Hakutulokset

  1. S

    hassu kysymys

    olin passissa ja pp 14 tortaina oli nega :( ja lopetin sit zumenonit ja luesteronit ja tuli menkat parin päivän päästä . ja nyt menkat lopuillaan . eilen oli kuumia aaltoja ja lämmötkin oli koholla vielä, ehkä johtu noista kuumista aalloista . mutta nyt se kysymys :) koska ovulaatio tulee...
  2. S

    zumenon korvaako kela sen ???

    ?
  3. S

    ronjaaa

    mitä sulle kuuuu ?
  4. S

    HUNAJABUBU

    no mitäs nyt lämpöjen kans , kun oli tuhruttelua ?? toivon sulle isooooo plusssaaaa =)
  5. S

    missäs kohtaa lämmöt laskeneet

    menkkojen tulollaan ??
  6. S

    Ronjaaaaa

    mitäs sun piinailuun kuuluu ?? et oo sitten tullu meidän piinausketjuun mukan ?! =)
  7. S

    joulukuun toiveikkaat : PIINAILIJAT !!

    pohtijatar, siisami ja muut !! mitä teille kuuluu ?? ja mis kohtaa piinailua meette?? =)
  8. S

    tierättekö ...

    kun lamppuja saa ostaa niit jossa on muka se tuli / liekki sisällä. myydäänkö niit ollenkaan joulu kynttelikköön ??
  9. S

    voi tota bb- johania

    toivottavasti se saa ulkoelämäs olla sen tulevan lapsen kans :ashamed: toivottavasti johan voittaa huomenna !! =)
  10. S

    autttakaa joku please...

    mä oon käyttäny gonal-f :ää ja mulla on gonal 900 käytettynä, gonal 300 käytettynä ja nyt on gonal 450 käytössä. 27.11 ostin ton gonal-450 ja mun annos on 150 illas. olin eilen lääkärissäja se sano, et mun pitää 28.11 laittaa 150, ja 29.11 150 ja sit se viä laittoi 30.11 , et pitäs käyttää...
  11. S

    sankari koira nipa

    ihana koira ... mulle tuli AIVAN ITKU, KUN LUIN , KUINKA MONTA IHMISTÄ SE ON TÄL VIIKOLLAKIN PELASTANNUT .. iso halaus nipalle :hug: :flower: !!
  12. S

    kuinka yleistä on toi , että ekas ultras ...

    jonkin verran munasoluja ja toisessa ultrassa vähemmän ja punktiossa viä vähemmän ?? :o kertokaa kokemuksia .
  13. S

    jos joku tietää voisiko kertoa mulle

    mulla siis ivf ja haluisin titää munasolujen koosta , et mikä on se hyvä/huono koko ? ja mikä määrä on hyvä saraa minimi / maximi punktiossa ?? ja sit limakalvonpaksuudesta mikä on hyvä / huono paksuus ? yritin googlettaa, mutta en löytäny mitään tietoo ! voisko joku auttaa jos tietää ...
  14. S

    onko kellään tayssilaisella luovutetut siittiöt käytössä ?

    ja te tayssilaiset oletteko tamperelaisia vai lähetteellä ? kun mä noita jonoja viä mietin !? en oo viittiny sinne tayssiin soittaa, kun en ole siellä vielä koskaan käynytkään :xmas:
  15. S

    KIIREELLINEN KYSYMYS !!

    MÄ KÄYTÄN NÄNÄ SUMUTETTA LÄÄKÄRIN OHJEEN MUKAAN 2 KETAA PÄIVÄSSÄ KUMPAANKIN SIERAIMEEN ja, kun alotan conal piikin ( tänään ) niin sitä nenä sumutetta pitää ruveta laittaan a kertaa päivässä VAIN toiseen sieraimeen ! mitä nyt aamulla sitten teen , kumpaankin sieraimeen vai vaan toiseen , kun...
  16. S

    huomenna alotan gonal piikin ..

    mihkä aikaan illasta aikasintaan sen vois ottaa ?? kun aattelin tota 16.00 , kun mies tulee töistä, kun en itte uskalla laittaaa. pyörryn varmasti, kun näenkin sen piikin !! :ashamed: mihkä aikaan te ootte ottanu ?
  17. S

    tyhmä ja noloo kysymys

    :ashamed: mä pelkään , et käytän jotenkin väärin tota synarelaa , kun maistan kurkussa sen maun joskus . onko se normaalia ? aina, kun laitan aamulla synarelaa niistän nenänkin niin , kuin pitääkin , mutta sitten , kun synarela on 10...
  18. S

    minkälainen punktiokipu on ?

    :ashamed: menkkamaista vai ?

Yhteistyössä