Hakutulokset

  1. T

    Tämän olisin halunnut tietää

    En tiedä olisinko halunnut tietää, mutta asioita raskaudesta mistä ei yleensä puhuta: - "Vehkeet" vihloo ja väliliha turpoaa, varsinkin raskauden loppuajasta - Jälkisupistukset - Synnytyksen jälkeen ensimmäinen kerta paskalla saattaa olla "hiukan epämukavaa" - Imetys ja maidonnousu ei ole...
  2. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Huomenta. Painosta... Mulla esikoisen odotusaikana nousi paino jtn +40kg... (60-->100) Tosin siitä 20kg oli aikalailla nestettä, toksemian takia "hieman" turvotusta, ja se jäikin sitten sairaalaan... paino oli alimmillaan synnytyksen jälkeen 72kg... Mutta ylipainoa edelleen ON, eikä se oo...
  3. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Huomenta! Olipa taas aamu; esikoisen 1v-uhmaa yhdistettynä hampaiden puhkeamiseen kuorrutettuna raskauspahoinvoinnilla... Ah. :headwall: Joku kyseli kohdunulkoisesta raskaudesta... Kannattaa hankkia uusin Vauva-lehti! Se vähän aikaa sitten ilmestyi, ja siinä oli iso juttu siitä. Sen...
  4. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heips. On kiva, että on pari kohtalotoveriakin. Niinhän se menee, että se toksemia on aina ensimmäisessä raskaudessa se todennäköisin. Mulla vaan jotenkin jääny kauheet traumat, kun oli melkein puolvälistä raskautta kokoajan kamala olo, sattui, turvotti, kolotti ja verenpaineet koholla... eikä...
  5. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heippa vaan... Ihana huomata, että täällä on monta muutakin joilla pyörii taapero jaloissa. Ite jännään kamalasti miten esikoinen suhtautuu tulokkaaseen, kun ikäeroa tulee kuitenkin alle 2 vuotta. Ja myös se jännittää, miten sitä ite jaksaa uhmiksen ja vauvan kanssa!! Meillä nyt jo tuo...
  6. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heippa! Täällä kanssa uusi odottaja... 28v "kotiäiti" Tampereelta. Vajaa viikko sitten testasin, ja vieläkin vähän epätodellinen olo. TAASKO se nappasi ekasta kierrosta? Esikoinen täyttää pian vuoden, ja touhua riittää... Merkkailen tässä nyt vaan tämän pinon, ja tulen paremmalla...
  7. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Voi surkeus. Jotenkin en edes jaksanut lukea noita kaikkia juttuja. Ei tää pino ole enää se sama jengi, meidän Syyskuun Sydäntenmurskaajat. :( Onneksi on facebook. Kiitän ja kuittaan. Viimeistä kertaa; Roona & Vili 6kk tänään. :heart:
  8. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Kerhohan meillä raskausajalla on ollut täällä 2+ puolella nimellä Sienimetsä-09 Multa saa sinne salasanan, siellä pitää sit vielä hakea jäsenyyttä ja sit pääsee kirjotteleen. Eli jos sellaseen olis ihmisillä intressejä jatkaa tätä sydäntenmurskaajien touhua siellä? Taidanpa mennä katteleen mitä...
  9. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Mä kiitän todella paljon kauniista sanoista AnnaK-merbau. Todella mukava, että joku jaksaa näitä mun jorinoita lukea... Kun ite tosiaan oon sellanen, että rakastan kirjoittamista, ja kirjoitan tosi helpostikin omasta elämästäni melko avoimesti. Ja itse tiedostan sen ratkaisun varjopuolet...
  10. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Joo, mä siirryn tosiaan kokonaan fb-puolelle. Ne jotka sinne haluaa, jotka ei vielä kuulu: laittakaa yksäriä niin hoidan sinne. ihan rohkeasti vaan, siellä on paljon helpompi ja mukavampi kirjoitella, ja valokuvienkin kera! Muille taas: Heippa ny! :wave:
  11. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Laitanpa tässä vielä vähän tarkemman selonteon määrineen, mitä pian puolivuotias poikani syö päivässä, suunnilleen: 08.00 - Aamupuuro 1-1,5dl 10.00 - Pieni tilkka maitoa jotta nukahtaa päikkäreille (ei siis mikään ateria - ehkä 20-40ml) 12.00 - Lounas-sose (liha-kala) 1-1,5dl 13.00 -...
  12. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    schnuller: Meilläkin on ollut niitä pulloraivareita. Päivisin edelleen välillä kun ei malta. Mut oon nyt rytmittäny, et maidot juodaan kun mennään päikkäreille... Iltaisin maistuu sit vasta siinä vaiheessa kun haluaa nukahtaa, ennen sitä ei suostu ottaan vaikka jo sängyssä oltaisiinkin. Ootko...
  13. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Aargh, mulla sapettaa... Eilen mies ilmotti, et hänen siskonsa tulee meille... torstaina! Ja viipyy "ehkä sunnuntaihin" asti... :headwall: Siis ei siinä, toki saa siskot ja äidit ym käydä... Mut vois vähän multakin kysellä etukäteen? Ihan ku mä en olis yhtä lailla puolet tätä meidän perheen...
  14. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    No varmaan se 4-vuodenajan pussi olis melko hyvä, kun kevätkin lähestyy!!?? Mä just tässä manailen, et taas pistän rahaa palaan, mut mun on melkein "pakko" hankkia tällanen: http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=1051&valikoimaid=1 Törkeen hintanen, mut on vaan niiiin...
  15. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Tervetuloa päänvaivojen joukkoon P u P u... On meitä muutama muukin noulaiffi, jotka päivystää aika ahkeraan täällä palstalla ja bookissa :laugh: jooseppi; mullakin on arpitissit! Tosi fantsut tiikerikuvioiset... Heh, nauroinki miehelle, et jos ne ei tosta katoo, niin käyn tatskaamassa ne...
  16. T

