Hakutulokset

  1. M

    Vauvakuume!

    Ehkä munki pitää tunkee itteni jonnekkin missä on pieni vauva.. jos tulisin järkiini..
  2. M

    Vauvakuume!

    Kuin monella on?? Mulla ihan mieletön!! Mulla lapset on 5, 4, ja 3 ja nyt olis jo niin hirveää kuumeilua!! Mies ei kyl ole ihan yhtä innoissaan :/
  3. M

    Hips hei!

    Jiihaa! :D
  4. M

    Hips hei!

    Ja kukaan muu ei tiettykkään ole mittää juonu?? hik.. =)
  5. M

    Onko täällä enään?

    Mä tulin juur.. ja varmaan viimeks käyny puol vuotta sitten :) Ku on noi naamakirjat ja muut..Mut tosiaan onko tääl muit?
  6. M

    Kuinka paljon toinen lapsi muuttaa elämää?

    No... hmm.. hyvässä ;) Onhan sekin oma kullannuppu! Ja kaikkeen sopeutuu! Kaikkein eniten se elämä muuttuu kun eka lapsi syntyy!!
  7. M

    Pisin aika ilman seksiä parisuhteessa??

    Ja paskan marjat... ihan kevyesti varmaan pari kuukautta! käsi sydämelle naiset; kuin usein te bylsitte?? siis aikuisten oikeesti? Mun mies väittää et KAIKKi avioparit paneksii noi pari kolme kertaa viikos... hmmm. siis ku on lapsii paljon.. pieniä.. ihan tosi muka??.. no nii kai sitte.. mä ooon...
  8. M

    pikkujouluissahan tuo vielä

    miestä tässä oottelen kotio, pikkujouluis ukonturjake viel kohnii :D heil vähän myöhään/ tai aikases ne.. mut kummiski. Tulis kotio jo.. :whistle:
  9. M

    Mitä maksaa?

    En tiä vaan, en ole ikin tullu ees ajatelleeks, oon ollu ain siin uskos et ne maksaa muillakin, siis kun ne askartelee siel tosi paljon niin tottahan toki siitä kuluja tulee ja pieni seurakunta kyseessä ( hieman alle 2000 hengen paikkakunta) Täytyy ottaa asia varmaan puheeksi muitten äitien...
  10. M

    Mitä maksaa?

    Tosin, meil esikoisel toi on aina viikon kohokohta kun pääsee kerhoon et sen puolen siit sen 30 euroo ain puoles vuodes maksaakin. Kun muuten aika vähän näkee kavereit
  11. M

    Mitä maksaa?

    Miten tääkin voi olla mahollista, tai sit tääl takapajulas on niin köyhä seurakunta..
  12. M

    Mitä maksaa?

    ja kellään muul ei sit maksa mitään.. EPÄREILUU. ja mä joudun yhdest jo pulittaan 60 euroo vuodes..
  13. M

    Mitä maksaa?

    kuhan nyt uteliaisuudesta kysyn.. Et mitä maksaa teil muil lasten seurakunnan päiväkerhot? meil on silleen et syksy 30 euroo ja kevät 30 euroo ja 1 kerta per viikko. Onko toi olevinaan kallis vaiko halpa, ei meinaan hajuukaan. sit siit aika tyyrist tulee kun aattelee et meil on koht kolme lasta...
  14. M

    Höh, eihän tässä näin pitänyt käydä :/

    no jottaan sä kyl oot sit ostanu :D
  15. M

    Höh, eihän tässä näin pitänyt käydä :/

    no jottaan sä kyl oot sit ostanu :D
  16. M

    Kukas lähtis kaveriks?

    No kiva :) Tää palstakin tökkii koko aika joten ois sauhut paikallaan..
  17. M

    Kukas lähtis kaveriks?

    Taijan olla teitille ihan tuiki tuntematon palstalainen, mutta enivei, lähteeks kukkaan sauhuil mun kans? =)
  18. M

    ***PERJANTAIN MUSAPINKKA***

    http://www.youtube.com/watch?v=hnkQNAhSZiU Caballero - hymn
  19. M

    ***PERJANTAIN MUSAPINKKA***

    http://www.youtube.com/watch?v=rgmJ1miBzek Fiilistelyjä.. ihana kipale elikäs Billy Joel- Honesty

Yhteistyössä