Hakutulokset

  1. L

    Böö

    Onko ollut ikävä? :D
  2. L

    Lunatic

    Muistutatkos mua, mikä oli sun aiempi nimimerkkisi? Mä olen ollut pitkään palstalta poissa. :whistle:
  3. L

    Kiitos taas kerran Jaanuska!

    Taas oli ruokaohje hukassa. Google löysi linkin palstalle Jaanuskan vastaukseen. :D Mä ajattelin, että ensin etsin googlella, jos ei löydy, niin huutelen Jaanuskalta apua. =) Sulla se on ehtymätön varasto noita kaiken maailman reseptejä. :D
  4. L

    Ananaskakku?

    Mieheni suosikki ja anoppivainaan resepti on hukkunut. :( Ananaskakkun pinnalle/päälle tuli ananasviipaleita ja kookoshiutaleita. Onko kellään kätköissään sellaisen ananaskakun ohjetta? Google ei löytänyt mulle oikeaa.
  5. L

    Minkä ikäisenä taaperonne oppi juoksemaan?

    Pojun (1v 8kk) kaikki ikätoverit (2 kpl kavereita ;)) eivät osaa vielä juosta, vaikka hän on juossut jo 14 kk iästä. Ihan vertailun vuoksi: Koska teillä juostiin ekan kerran?<br><br>
  6. L

    Pk-seutulaiset (taaperoiden) vanhemmat!

    Ei sattuisi teillä olemaan sitteria turhan panttina. Mä tarvitsisin Helsingissä juhannuksen jälkeiseksi viikoksi lainaksi/vuokraksi vauvasitterin. Junalla kun matkustan lasten kanssa, täytyy jotain tarpeellistakin jättää pois matkasta. :/ ;)
  7. L

    Turun suunta

    Onko innokkaita treffailijoita?
  8. L

    Punajuurten keittäminen

    Äitini opasti minua, miten punajuuret kannattaa keittää. Punajuuret keitetään suolattomassa vedessä kuorineen. Kypsyminen kestää kauan. Vettä täytyy lisätä keittämisen aikana. Kun ne ovat kypsiä, siis pehmeitä haarukalla koittaessa, otetaan kattila levyltä ja annetaan punajuurten jäähtyä...
  9. L

    Rengasliinakokemuksia kaipaan

    Millainen rengasliina on paras? Olkatoppauksilla, reunatoppauksilla vai ilman "hienouksia"? Aion hankkia rengasliinan tälle kakkoselle. Mulla on jo pitkä trikookantoliina, mutta haluan myös lyhyemmän "pikaliinan".
  10. L

    Vaunut Hollannista?

    Onkos joku tilannut Hollannista X-Adventuren Twincoa? Me suunnitellaan, että tilattaisiin sieltä, kun saataisin huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta. Onko kenelläkään kokemuksia näin ison tavaran tilaamisesta?
  11. L

    Turku BabyBio 15.3.

    Onkos muita plussalaisia tulossa ensi tiistaina klo 13 elokuviin Kinopalatsiin? Leffana Finding Neverland, pääosissa iki-ihana Johnny Depp :p ja Kate Winslet.
  12. L

    Mikä yllätti isyydessä?

    Äitiydestä on kysytty monta kertaa Mitäs nyt-osastolla. Tasapuolisuuden vuoksi täytyy isiltäkin kysyä. Mikä yllätti isyydessä? Vai onko isyys juuri sitä, mitä kuvitelit?

Yhteistyössä