Kuvia plussatesteistä

Tsirpu: oli kyllä vahva viiva. :) toivotaan, että viiva vahvistuu entisestään! <3

Omaa napaa.. Huoh Huoh ja Huoh! Tein eilen illalla sitten cittarin pregcheck puikkotestin. Melkein heti siihen ilmestyi haalea viiva jonka erotti tosi selkeästi. Testin kuivattua viiva hävisi?!?! Tein testin juuri ennen saunaa ja ajattelin että otan kuvan viivvasta saunomisen jälkeen, mutta.. Noh, kattokaa ny tuota.

Aijaa.com - 9934470

Mulla ovistestit (sofi one step) näyttää jo viidennettä päivää ovisplussaa.. Wtf?!? Mun kroppa näköjään ihan sekasin.

Olot seuraavat: väsy, etova olo, turponut olo, kylmä, kukkiva naama, hajuherkkä ja päänsäryt. Vitsit, olisikin menkat joita odottaa alkavaksi, mutta ku ei ole.
Helmikuus ystävänpäiväiltana pyyhkies tuli ruskehtavaa vuotoa ja luulin jo menkkojen palaavan, mutta ei alkanut ja maaliskuussa odotin jo niitä mutta ei niin ei!

Mies valitti jo että menee rahaa testeihin.. :(
 
Viimeksi muokattu:
Olen lukenut tätä ketjua alusta asti, nyt päässyt sivulle 69. :D Tässä välissä on pakko tulla kysymään helppiä oman haamun kanssa. Voivoi. :)

Tilanne on siis sellainen, että meillä on 6 kk vanha tyttö. Imetän vielä, eikä kuukautiset ole alkaneet. Oireita on nyt pari viikkoa ollut, ajoittain kovaakin alavatsakipua, kuvotusta yms.

Dpo 12 tein RFSU First Signal-testillä selvän haamun. Nyt en ole testannut, huomenna haen apteekista Apteekin Oman, kun se on saanut kehuja. Esikoisesta tein ensimmäisen ja ainoan testin rv 6 ja oli silloin tietysti selvä plussa.

Kertokaahan näättekö tuossa alimmassa testissä haamun? Testit (David, herkkyyttä en tiedä, kun ei paketissa lukenut?! Pitäis olla kuitenkin herkkiä..) on tehty dpo 14, ylemmät aamun toisesta virtsasta ja alin heti seuraavasta.

Miten on yleensä mahdollista, että nuo ylemmät ovat negoja, kun virtsa oli ollut tunteja rakossa. Alinta testiä varten vain n. tunnin?! :O

MUOKS// Nuo dpot ovat siis siitä oletetusta oviksesta JA samalla myös ainoista seksikerroista akoihin. Heittovaraa muutama päivä. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Fuyu: Meillä on samanlainen tilanne. Mun nuorimmainen on nyt 8kk ikäinen ja häntä vielä imetän. Kuukautisia ei ole näkynyt sitten jälkivuodon jälkeen. Mitä nyt helmikuus vähän tuhrua tuli pyyhkiessä ja tosiaan luulin, että nyt se taas alkaa.. mutta ei alkanut.. oloja on vaikka kuinka.. mutta kierrosta en osaa sanoa paljoakaan.. sen takia yrittänyt tikuttaa.. en oo oikeen tottunut noihin ovistikkuihin, mutta kaks vahvaa viivaa on tikkuu tullut jo viisi päivää.. r-testit näyttää joko haamua tai viivanpaikkaa taikka sit viivat häviää.. :O

Mutta sun testissä (saan auki vaan tuon yhden..oliko kuvia useampi?) näyttäis olevan jonkinlainen viiva.. toivotaan, että vahvistuisi tuosta! :)
 
Manzu: No voi että, ei kyllä toivois tämmöstä tilannetta kelleen. :( Kokoajan kun miettii asiaa niin eihän siitä mitään hyvää seuraa. Tyttöki miettii varmaa et mikähä tota äippää vaivaa, ku se tihrustelee noita tikkujansa kokoajan. :whistle: Ei ollu kun tuo yks kuva tossa. :) Kännykameralla otettu niin tosi huono kuvanlaatu. Luonnossa tuo viiva näkyy kyllä ihan ok. Tsemppiä sinne, että tulis selkeyttä tilanteeseen!!
 
Tsirpu..miekään en nyt eroita, kuin yhden viivasen..

Olisko RFSU:n testi todellakin voinut näyttää ihan omiaan?..eeeei kai, mikäli vielä testiajalla tulkittu..

Vielä on aikaa tulla punaväriä!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
fuyu - nytpä mie vasta hokasin, jotta siulla siinä 3testiä yhdessä päälletysten!:D
..ja aivan, kuin ylemmässä toisaan olisi jotahin..pieni on ja epäselvä kuvanen kyllä..


ON..vuoto hissukseen alkaa ja enää muisto vain viivan aluista testeissä..näin se vaan nyt meni.
Tänään dpo14(13?) ja Kp24
 
Viimeksi muokattu:
Harmi kun en hoksannut ottaa kuvaa, jotta olisitte saaneet kanssani pähkäillä..Menkkojen alkuun 4-8 pv, joten ajoissa olen... Davidin? herkällä tänään huvikseni kokeilin ja viivanpaikkaan tuli tasan keskiväliin punainen piste. Ei siis mitään viivaa. Onko muilla tällaisia tullut ja mihin suuntaan muuttuneet? Hävinneet vai muuttuneet viivaksi? Eipä ole ennen tuollaiseen tullut törmättyä!
 