    masutuubi

    Mä ostin ihan Lastentarvikkeesta sellaisen... Siis ja se ei ollu mikään masu-asuste, vaan ihan enemmänkin tukivyö. Mulla oli niin pahoja selkäkipuja ja jotain oli pakko kokeilla. Se toimi kyllä tosi hyvin!! Tuki mahaa ja auttoi istumaan ryhdissä. Ne H&M tuubithan on vaan tavallisn topin...
  17. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Saunasta piti munkin kirjoittaa; Vili oli jo syksyllä ekan kerran saunassa mökillä! Oli ihan pieni silloin eikä tajunnut mistään mitään... Ja kakkas sinapit iskän syliin :laugh: Vauvauinnissa mies on käyny Vilin kanssa saunassa, mut jos on ollu mun vuoro ottaa se pukkariin, ei oo käyty ku mä...
  18. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Cummastelijalle piti vielä kirjoittaa... Toivottavasti ei oo taas joku allergia mikä sen aiheuttaa! Inhottavia noi pienen masuvaivat! Meillä oli antibiootin takia viikon verran vatsa löysällä ja kakkaa tuli kokoajan. Sen jälkeen olikin sitten sen Rotateqin jälkeen toinen viikko vatsa löysällä...
  19. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Täällä nukkui sekä äiti, että poika oikein hyvin. Kakka tuli taas siinä 6 jälkeen... mut tunnin verran vielä sinnittelin, että nukuttiin... Sitten alkoi ähinä ja puhina ja kieriminen pinniksessä ja vaihdoin vaipan, ja seiskan jälkeen noustiinkin sitten jo puurolle. Mut ei se mitään, kun iteki...
  20. T

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Joo eikun tuli vaan mieleen kun Vilillä oli sitä masukipua.. Mut nyt ei oo kyl enää ollu mitään. Riisi vaan saattaa olla ihan erilainen ruuansulatukselle, entä kasvikset? Näin ainakin ite ajattelisin... Kaurapuuroo ainaki kandee aluks antaa vaan vähän... kun viljoihin alkaa totuttaan! Me...

Yhteistyössä