee plondia!!!!

    :O|O:confused::kieh: kele! oon koko ajan luullu et meijän tietsikan kajarit on paskana ku toi ääni on ihan perseestä ja tulee sellanen TRRRR aina välillä. No, ostin sitte uudet hyvät huiput kajarit subbarilla ja se helvetin TRRR kuuluu edellee! onks täs ny joku muu sitte rikki? äänikortti...
  18. NannaIhana

    voi vi...!! Jo toisen kerran

    joku pe*keleen ääliö meinaa tuupata pakullansa mun kylkeen :kieh: ajan suoraan, oikeenpuolimmaista kaistaa (omakotialue) ja oon kääntymäs vasemmalle pihaan, laitan vilkun, oon kääntymäs ku saan just ja just pyssättyä auton ku joku pe*keleen tampio tulee vasenta puolta mun takaa :O ohittaa...
  19. NannaIhana

    help!!! yks osote hukassa...

    mikä sen osoitteen nimi oli, missä sai testata omalla kuvalla mikä kampaus sopii :D
  20. NannaIhana

    Antakaas ny mulle hyviä vinkkejä tupakoinnin lopettamiseen....

    Oon toista päivää polttamatta ja tää on ihan helvettiä :$ Mä haluun tupakkaaaa!!!!! Millä mä saan ajatukseni ny pois siitä? Mitä mä keksin tilalle? Oli ihan tuskaa ku ystävä tos soitteli ja juoruttiin sen kans ja aina tottunu meneen istuun pihaan ja poltteleen röökiä samalla ku juoruaa, nyt...

Yhteistyössä