Hakutulokset

  1. D

    3kk vauva syönyt tänään aamumaidon jälkeen 2 kertaa...

    ei hätää, meilläkin oli tuossa iässä päivä jolloin vauva ei paljoa syönyt. ihan normaalia on.
  2. D

    Saarijärveläisiä mammoja hohoij?

    Mihin päin Saarijärveä olette muuttamassa?
  3. D

    Saarijärveläisiä mammoja hohoij?

    Täällä yksi Saarijärveläinen :wave: 28v olen ja 7kk pojan äiti :)
  4. D

    Mulla on nyt tilanne, ettei ole seuraavaksi kahdeksi viikoksi rahaa

    Diakoniatoimistosta kannattaa käydä kysymässä apua.
  5. D

    onko joku saanut?

    Sinne voi varata ajan tai mennä päivystysaikana ilman ajanvarausta. Yleensä antavat ainakin ruoka-avustuksen, jolla voi käydä kaupasta ostamassa ruokaa.
  6. D

    Onko kukaan pesettänyt mattoja pesulassa?

    Meillä maksoi 2 isompaa mattoa ja yksi pienempi n. 35?.
  7. D

    Säilytättekö kananmunia jääkaapissa vai kaapissa?

    Jääkaapissa säilytän. Jos päiväys on mennyt niin testaan vesilasissa ennen kuin käytän :)
  8. D

    Ostakaa kissallenne sitä kalliimpaa ruokaa eläinkaupasta!

    Ei tulisi mieleenkään syöttää noille kissoille markettiruokaa :) Royal Caninin Sensibleä syövät.
  9. D

    Mitä lasissa, mitä lautasella?

    Laittikokista ja pähkinöitä.
  10. D

    minkä ikänen käyttää 74cm vaatteita?

    Me saatiin melkein kaikilta pelkästään 74cm vaatteita lahjaksi kun poika syntyi. Onhan se nyt ihan kiva, kun tuo on seuraava johon siirrytään (poika nyt vähän vajaa 5kk), mutta kyllä silloin olisin toivonut pienempiä vaatteita.
  11. D

    Kysymys karppaajille

    Jos kiinnostaa niin karppaus.infon foorumilta löytyy perhekarpit osiosta paljon keskustelua aiheesta :) Muistaakseni sitä pystyi lukemaan myös vaikkei ole rekisteröitynyt.
  12. D

    g: mitä tilaatte grilliltä

    Kebab salaatilla :D
  13. D

    Entisiä/nykyisiä Saarijärveläisiä ?

    Suvin tiedän minäkin :) Pakko myöntää että googletin nimimerkilläsi jo tuossa joku aika sitten ja löysin irc-galleria profiilisi. Oon kyllä utelias :laugh: YV:llä saa minun nimeäni kysellä jos tahtoopi :saint:
  14. D

    Entisiä/nykyisiä Saarijärveläisiä ?

    Aika hauskaa kyllä, että kaikki suunnilleen samanikäisiä :)
  15. D

    Kuinka kauan antaisitte alle 3-vuotiaan pelata?

    Alle kolmevuotiaan en antaisi minäkään vielä pelailla.
  16. D

    Entisiä/nykyisiä Saarijärveläisiä ?

    Onhan se nyt vähän pelottavaa selata noita otsikkoja ja löytää sieltä tällainen ketju :D Saarijärveltä olen ihan kotoisin, muutaman vuoden asuin välillä muualla ja nyt viime kesänä muutin tänne taas. Asuttiin miehen kanssa Helsingissä, mutta kun tulin raskaaksi niin tultiin siihen tulokseen...
  17. D

    alle puolivuotiaan ruokailu matkalla

    Tuttipullon lämmitin on ollut meidän pelastaja automatkalla ollessa :) Ei ole tarvinnut etsiä paikkoja missä lämmittää kun laittaa vain lämmittimen päälle. Meillä on sellainen lämmitin, joka laitetaan tupakansytyttimeen kiinni.
  18. D

    Entisiä/nykyisiä Saarijärveläisiä ?

    Pelottava ketju :D Täällä yksi nykyinen Saarijärveläinen :)
  19. D

    Saako sitä lanoliinia tavarataloista?

    Itse käytän Lansinohia villiksien lanoliittamiseen, kun en sitä muuhun tarvinnut. Aika riittoisaa tuo on kyllä ollut. Vielä ei ole muuta lanoliinia tarvinnut ostaa.
  20. D

    Korvikkeet reseptille? Puolesta vai vastaan?

    Ehdottomasti vastaan. Kyllä se ainakin itselleni oli ihan tarpeeksi vaikeaa ostaa korviketta ihan kaupastakin, vauva ei suostunut syömään rinnasta, kun oli jo laitoksella oppinut, että pullosta saa maidon helpommin. Ja kyllä minä mieluummin sitten annoin suosiolla korviketta kuin huudatin...

Yhteistyössä