Hakutulokset

  1. M

    sukupuolesta arvoitusta kehiin

    Aijaa.com - masuasukin sukupuoli arvoitus Käytiin tänään rakenneultrassa rv 20+4, koko vastasi tv 21+0, kaikki oli kunnossa <3 Saatiin kolme kuvaa muistoksi ja yksi kuva on sukupuolesta, kuva on heikko mutta onko ehdotuksia? Emme tosiaan saatu tietää, vaan saatiin arvoituskuva. :) Manzu
  2. M

    tiedättekö pitääkö paikkaansa?

    Ja saan vasta 5vkon päästä ottaa kipuihin.. Silloin on turvallisempaa. Mulla jo aiemmin ollu samaa lääkettä ja silloin imetin.
  3. M

    tiedättekö pitääkö paikkaansa?

    Litalgin 30kpl pakkaus
  4. M

    tiedättekö pitääkö paikkaansa?

    Juu, sairauden hoito kohdassa raksi. Lääke maksoi yli 17€.
  5. M

    tiedättekö pitääkö paikkaansa?

    Mulla oli äitiysneuvolan neuvolalääkäri eilen ja hän määräsi reseptillä särkylääkettä vatsakipuihin. Kävin apteekissa sen hakemassa ja se apteekkari sanoi että en saa siitä kelan korvauksia kun se on määrätty neuvolan puolelta. Wtf? Lääkäri on sama kunnan terveyskeskuksessakin. Voiko pitää...
  6. M

    Neljäs tulossa heinäkuu

    Heipä hei naiset! :) Saako liittyä seuraanne? :) Oon 28v kolmen lapsen äiti ja kahdelle äitipuoli Pohjanmaalta ja neljännettä/kuudennetta odotellaan. Synnytyssairaala on vks. Raskausviikoista ei ole vielä tarkkaa tietoa. Meillä aiemmat muksut T07, P09, T11 + P96 ja P00. Menkkojen mukaan...
  7. M

    Kuvia plussatesteistä

    Aijaa.com - 10416346 Tein noin 3vkoa sitten haamun/negan juuri ennen lomareissua jolla oltiin 2viikkoa ja tänään tein tälläisen testin. Ja eiköstä meidän esikoinen ole juuri nyt parvorokossa. :/
  8. M

    Kuvia plussatesteistä

    Aijaa.com - 10282601 Näkyykö täs punaväriä vai ei? Nyt kp:t 40/28. täs toinen kuva. Aijaa.com - 10282609
  9. M

    Alanya - lapsiperhe - kokemuksia

    Voi, kun kiva! :D Tosi ystävällistä!
  10. M

    Alanya - lapsiperhe - kokemuksia

    Jes! Laitankin ylös nämä. :D Osaatko arvioida missä summissa pyöritään, jos siis hommataan ravintolan kautta koristelut, kakut...? Ja ihan englanniksi asioimme. :D Ettei meitä nyt iha vedetetä hinnoissa. :D
  11. M

    Alanya - lapsiperhe - kokemuksia

    Hei! Olemme menossa Alanyaan lomalle. Lapset ovat 5v, 3v, 10kk. Mitäs retkiä / puuhastelua voisitte suositella? Meitä lähtee isompi porukka. Vietämme meidän mamman 50v. synttäreitä siellä. Ajattelimme ostaa lahjaksi manikyyri, pedikyyri, kampaamo, hieronta...vielä vähän epävarmaa millainen...
  12. M

    Kuvia plussatesteistä

    Eipä tässä auta muu kuin odotella joko sitä viivan vahvistumista taikka niitä menkkoja. Mutta luulenpa, että menkat ne sieltä kuitenkin alkaa.. kun ei mulla ole mitään muistikuvaa milloin me oltais miehen kans touhuttu.. :) Ja luulis noilla päivillä jo viivan olleen vahvempi.
  13. M

    Kuvia plussatesteistä

    Aijaa.com - 10246591 Tein uuden testin. Viiva ilmeni testiaikana. Mulla ihan hirveet valkovuodot meneillään.. Onko merkki siitä että menkat alkaa ? :/ mut tosiaan nyt kp:t 33/28 Täs viel toinen kuva Aijaa.com - 10246589
  14. M

    Kuvia plussatesteistä

    Heips! Täällä taas huhuilen. Täti sit tuli viime kuussa ekan kerran sit 9kkteen. Kierto normisti ollut se 28päivää ja se tuli täyteen lauantaina eli nyt olis kp:t 32/28. Äsken tein testin, jotain nään mut onkohan vaan viivanpaikka tai ennemminkin nega. :/ Aijaa.com - 10242011...
  15. M

    Lapsiperheen kanssa lomalle Alanyaan - vinkkejä kaivataan!

    Me yövytään Panorama villassa. Meitä lähtee isompi seurue sinne. Vietetään siellä mun äidin 50vuotis synttäreitä.
  16. M

    Lapsiperheen kanssa lomalle Alanyaan - vinkkejä kaivataan!

    Kiitti täydennysvinkeistä! :)
  17. M

    Lapsiperheen kanssa lomalle Alanyaan - vinkkejä kaivataan!

    Hei! Olemme menossa kesäkuussa 2 viikoksi Alanyaan 10kk, 3v ja 5 v kanssa. Emme ole aiemmin matkustaneet muksujen kanssa lentokoneella taikka oltu ulkomailla heidän kanssaan. Ainoastaan kotimaamatkailua harrastettu. Nyt sitten pyytäisin vinkkejä tavaroista/asioista mitkä olette todenneet...
  18. M

    Kuvia plussatesteistä

    Mikäs tämä nyt on? Viivanpaikkako vain vaiko punertaako hieman kun klikkaa isommaksi? Aijaa.com - 9937792
  19. M

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Onnittelut plussanneille! Mie oon myös toiminut pph:na. Aloitin esikoisen ollessa 7kk ikäinen ja heti uudelleen kun keskimmäinen oli 8kk ikäinen ja nyt kolmas on sen 8kk ikäinen, mutta en aio palata enää tekemään sitä hommaa. Tein sitä ainoastaan sen takia, että saan kasvattaa omat muksut...

Yhteistyössä