Heipparallaa kaikille..
Tänne liityin, kun muutaman päivän olen teitä lueskellut (sivusta 1 eteenpäin)..
Ihanaa, että tälläistä palstaa ylläpidetään. Tästä on niin paljon apua oman mielenterveyden kannaltani ollut! :D

Noh.. Tilanteeni on siis se, että minulla on nyt viisi päivää ollut r-testeissä haamua. Olen tehnyt kahtena ensimmäisenä päivänä herkän testin - haamut
sitten evilo - haamu, sitten apteekin oma - haamu...
Tänä aamuna tein apteekin herkän kasettiraskaustestin, ja haamu oli selkeästi himmentynyt :(
Onko teillä kokemuksia tälläisestä? Kertokaahan, nimenomaan tuosta apteekin herkästä 20 mllU testistä...
Tässä pari kuvaa tältä aamulta, joissa ei juurikaan mitään ole :(

Aijaa.com - että näin
Aijaa.com - että näin

Kiitos kaikille jo nyt vastauksista! :)
 
Make: mikä sun kp:si on? Se on aika ratkaisevaa tuollaista viivaa tulkitessa. Itse en suosita eri merkkisillä testaamista samassa kierrossa, koska herkkyydet vaihtelevat ja saavat aikaan harmaita hiuksia. Mulla on käytössä milloin mitäkin halpis-testiliuskoja, ja jos tilanne vaatii tarkennan apteekin omalla + digitestillä.

Itsellä tarinana kierrukan poisto 1v 1päivä sitten, ekasta kierrosta tärppi ja tuulimuna-kaavinta vkoilla 12+. Sen jälkeen ei mitään.
 
nyt kp 28..
Mulla vuoden ajan ollut hormonejen kanssa ongelmia, joten en tiedä miten pitkä kierto normaalisti pitäisi olla. Myös lievä PCO todettu.

clomit käytössä nyt toista kuukautta. Ensimmäisellä clomikierrolla ei kehittynyt munasoluja, mutta nyt kehittyi 14mm ja 20 mm...
 
Minulla oli ovulaatio 24.-25.3... Ja olen nyt viidettä päivää testannut tosiaan sitä haamua.
Kiinnostaisi kans itseä tietää että milloin se pitäisi olla selkeä plussa..
Toki tiedän, ettei kaikilla edes selkeää plussaa tule... On tämä rankkaa :(

Onneksi täälä on paljon kuitenkin plussanneita! Onnittelut siis kaikille!! =)

Pikkumami: Koska olet tehnyt ensimmäisen testin?
 
Raskaustesti.info:

"Raskaushormonin eli HCG:n tuottaminen elimistössä alkaa silloin kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohtuun. Tämä yleensä tapahtuu noin 6 päivää irroneen munasolun hedelmöittymisen jälkeen. Toisilla aikaa saattaa mennä kaueminkin. HCG:n taso kaksinkertaistuu noin 48 tunnin välein aina huippuunsa saakka, joka on 50-70 raskauspäivän kohdalla. Noin 10 päivän kohdalla hedelmöittymisestä eli pari päivää ennen kuukautisten odotettua alkamasajankohtaa HCG:n eritys voi alkaa kohota voimakkaasti ja raskaus jo tällöin saattaa näkyä raskaustestillä positiivisena tuloksena.

Raskaustesti kuitenkin kannattaa tehdä vasta kuukautisten poisjäännin jälkeen. Luotettavimman tuloksen raskaustestillä saa kun tekee sen noin viikko kuukautisten poisjäännistä. Aikaisessa vaiheessa raskautta testit eivät ole niin luotettavia, sillä hormonitaso ei välttämättä ehtinyt nousta niin, että sen havaitsisi raskaustestillä luotettavasti. HCG:n nousu on kaikilla yksilöllistä, toisilla taso nousee hitaammin ja toisilla nopeammin, joten testit eivät anna kaikille oikeita tuloksia samoihin aikoihin."
 
mur-mur onpa tyhmää että se vuoto alkoi..!:hug:

Sanon tän varmaan täällä forumilla kolmatta kertaa, mutta musta tuli nyt vannoutunut digitestien puolestapuhuja. Eli jos haamuilette, ostakaa digi viikkonäytöllä! ne on niin selkeitä, ja pelasti ainakin mun mielenterveyden.

Täällä jännitellään pysyykö pikkuinen kyydissä, mutta ainakin oon innoissani aamuisesta testistä, kun 5päivässä digitestin 1-2vko muuttui täksi:

Aijaa.com - 9940040

Plussatuulia kaikille iso kasa!:heart:
 
ihanaa intoilija !! :)

kai se pitäisi mennä ostamaan sellainen digitesti.
en ehkä sekoaisi ihan täysin. Teen kyllä vielä tuon yhden apteekin "herkän" testin huomenna tai vasta sunnuntaina, ja sitten ensi viikolla haen digin jos kuukautisia ei ole kuulunut tai haamua näyttää edelleen...
 
Moi taas kaikille )

Murmur halituksia...todella ikävää....

Teille plussanneille onnea jatkoon...

Mulle ei mitää uutta, en oo testaillu, enkä testaa tuli menkat tai ei...ihan turhaa
kuluttaa aikaa ja rahaa saamatta edes vastausta..joten ens tiistaina pitäisi menkat kai
alkaa ja mahaa taas sattuu...tissit ei oo ees kipeet ja turvottaa, väsyttää ja itkettää,
hermot palaa ihan pienestä ja kaikkia muitakin menkkaoireita....

Positiivista ajattelua kaikille..mä en ole nyt raskaana mutta tuen kyllä teitä muita :)
 

Yhteistyössä